reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > TSI

Temat: TSI

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu TSI. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące TSI.

1.0 TSI: jaki olej będzie najlepszy?

Aktualizacja: 21.09.2020

Segmenty B i małych SUV-ów zostały zdominowane przez 3-cylindrowe silniki. Dobrym przykładem jest Grupa Volkswagena i jednostka 1.0 TSI. Jaki olej kupować, aby małolitrażowy i wysilony benzyniak miał zagwarantowaną trwałość? »

1.0 TSI: chip tuning - jaki wzrost mocy i czy jest on bezpieczny?

Aktualizacja: 21.09.2020

Litr pojemności, 3 cylindry i doładowanie. Tak zdaniem Grupy Volkswagena brzmi recepta na ekologiczność i oszczędność. Za mało mocy daje silnik 1.0 TSI? Chip tuning przyjdzie zatem z pomocą. Tylko czy to bezpieczne dla jednostki napędowej? »

Silnik TSI a gaz - czy to dobre połączenie?

Aktualizacja: 25.06.2020

Bezpośredni wtrysk paliwa stosowany obecnie w silnikach benzynowych dość mocno utrudnia pracę gazownikom. Ci mają już jednak kilka pomysłów. Niestety silnik TSI a gaz zawsze oznacza drogie połączenie. »

Test: Seat Tarraco 2.0 TSI 190 KM DSG 4Drive - komfortowy jak… nie-Seat!

Aktualizacja: 24.06.2020

Zbliża się sezon wakacyjnych wyjazdów. A to oznacza, że auto które stanęło przed naszą redakcją, pojawiło się w porę. Oto Seat Tarraco - czyli SUV, który tak właściwie jest wygodnym krążownikiem dla rodziny. »

Silnik 1.2 TSI bierze olej. Czy konieczny jest remont?

Aktualizacja: 15.06.2020

Nowoczesny benzyniak Volkswagena miał być nowoczesny i oszczędny. W zamian przygotował dla kierowców serię poważnych usterek. Przykład? Uroda konstrukcji jest taka, że silnik 1.2 TSI bierze olej. »

Test: Skoda Superb Sportline 2.0 TSI 272 KM 4x4 - nie idealny, ale… bardzo dobry!

Aktualizacja: 05.06.2020

Wygląda jak RS, przyspiesza do pierwszej setki w 5,5 sekundy, a do tego bardzo dobrze rozumie czym jest… komfort jazdy! Bo choć Skoda Superb Sportline 2.0 TSI 272 KM 4x4 sprawia wrażenie twardego sportowca, ma bardzo miękkie serce. »

Silnik 1.2 TSI: pasek czy łańcuch rozrządu?

Aktualizacja: 03.06.2020

Małolitrażowy benzyniak miał 4 cylindry, doładowanie i wtrysk bezpośredni. A do tego był produkowany w fabryce w Mlada Boleslav. I choć osiągnął sukces sprzedażowy, na polu bezawaryjności radził sobie dużo gorzej. »

Silnik 1.0 TSI VAG - awarie, problemy, opinie

Aktualizacja: 06.05.2020

Jest małolitrażowy, całkiem dynamiczny, a do tego oszczędny. Tylko czy montaż 3-cylindrowego silnika 1.0 TSI w takich modelach jak Fabia, Golf i Q2 to dobry pomysł? Oto raport dotyczący topowej jednostki niemieckiej grupy. »

Test: Volkswagen Polo Highline 1.0 TSI 115 KM - dojrzały, ale nadal miejski

Aktualizacja: 19.03.2020

Ma pomarańczowe nadwozie i wnętrze wykończone w topowym stylu Highline. A to jeszcze nie koniec, bo w małym aucie Niemcy zastosowali… równie mały silnik. Czy to wszystko sprawdza się w praktyce? »

Silnik 1.2 TSI Skoda: LPG z dotryskiem benzyny?

Aktualizacja: 11.09.2019

Skoda już w salonie montowała w silniku 1.2 TSI instalację LPG. Jak jednak działał ten układ, skoro benzyniak wykorzystuje bezpośredni wtrysk paliwa? To pytanie, na które już za chwilę odpowiemy. »

Test: Seat Ibiza FR 1.0 TSI DSG - spokojniejsza siostra Cupry

Aktualizacja: 07.08.2019

Wygląda jak milion dolarów, prowadzi się jak po sznurku, a do tego jest wygodny i… oszczędny. Oto rozsądniejsza siostra Cupry, czyli Seat Ibiza FR 1.0 TSI DSG! »

Pierwsza jazda: Volkswagen T-Cross Style 1.0 TSI 115 KM DSG

Aktualizacja: 09.05.2019

Najmniejszy crossover z Niemiec pojawił się na Polskim gruncie. A my mieliśmy okazję się nim przejechać. Podczas jednodniowej jazdy przyjrzeliśmy się Volkswagenowi T-Cross 1.0 TSI w wersji Style. »

Silnik TSI awarie - jakie usterki trapią poszczególne wersje?

Aktualizacja: 09.04.2019

Volkswagen na początku nowego millenium postawił na bezpośredni wtrysk i doładowanie. To sprawiło, że moc i oszczędność połączyły się w silniku TSI. Awarie? Tych niestety też nie brakuje. »

Silnik 1.0 MPi i 1.0 TSI VAG - oznaczenia i opis konstrukcji

Aktualizacja: 04.04.2019

Niska pojemność i trzy cylindry - to dwie cechy nowych benzyniaków Grupy Volkswagena z rodziny EA211. Silniki 1.0 MPi i 1.0 TSI występują w kilku wariantach oraz cieszą się dobrą opinią. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1.8 TSI/TFSI VAG

Aktualizacja: 24.07.2017

Silnik 1.8 TSI z grupy oznaczonej symbolem EA888 miał stanowić odpowiedź na nowe potrzeby kierowców w XXI wieku w gamie Grupy Volkswagena. Niestety jednostka napędowa stała się jednym z jaskrawych przykładów technologicznego niedopracowania. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Mirosław Siwiński

Radca Prawny nr wpisu WA-9949 Doradca Podatkowy nr wpisu 09923

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama