REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Katowice stolicą e-Commerce – już 5 maja!

Subskrybuj nas na Youtube
Targi E-meeting
Targi E-meeting

REKLAMA

REKLAMA

Już 5 maja Katowice na jeden dzień staną się wyjątkowym miejscem spotkania branży e-commerce i m-commerce. Wszystko za sprawą organizowanych pod naszym patronatem targów E-meeting, o których mówią już wszyscy. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

REKLAMA

REKLAMA

Targi E-meeting to jedyne wydarzenie w Polsce, które łączy branże e-commere i m-commerce (tzw. mobile commerce). Dlatego nie może zabraknąć na nich nikogo, kto chce liczyć się w e-biznesie. Na miejscu można spodziewać się kuluarowych spotkań z klientami, dostawcami rozwiązań z branży, ale także prezentacji najnowszych produktów i usług.

Trendy na wyciągnięcie ręki

REKLAMA

Na miejscu swoje najnowsze produkty zaprezentują m.in.: Przelewy24, i-systems, SendFAST, SALES MANAGO. Wśród wystawców znajdują się specjaliści e-commerce, jak i rynku mobile: Trusted Shops, Rzetelny Regulamin, CashBill, e-Commerce Polska, LeadBullet, Semahead, ORBA, z którymi będzie można wymienić parę słów. Nie zabraknie również operatorów płatności internetowych: Dotpay, Sofort Banking, PayLane, firm dostawczych: DPD, Apaczka, Poczta Polska, DHL, TBA Express oraz wielu innych z dziedziny logistyki, pozycjonowania, informatyki, prawa i edukacji. Lista wszystkich wystawców znajduje się na stronie http://e-meeting.pl/o-targach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Pokaz najnowocześniejszych w Polsce drukarek 3D

Uczestnicy mogą liczyć na udział w przełomowych wydarzeniach, takich jak m.in. pokaz drukarek 3DGence. Drukarki te powstają przy współpracy z naukowcami z Wydziału Mechanicznego i Technologicznego Politechniki Śląskiej. Wyróżniają się możliwością wykorzystania szerokiej gamy rodzajów materiałów, zastosowaniem dwóch typów średnicy oraz najwyższej jakości konstrukcją. Pokaz ten na pewno zaciekawi fanów nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań w e-biznesie. To trzeba zobaczyć!

”Śląsk to bardzo dynamiczny i szybko rozwijający się region”

Targi to przede wszystkim doskonała okazja do spotkań, wymiany doświadczeń i zawarcia nowych porozumień. - Targi e-commerce i m-commerce E-meeting w Katowicach to jedna z ciekawszych propozycji imprez w tej branży, podczas której będziemy mieli szansę poznać nowych klientów, porozmawiać z obecnymi partnerami i zaprezentować najnowsze usługi, które stale rozwijamy żeby w pełni zaspokajać potrzeby e-commerce. W naszym portfolio mamy bardzo dużo e-sklepów zlokalizowanych na Śląsku, to bardzo dynamiczny i szybko rozwijający się region, w którym nie brakuje ambitnych i kreatywnych przedsiębiorców - tak uczestnictwo w targach E-Meeting opisuje Jacek Kinecki, Sales Manager z Przelewy24.

Podobnie uczestnictwo w targach komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce: - Polski rynek e-commerce bardzo dynamicznie się rozwija, a Polacy z roku na rok wydają coraz więcej na zakupy w internecie. Rośnie również liczba firm zajmujących się e-handlem, które poszukują ciekawych spotkań branżowych. Takim wydarzeniem są właśnie katowickie targi e-Meeting. Nas zachęciła przede wszystkim lokalizacja - to pierwsze targi dla branży e-commerce na tak dużą skalę w tym regionie. Dodatkowo, dzięki dogodnym połączeniom spodziewamy się właścicieli sklepów internetowych również z innych części Polski.

Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Targi są znakomitą okazją do zdobycia wiedzy o narzędziach i usługach wspierających tę branżę. Dla wszystkich wystawców to najlepsza możliwość spotkania się z nowymi, ale również obecnymi klientami.

Co dla odwiedzających?

Na gości targów czekają atrakcyjne propozycje, zniżki i specjalne oferty, ale również warsztaty szkoły e-Commerce Polska pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.

Warsztaty są adresowane do sklepów internetowych oraz osób, które chcą poszerzyć wiedzę z zakresu handlu elektronicznego. Plan zajęć szkoły e-Commerce przewiduje prelekcje Borysa Skraby z Bold Brand Commerce oraz Romana Baluty z ORBA. Uczestnicy mogą liczyć na cenne rady, ostrzeżenia przed błędami, oraz ciekawe Case Study. Zgłoszenia na warsztaty można wysyłać jeszcze do 30 kwietnia na adres szkola@ecommercepolska.pl.

Podkreślamy, że wstęp na Targi e-Meeting jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się na stronie: http://e-meeting.pl/dla-odwiedzajacych.

Targi odbędą się pod naszym patronatem w prestiżowej lokalizacji – Międzynarodowym Centrum Kongresowym, które oferuje wnętrza wystawiennicze na najwyższym poziomie.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziedziczenie udziałów w spółce – jak wygląda sukcesja przedsiębiorstwa w praktyce

Wielu właścicieli firm rodzinnych nie zastanawia się dostatecznie wcześnie nad tym, co stanie się z ich udziałami po śmierci. Tymczasem dziedziczenie udziałów w spółkach – zwłaszcza w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością i spółkach akcyjnych – to jeden z kluczowych elementów sukcesji biznesowej, który może zadecydować o przetrwaniu firmy.

Rozliczenie pojazdów firmowych w 2026 roku i nowe limity dla kosztów podatkowych w firmie – mniejsze odliczenia od podatku, czyli dlaczego opłaca się kupić samochód na firmę jeszcze w 2025 roku

Od 1 stycznia 2026 roku poważnie zmieniają się zasady odliczeń podatkowych co do samochodów firmowych – zmniejszeniu ulega limit wartości pojazdu, który można przyjmować do rozliczeń podatkowych. Rozwiązanie to miało w założeniu promować elektromobilność, a wynika z pakietu ustaw uchwalanych jeszcze w ramach tzw. „Polskiego Ładu”, z odroczonym aż do 2026 roku czasem wejścia w życie. Resort finansów nie potwierdził natomiast, aby planował zmienić te przepisy czy odroczyć ich obowiązywanie na dalszy okres.

Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

REKLAMA

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

REKLAMA

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA