REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Katowice stolicą e-Commerce – już 5 maja!

Targi E-meeting
Targi E-meeting

REKLAMA

REKLAMA

Już 5 maja Katowice na jeden dzień staną się wyjątkowym miejscem spotkania branży e-commerce i m-commerce. Wszystko za sprawą organizowanych pod naszym patronatem targów E-meeting, o których mówią już wszyscy. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

REKLAMA

Targi E-meeting to jedyne wydarzenie w Polsce, które łączy branże e-commere i m-commerce (tzw. mobile commerce). Dlatego nie może zabraknąć na nich nikogo, kto chce liczyć się w e-biznesie. Na miejscu można spodziewać się kuluarowych spotkań z klientami, dostawcami rozwiązań z branży, ale także prezentacji najnowszych produktów i usług.

Trendy na wyciągnięcie ręki

Na miejscu swoje najnowsze produkty zaprezentują m.in.: Przelewy24, i-systems, SendFAST, SALES MANAGO. Wśród wystawców znajdują się specjaliści e-commerce, jak i rynku mobile: Trusted Shops, Rzetelny Regulamin, CashBill, e-Commerce Polska, LeadBullet, Semahead, ORBA, z którymi będzie można wymienić parę słów. Nie zabraknie również operatorów płatności internetowych: Dotpay, Sofort Banking, PayLane, firm dostawczych: DPD, Apaczka, Poczta Polska, DHL, TBA Express oraz wielu innych z dziedziny logistyki, pozycjonowania, informatyki, prawa i edukacji. Lista wszystkich wystawców znajduje się na stronie http://e-meeting.pl/o-targach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Pokaz najnowocześniejszych w Polsce drukarek 3D

Uczestnicy mogą liczyć na udział w przełomowych wydarzeniach, takich jak m.in. pokaz drukarek 3DGence. Drukarki te powstają przy współpracy z naukowcami z Wydziału Mechanicznego i Technologicznego Politechniki Śląskiej. Wyróżniają się możliwością wykorzystania szerokiej gamy rodzajów materiałów, zastosowaniem dwóch typów średnicy oraz najwyższej jakości konstrukcją. Pokaz ten na pewno zaciekawi fanów nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań w e-biznesie. To trzeba zobaczyć!

”Śląsk to bardzo dynamiczny i szybko rozwijający się region”

Targi to przede wszystkim doskonała okazja do spotkań, wymiany doświadczeń i zawarcia nowych porozumień. - Targi e-commerce i m-commerce E-meeting w Katowicach to jedna z ciekawszych propozycji imprez w tej branży, podczas której będziemy mieli szansę poznać nowych klientów, porozmawiać z obecnymi partnerami i zaprezentować najnowsze usługi, które stale rozwijamy żeby w pełni zaspokajać potrzeby e-commerce. W naszym portfolio mamy bardzo dużo e-sklepów zlokalizowanych na Śląsku, to bardzo dynamiczny i szybko rozwijający się region, w którym nie brakuje ambitnych i kreatywnych przedsiębiorców - tak uczestnictwo w targach E-Meeting opisuje Jacek Kinecki, Sales Manager z Przelewy24.

Podobnie uczestnictwo w targach komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce: - Polski rynek e-commerce bardzo dynamicznie się rozwija, a Polacy z roku na rok wydają coraz więcej na zakupy w internecie. Rośnie również liczba firm zajmujących się e-handlem, które poszukują ciekawych spotkań branżowych. Takim wydarzeniem są właśnie katowickie targi e-Meeting. Nas zachęciła przede wszystkim lokalizacja - to pierwsze targi dla branży e-commerce na tak dużą skalę w tym regionie. Dodatkowo, dzięki dogodnym połączeniom spodziewamy się właścicieli sklepów internetowych również z innych części Polski.

Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Targi są znakomitą okazją do zdobycia wiedzy o narzędziach i usługach wspierających tę branżę. Dla wszystkich wystawców to najlepsza możliwość spotkania się z nowymi, ale również obecnymi klientami.

Co dla odwiedzających?

Na gości targów czekają atrakcyjne propozycje, zniżki i specjalne oferty, ale również warsztaty szkoły e-Commerce Polska pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.

Warsztaty są adresowane do sklepów internetowych oraz osób, które chcą poszerzyć wiedzę z zakresu handlu elektronicznego. Plan zajęć szkoły e-Commerce przewiduje prelekcje Borysa Skraby z Bold Brand Commerce oraz Romana Baluty z ORBA. Uczestnicy mogą liczyć na cenne rady, ostrzeżenia przed błędami, oraz ciekawe Case Study. Zgłoszenia na warsztaty można wysyłać jeszcze do 30 kwietnia na adres szkola@ecommercepolska.pl.

Podkreślamy, że wstęp na Targi e-Meeting jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się na stronie: http://e-meeting.pl/dla-odwiedzajacych.

Targi odbędą się pod naszym patronatem w prestiżowej lokalizacji – Międzynarodowym Centrum Kongresowym, które oferuje wnętrza wystawiennicze na najwyższym poziomie.

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA