REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Iga Świątek w 2022 roku zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego

Subskrybuj nas na Youtube
Iga Świątek w 2022 roku zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego
Iga Świątek w 2022 roku zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Miniony rok na korcie należał do Igi Świątek. Od kwietnia 2022 r. jest najlepszą tenisistką na świecie i króluje w rankingu WTA nieprzerwanie od 41 tygodni. Zdobyła w tym roku 11085 punktów, a jej przewaga nad kolejną zawodniczką wynosi aż 6030 oczek. Liderkę rankingu WTA, kolejny rok wspiera główny partner – PZU.

Iga Świątek w 2022 roku

„Ten rok był wyjątkowy, zdecydowanie najlepszy w mojej karierze i nigdy go nie zapomnę. Osiągnęłam więcej niż mogłabym sobie wymarzyć podczas jednego sezonu – mówi Iga Świątek. - To zasługa całego zespołu, z którym ciężko pracujemy, by moja forma była stabilna i żebym stawała się coraz lepszą tenisistką. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia ze strony mojego głównego sponsora – PZU, dzięki któremu mam zapewnione bezpieczeństwo w biznesowej sferze mojej kariery. Dzięki tej strategicznej współpracy mogę skupić się na swojej pracy – grze w tenisa” – podkreśla.

W sezonie 2022 21-letnia Iga wygrała 8 turniejów, w tym dwa wielkoszlemowe (Rolanda Garrosa i US Open). Może również pochwalić się pokaźną liczbą – aż 67 wygranych meczów oraz rekordową w tym stuleciu serią 37 zwycięstw z rzędu. W uznaniu tych wyników, jako pierwsza Polka, została nagrodzona przez WTA Awards tytułem „Player of the Year 2022”.

„Osiągnięcia Igi Świątek w minionym sezonie są imponujące. Cieszę się, że wciąż jest w doskonałej formie, bo przed nią wielkie wyzwanie w Australii – wskazuje Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU. - Już drugi rok zapewniamy Idze bezpieczeństwo finansowe, dzięki któremu może ona spokojnie doskonalić grę i rozwijać tenisową karierę. Jako główny partner i ubezpieczyciel Igi z przyjemnością obserwujemy olbrzymi progres, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji zrobiła od początku ubiegłego roku” – dodaje.

REKLAMA

Ekwiwalent reklamowy współpracy PZU z Igą Świątek

REKLAMA

Agencja badawczo-konsultingowa Sponsoring Insight szacowała, że w 2021 r. współpraca z Igą Świątek przyniosła największemu polskiemu ubezpieczycielowi 42 mln zł ekwiwalentu reklamowego (tyle PZU musiałby wydać na reklamy w mediach, by osiągnąć podobny zasięg i oddźwięk), na który złożyło się przeszło 13 tys. publikacji. Był to bardzo dobry wynik. W minionym roku liczby wskazujące na efektywność sponsoringu dla PZU są niemal trzykrotnie większe. Jak wyliczyła agencja badawcza Sponsoring Insight, od stycznia do grudnia 2022 roku w mediach ukazało się niemal 40 tys. materiałów, w których pojawiła się Iga Świątek, eksponująca markę PZU. Przekłada się to na przeszło 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

„Iga Świątek na przestrzeni ostatnich kilku lat stała się polskim dobrem narodowym oraz idolką kibiców. Jej sukcesy przyciągają przed telewizory miliony widzów, którzy kibicując Idze stykają się także z przekazem reklamowym sponsorów. Wśród nich najbardziej wyeksponowany jest logotyp PZU – stąd tak wysoki wskaźnik osiągniętego ekwiwalentu reklamowego – ocenia Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight. – Warto w tym kontekście podkreślić, że marka PZU zdecydowała się na inwestycję sponsoringową w postaci współpracy z Igą Świątek w momencie, kiedy wiele osób zadawało sobie pytania, czy będzie ona w stanie powtórzyć sukces z Paryża w 2020 roku” – zauważa.

Wartość ekwiwalentu reklamowego, jaki w tym roku wypracowała dla PZU Iga Świątek, jest efektem jej wspaniałych osiągnięć podczas turniejów.

