REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Iga Świątek w 2022 roku zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego

Iga Świątek w 2022 roku zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego
Iga Świątek w 2022 roku zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Miniony rok na korcie należał do Igi Świątek. Od kwietnia 2022 r. jest najlepszą tenisistką na świecie i króluje w rankingu WTA nieprzerwanie od 41 tygodni. Zdobyła w tym roku 11085 punktów, a jej przewaga nad kolejną zawodniczką wynosi aż 6030 oczek. Liderkę rankingu WTA, kolejny rok wspiera główny partner – PZU.

Iga Świątek w 2022 roku

„Ten rok był wyjątkowy, zdecydowanie najlepszy w mojej karierze i nigdy go nie zapomnę. Osiągnęłam więcej niż mogłabym sobie wymarzyć podczas jednego sezonu – mówi Iga Świątek. - To zasługa całego zespołu, z którym ciężko pracujemy, by moja forma była stabilna i żebym stawała się coraz lepszą tenisistką. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia ze strony mojego głównego sponsora – PZU, dzięki któremu mam zapewnione bezpieczeństwo w biznesowej sferze mojej kariery. Dzięki tej strategicznej współpracy mogę skupić się na swojej pracy – grze w tenisa” – podkreśla.

W sezonie 2022 21-letnia Iga wygrała 8 turniejów, w tym dwa wielkoszlemowe (Rolanda Garrosa i US Open). Może również pochwalić się pokaźną liczbą – aż 67 wygranych meczów oraz rekordową w tym stuleciu serią 37 zwycięstw z rzędu. W uznaniu tych wyników, jako pierwsza Polka, została nagrodzona przez WTA Awards tytułem „Player of the Year 2022”.

„Osiągnięcia Igi Świątek w minionym sezonie są imponujące. Cieszę się, że wciąż jest w doskonałej formie, bo przed nią wielkie wyzwanie w Australii – wskazuje Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU. - Już drugi rok zapewniamy Idze bezpieczeństwo finansowe, dzięki któremu może ona spokojnie doskonalić grę i rozwijać tenisową karierę. Jako główny partner i ubezpieczyciel Igi z przyjemnością obserwujemy olbrzymi progres, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji zrobiła od początku ubiegłego roku” – dodaje.

REKLAMA

Ekwiwalent reklamowy współpracy PZU z Igą Świątek

REKLAMA

Agencja badawczo-konsultingowa Sponsoring Insight szacowała, że w 2021 r. współpraca z Igą Świątek przyniosła największemu polskiemu ubezpieczycielowi 42 mln zł ekwiwalentu reklamowego (tyle PZU musiałby wydać na reklamy w mediach, by osiągnąć podobny zasięg i oddźwięk), na który złożyło się przeszło 13 tys. publikacji. Był to bardzo dobry wynik. W minionym roku liczby wskazujące na efektywność sponsoringu dla PZU są niemal trzykrotnie większe. Jak wyliczyła agencja badawcza Sponsoring Insight, od stycznia do grudnia 2022 roku w mediach ukazało się niemal 40 tys. materiałów, w których pojawiła się Iga Świątek, eksponująca markę PZU. Przekłada się to na przeszło 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

„Iga Świątek na przestrzeni ostatnich kilku lat stała się polskim dobrem narodowym oraz idolką kibiców. Jej sukcesy przyciągają przed telewizory miliony widzów, którzy kibicując Idze stykają się także z przekazem reklamowym sponsorów. Wśród nich najbardziej wyeksponowany jest logotyp PZU – stąd tak wysoki wskaźnik osiągniętego ekwiwalentu reklamowego – ocenia Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight. – Warto w tym kontekście podkreślić, że marka PZU zdecydowała się na inwestycję sponsoringową w postaci współpracy z Igą Świątek w momencie, kiedy wiele osób zadawało sobie pytania, czy będzie ona w stanie powtórzyć sukces z Paryża w 2020 roku” – zauważa.

Wartość ekwiwalentu reklamowego, jaki w tym roku wypracowała dla PZU Iga Świątek, jest efektem jej wspaniałych osiągnięć podczas turniejów.

„Jej obecność w gronie najlepszych sportowców przyczynia się do dużej ekspozycji i zasięgu marki PZU, nie tylko w Polsce i Europie, gdzie działamy biznesowo, lecz także na całym świecie. Jesteśmy dumni, że Iga jest tak znakomitą ambasadorką Polski. Jej dokonania sportowe, styl gry oraz postawa poza kortem pokazują dojrzałość i odpowiedzialność tej młodej zawodniczki – mówi Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU. – Doceniamy, że Iga wykorzystuje swój autorytet, angażując się w sprawy o znaczeniu uniwersalnym, a także promuje sport wśród dzieci i młodzieży, m.in. w ramach programu Dobra Drużyna PZU” – podsumowuje.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Działania promocyjne i charytatywne

REKLAMA

Iga Świątek jest ambasadorką i kapitanem Dobrej Drużyny PZU. Program promuje aktywność fizyczną i zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży, zwłaszcza spoza dużych miast. Dobra Drużyna PZU zrzesza już ponad 70 tys. młodych zawodników w całej Polsce.

„Obserwujemy, jak entuzjazm Igi Świątek udziela się kibicom. Takie czerpanie radości z każdej ciężko zapracowanej wygranej chcielibyśmy zaszczepić podopiecznym programu Dobra Drużyna PZU. Wierzymy, że wielu z nich w przyszłości ma szansę spełnić sportowe marzenia i osiągnąć sukces na miarę Igi – przekonuje Sylwia Matusiak, członek zarządu PZU Życie. Najważniejsze, aby dzieci od najmłodszych lat miały szansę rozwijania swoich pasji i były wychowywane zgodnie z zasadami fair play. W tym pomaga im największy polski ubezpieczyciel” – zaznacza.

Iga wykorzystuje swój autorytet także w innym szlachetnym celu. Podobnie jak PZU niesie pomoc potrzebującym. W lipcu ub.r. przy sponsorskim wsparciu PZU zorganizowała mecz charytatywny „Iga Świątek i przyjaciele dla Ukrainy”. Dochód z wydarzenia został przekazany na pomoc mieszkańcom dotkniętej wojną Ukrainy.

Tenisistka włączyła się również w świąteczną akcję charytatywną „Łańcuch wdzięczności PZU”, po zakończeniu której zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na prezenty dla dzieci z domów dziecka.

W ubiegłym roku Iga Świątek była także twarzą kampanii reklamowych produktów PZU, m.in. PZU Dom, PZU Wojażer, PZU Auto, ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży. Wystąpiła także w kampanii marketingowej „Żyj długo i szczęśliwie”, promującej ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz w kampanii ubezpieczeń życiowych „Masz wpływ na swoje życie”.

Potwierdzeniem owocnej współpracy PZU z Igą Świątek są otrzymane przez nich wyróżnienia, m.in. Nagroda Biznesu Sportowego DEMES za 2021 r. w kategorii projekt sponsoringowy oraz wyróżnienie PZU wspólnie z Igą Świątek Złotym Laurem redakcji „Super Biznesu” w kategorii „Ambasador Polski na świecie". Laur był uznaniem dla osiągnięć Igi Świątek oraz mecenatu sportowego, jaki roztacza nad nią największy polski ubezpieczyciel. Główną nagrodę PZU otrzymał również od Stowarzyszenia Sport Biznes Polska za „Debiut Sponsoringowy 2021 roku" – przede wszystkim za współpracę z Igą Świątek oraz program Dobra Drużyna PZU.

Iga Świątek w minionym roku otrzymała m.in. trofeum imienia Chris Evert dla najlepszej singlistki roku oraz tytuł Player of the Year 2022, przyznany przez WTA. Poza światem sportu tenisistka została nagrodzona tytułem Gwiazda PR w konkursie Złote Spinacze 2022. Zdobyła także pierwsze miejsce w corocznej ankiecie Polskiej Agencji Prasowej na 10 najlepszych sportowców 2022 roku w Europie oraz decyzją kibiców wygrała prestiżowy plebiscyt „Przeglądu Sportowego” na Najlepszego Sportowca Polski 2022 roku. Sukcesy Polki doceniła także francuska gazeta „L'Equipe”, która wybrała Igę Świątek najlepszą sportsmenką 2022 r. na świecie.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

REKLAMA

Rachunki za prąd w firmie: kto musi płacić za energię elektryczną nawet trzy razy więcej niż cena giełdowa, jak tego uniknąć na przyszłość

Kryzys energetyczny wywołany przez agresję Rosji na Ukrainę doprowadził do gigantycznego wzrostu cen prądu. Wiele małych firm w obawie przed dalszym wzrostem cen zawarło wieloletnie umowy ze stałą ceną na rekordowym poziomie. To one najbardziej ucierpią na uwolnieniu cen energii.

Stare pytania, nowe odpowiedzi. Zmiana podejścia do pożądanych kompetencji menedżerskich

Obecnie organizacje nie są zainteresowane rozwojem konkretnych umiejętności liderskich ani pozyskiwaniem wiedzy, którą łatwo dziś zdobyć. Żyjemy w czasach, w których ciężko jest zaplanować długofalową strategię, dlatego wzrasta znaczenie umiejętności płynnego poruszania się w zmieniających się okolicznościach, tzw. strategizing.

Wyróżniaj się bo zginiesz: o sukcesie sklepu internetowego decydują nie tylko atrakcyjne towary w dobrej cenie

W sklepie internetowym, zupełnie inaczej niż w tradycyjnym sklepie, wiarygodność osiąga się lub nie już poprzez sam wygląd aplikacji zakupowej. Bez niej nie wyróżniający się z tysięcy inny e-sklep nie odniesie sukcesu nawet oferując bardzo konkurencyjne produkty.

Restauracje ustępują miejsca barom szybkiej obsługi i sklepowej gastronomii, bo takie są wybory „zetek”

Na naszych oczach dzieje się prawdziwa rewolucja w gastronomii. Restauracje, ledwie się odbudowały po pandemii, przegrywają z barami szybciej obsługi i cateringiem, a teraz jeszcze poważnym graczem na rynku staje się gastronomia sklepowa. Wszystko to za sprawą najmłodszych klientów, którzy chcą żyć po amerykańsku.

REKLAMA

Paragon fiskalny przy sprzedaży on-line: kiedy i jak powinien wystawić sprzedawca oraz dostarczyć klientowi [wszystkie przypadki]

Dla klientów kupowanie w e-sklepach jest wygodniejsze niż w placówkach stacjonarnych. Dla samych sprzedawców jednak procedura ta jest dużo bardziej skomplikowana od strony fiskalnej. Dotyczy to zwłaszcza wystawiania paragonów i obowiązków w podatku VAT.

Pomoc dla sadowników do 31 stycznia 2025 roku

Pomoc dla polskich sadowników (sady i winorośle) do 31 stycznia 2025 roku - Komisja Europejska zdecydowała. To wsparcie dla sadowników, którzy ucierpieli w trakcie kwietniowych przymrozków i gradobicia.

REKLAMA