II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej 2014 – Przemysł gier komputerowych
REKLAMA
II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej 2014 – Przemysł gier komputerowych
REKLAMA
10 czerwca 2014, Warszawa, hotel Polonia Palace
Organizator: Instytut Allerhanda
REKLAMA
Instytut Allerhanda zaprasza na II POLSKI KONGRES PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ 2014, który odbędzie się 10 czerwca w Warszawie w hotelu Polonia Palace – www.ip.allerhand.pl. Ideą tegorocznego Kongresu jest umożliwienie dyskusji na najbardziej aktualne tematy związane z problematyką prawną funkcjonowania sektora gier komputerowych – ich produkcji, ochrony, marketingu i sprzedaży.
Jako organizator Instytut Allerhanda chce upowszechniać wiedzę o znaczeniu dóbr niematerialnych w życiu społecznym i gospodarczym, wychodząc jednocześnie naprzeciw oczekiwaniom wielu twórców i producentów, bezpośrednio zaangażowanych w tworzenie tych dóbr. Chcielibyśmy, by Kongres ten jako wartościowa inicjatywa, istotnie wpłynął na pogłębienie świadomości społecznej dotyczącej ochrony twórczości autorów pracujących w przemyśle gier komputerowych.
Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawują także m.in. Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Sprawiedliwości, Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych, Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej, Naczelna Rada Adwokacka, Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw oraz Konfederacja Lewiatan.
Program Kongresu został podzielony na cztery bloki tematyczne:
1. CZY PRAWO AUTORSKIE MOŻE BYĆ REALNYM NARZĘDZIEM OCHRONY PRZEMYSŁU GIER KOMPUTEROWYCH?
2. ZNACZENIE PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ DLA GIER KOMPUTEROWYCH
3. OCHRONA PRYWATNOŚCI I DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW GIER KOMPUTEROWYCH
4. PRYWATNOPRAWNE ASPEKTY OBROTU GRAMI KOMPUTEROWYMI
Zapraszamy do rejestracji:
Serdecznie zapraszamy!
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.