„Jej obecność w gronie najlepszych sportowców przyczynia się do dużej ekspozycji i zasięgu marki PZU, nie tylko w Polsce i Europie, gdzie działamy biznesowo, lecz także na całym świecie. Jesteśmy dumni, że Iga jest tak znakomitą ambasadorką Polski. Jej dokonania sportowe, styl gry oraz postawa poza kortem pokazują dojrzałość i odpowiedzialność tej młodej zawodniczki – mówi Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU. – Doceniamy, że Iga wykorzystuje swój autorytet, angażując się w sprawy o znaczeniu uniwersalnym, a także promuje sport wśród dzieci i młodzieży, m.in. w ramach programu Dobra Drużyna PZU” – podsumowuje.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Działania promocyjne i charytatywne

REKLAMA

Iga Świątek jest ambasadorką i kapitanem Dobrej Drużyny PZU. Program promuje aktywność fizyczną i zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży, zwłaszcza spoza dużych miast. Dobra Drużyna PZU zrzesza już ponad 70 tys. młodych zawodników w całej Polsce.

„Obserwujemy, jak entuzjazm Igi Świątek udziela się kibicom. Takie czerpanie radości z każdej ciężko zapracowanej wygranej chcielibyśmy zaszczepić podopiecznym programu Dobra Drużyna PZU. Wierzymy, że wielu z nich w przyszłości ma szansę spełnić sportowe marzenia i osiągnąć sukces na miarę Igi – przekonuje Sylwia Matusiak, członek zarządu PZU Życie. Najważniejsze, aby dzieci od najmłodszych lat miały szansę rozwijania swoich pasji i były wychowywane zgodnie z zasadami fair play. W tym pomaga im największy polski ubezpieczyciel” – zaznacza.

Iga wykorzystuje swój autorytet także w innym szlachetnym celu. Podobnie jak PZU niesie pomoc potrzebującym. W lipcu ub.r. przy sponsorskim wsparciu PZU zorganizowała mecz charytatywny „Iga Świątek i przyjaciele dla Ukrainy”. Dochód z wydarzenia został przekazany na pomoc mieszkańcom dotkniętej wojną Ukrainy.

Tenisistka włączyła się również w świąteczną akcję charytatywną „Łańcuch wdzięczności PZU”, po zakończeniu której zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na prezenty dla dzieci z domów dziecka.

W ubiegłym roku Iga Świątek była także twarzą kampanii reklamowych produktów PZU, m.in. PZU Dom, PZU Wojażer, PZU Auto, ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży. Wystąpiła także w kampanii marketingowej „Żyj długo i szczęśliwie”, promującej ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz w kampanii ubezpieczeń życiowych „Masz wpływ na swoje życie”.

Potwierdzeniem owocnej współpracy PZU z Igą Świątek są otrzymane przez nich wyróżnienia, m.in. Nagroda Biznesu Sportowego DEMES za 2021 r. w kategorii projekt sponsoringowy oraz wyróżnienie PZU wspólnie z Igą Świątek Złotym Laurem redakcji „Super Biznesu” w kategorii „Ambasador Polski na świecie". Laur był uznaniem dla osiągnięć Igi Świątek oraz mecenatu sportowego, jaki roztacza nad nią największy polski ubezpieczyciel. Główną nagrodę PZU otrzymał również od Stowarzyszenia Sport Biznes Polska za „Debiut Sponsoringowy 2021 roku" – przede wszystkim za współpracę z Igą Świątek oraz program Dobra Drużyna PZU.

Iga Świątek w minionym roku otrzymała m.in. trofeum imienia Chris Evert dla najlepszej singlistki roku oraz tytuł Player of the Year 2022, przyznany przez WTA. Poza światem sportu tenisistka została nagrodzona tytułem Gwiazda PR w konkursie Złote Spinacze 2022. Zdobyła także pierwsze miejsce w corocznej ankiecie Polskiej Agencji Prasowej na 10 najlepszych sportowców 2022 roku w Europie oraz decyzją kibiców wygrała prestiżowy plebiscyt „Przeglądu Sportowego” na Najlepszego Sportowca Polski 2022 roku. Sukcesy Polki doceniła także francuska gazeta „L'Equipe”, która wybrała Igę Świątek najlepszą sportsmenką 2022 r. na świecie.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA