Test Chevrolet Aveo sedan 1.3 D
12 wrz 2013
Wysokoprężna jednostka napędowa o mocy 95 KM sprawnie napędza czterodrzwiowego Chevroleta Aveo. Jakie jeszcze zalety znaleźliśmy podczas testu małego sedana z amerykańskim rodowodem?
Chevrolet Aveo: jakiego wybrać? Poradnik kupującego
21 lut 2012
Chevrolet Aveo jest oferowany w dwóch wersjach nadwoziowych, kilku wyposażeniowych, a także z różnymi silnikami. W poradniku tym podpowiadamy, jakiego Chevroleta Aveo wybrać.
Best of test - Grudzień 2011
19 sty 2012
Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem pojazdy w kategoriach Rozum i Serce.
Test Chevrolet Aveo: z nutką szaleństwa
04 sty 2012
Chevrolet Aveo kojarzy się ze stonowanym autem segmentu B. Tymczasem najnowsze wcielenie małego Chevroleta zrywa z tym wizerunkiem. I dobrze.
Chevrolet Aveo RS ujawniony
21 gru 2011
Przez ostatnie lata grupa usportowionych miejskich aut bardzo się rozbudowała. Na rynku mamy Mini Coopera S, Renault Clio Sport, Opla Corsę OPC oraz wiele więcej. Teraz grupa miejskich rajdowców będzie miała nowego rywala , Chevrolet zaprezentował bowiem usportowione Aveo w wersji RS.
Nowy Chevrolet Aveo
15 gru 2011
Nowy Chevrolet Aveo miał swoją premierę w 2011 roku. Nowe Aveo jest dostępne z pięciodrzwiowym nadwoziem typu hatchback lub jako czterodrzwiowy sedan. Producent jedną jak i drugą wersję nadwozia oferuje z czterema poziomami wyposażenia. Dostępnych jest też sześć różnych jednostek napędowych.
Test Chevrolet Aveo: Świetlana przyszłość
07 lis 2011
Kiedy powstał pierwszy projekt auta, które dziś u nas funkcjonuje jako Chevrolet Aveo, był czymś zaskakująco nowoczesnym. Podobnie jest z jego najnowszą generacją.
Chevrolet Aveo mistrzem oszczędności
20 paź 2011
Według danych producenta, Aveo sedan z wysokoprężnym silnikiem o pojemności 1,3 l spala średnio 3,7l/100 km. Wynik ten plasuje Chevroleta Aveo w czołówce aut europejskich pod względem zużycia paliwa.
Test Chevrolet Aveo: Marzenie działkowca
02 lip 2010
Auta klasy B w Polsce traktowane są jako rodzinne. Klucz to ekonomiczność, ale też przyzwyczajenie. W porównaniu z niegdysiejszymi królami naszych szos samochody uznawane na zachodzie za małe, u nas wydają się duże.