Kategorie

Suvy, CR-V

Które auto, Honda CR-V czy Toyota RAV4, jest lepsze zdaniem organizacji Consumer Reports działającej na rynku amerykańskim? Oto krótki raport na temat obu modeli.
Czy zakup przednionapędowego SUV-a ma sens? Sprawdziliśmy to w teście Hondy CR-V z benzynowym silnikiem o mocy 155 KM.
Pierwsza generacja Hondy CR-V pojawiła się w 1995 roku. Wtedy segment crossoverów dopiero raczkował, a model CR-V był jednym z pierwszych jego przestawicieli. Niedawno Honda zaprezentowała najnowszą, czwartą generację modelu CR-V. Z tej okazji przedstawiamy krótką historię Hondy CR-V.
SUVy są to samochody których głównym celem jest możliwość wjechania na wyższy krawężnik unikając przy tym nawet najmniejszego zdenerwowania kierowcy wynikającego z obawy o obtarcie elementów nadwozia.
Jakiś czas temu opublikowaliśmy wrażenia z jazdy Hondą CR-V z silnikiem wysokoprężnym. Tym razem dzielimy się opinią na temat Hondy CR-V z benzynowym silnikiem o pojemności 2 l i mocy 150 KM.
W przyszłym roku pożegnamy się z obecną generacją Hondy CR-V. Rzućmy więc okiem, ostatni raz, na dwie ulubione przez klientów wersje japońskiego SUVa – benzynową 2.0 oraz z silnikiem wysokoprężnym 2.2.
Honda CR-V występuje w jednej wersji nadwoziowej i w dwóch odmianach silnikowych. Dlatego tym razem decyzja o wyborze CR-V w konkretnej specyfikacji wydaje się by łatwiejsza.
Honda CR-V to jeden z najpopularniejszych SUV-ów na rynku. Nic dziwnego, oprócz dyskusyjnej dla wielu urody, CR-V łączy w sobie szereg praktycznych cech, dzięki którym dobrze wpisuje się w rolę uniwersalnego auta dla rodziny.