REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

MAZOVIA BUSINESS CONGRESS Zaprogramuj swój biznes, 22 listopada 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube
MAZOVIA BUSINESS CONGRESS Zaprogramuj swój biznes, 22 listopada 2014 r. / Fot. Fotolia
MAZOVIA BUSINESS CONGRESS Zaprogramuj swój biznes, 22 listopada 2014 r. / Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na MAZOVIA BUSINESS CONGRESS - Zaprogramuj swój biznes. Jeśli masz firmę – to najlepsza konferencja dla Ciebie! Odbędzie się 22 listopada 2014 r. w The Venue.

Zaprogramuj swój biznes.

REKLAMA

Jeśli masz firmę – to najlepsza konferencja dla Ciebie!

Czy wiesz, że większość ludzi, którzy nie osiągają sukcesów robią najpierw rzeczy pilne a później ważne?
Czy wiesz, że ludzie, którzy nie osiągają sukcesów nie mają wyznaczonych celów działania, żyją z dnia na dzień?
Czy wiesz, że ludzie, którzy nie osiągają sukcesów nie korzystają z wiedzy ekspertów, myślą że sami wszystko wiedzą najlepiej?

REKLAMA

Jeśli nie chcesz być kimś takim musisz koniecznie wziąć udział w naszej konferencji, my pokażemy Ci jak porażkę przekuć w sukces i jak osiągnąć zamierzony cel.
My nauczymy Cię jak wydłużyć dobę tak byś miał czas dla siebie i swojej rodziny.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zebraliśmy dla Ciebie niewiarygodnie dobrych ekspertów i jednocześnie mówców, którzy w sposób szybki i prosty przekażą Ci swoja wiedzę i zmotywują Cię do działania tak byś od dziś dokładnie wiedział, co robić i nigdy więcej nie miał wielkich problemów w jakimkolwiek biznesie, w który się zaangażujesz.

W związku z tym, że nasze programy cieszą się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców, a nam zależy na jak najwyższej obsłudze osób biorących udział w programie liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Konferencja jest darmowa.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 15 listopada do godziny 22:00.
Link do rejestracji: http://mazoviabusinesscongress.pl/rejestracja/

Termin: 22 listopada 2014 w godzinach 9:30 – 17:30

Miejsce: The Venue ul. Bobrowiecka 1A

The Venue to połączenie klasycznej elegancji i nowoczesnego stylu. Wyjątkowa stylizacja budynku i jego wnętrza, w którym królują jasne marmury, kryształowe żyrandole oraz oryginalna sztukateria ścienna i sufitowa, nadają obiektowi wyjątkowy, elegancki charakter. Uniwersalna forma pomieszczeń zapewnia duże możliwości stylizacji i aranżacji. Dodatkowym atutem jest dogodne położenie obiektu w cichej i spokojnej okolicy, zaledwie 4,5 km od ścisłego centrum Warszawy. www.thevenue.pl

Po kongresie zapraszamy na bankiet biznesowy do restauracji Bel8.

Restaurant & Lounge Bel 8 to wspaniała światowa kuchnia podkreślona aromatami Mediolanu. Tam można zjeść dania znane i lubiane w różnych zakątkach świata.Cyfra 8 jest uznawana za symbol doskonałości, obfitości, nieskończoności. „Ósmy cud świata” to rzecz budząca powszechny podziw, a w Chinach liczba 8 uchodzi za bardzo szczęśliwą. Po chińsku brzmi ona jak „bogactwo, rozkwit, wzrost”. www.bel8.pl

Program kongresu:

REKLAMA

09:30 – 10:00    Rejestracja uczestników
10:00 – 10:05    Przywitanie gości
10:05 – 10:45     „Modelowanie Wilka z Wall Street w Polsce.” Czego możemy się uczyć od Amerykanów,  a czego nasza kultura nie przyjmie. Klaudia Pingot
10:45 – 11:15      „Warunki budowania oferty i sieci franczyzowej”  Andrzej Krawczyk
11:15 – 11:30        Przerwa kawowa
11:30 – 12:00      „Jak szybko i bez zbędnych kosztów pozyskać pracownika” Miłosz Ryniecki
12:00 – 12:40      „Jak zbudować idealny zespół sprzedażowy” Dariusz Stępień
12:40 – 13:00      Przerwa kawowa
13:00 – 13:30      „Zmiany formy prawnej w zakresie prowadzenia działalności”  Bartłomiej Bieleninnik
13:30 – 14:00      „Czy Twoja marka jest Twoja?” Piotr Seges
14:00 – 14:40      „Jak zwiększyć liczbę leadów sprzedażowych inaczej?” Grzegorz Turniak
14:40 – 15:30      Przerwa obiadowa
15:30 – 16:00      „Prelekcja niespodzianka”
16:00 – 16:40      „Finanse dla nie finansistów” Aldona Laczycka
16:40 – 17:00      Loteria
17:00 Rozdanie dyplomów uczestnictwa i zaproszenie na wieczorny bankiet

Partnerzy merytoryczni kongresu: GoldenLine, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Smart Coaching, Sczaniecka Bieleninnik Kancelaria Prawnicza S.A., Mangling Mavens, Instytut Nowych Możliwości, Kapitał Marki.

Partnerzy: Action S.A., Active Jet, Portal Innowacji, Projekt Wspierania Przedsiębiorczości, Antra, Almot-auto, Fuerza, Headcash, Lookash-Hair-Beauty-Cafe, mFactor, przybylowski.net, The Venue, Restaurant&Lounge Bel8.

Patroni medialni:  Infor.pl, magazyn Manager, Franczyzna&biznes, Business English magazine, Biznesprzykawie.pl, StartUp magazine, Naszepiaseczno.pl, Woman-news.pl, Fundusze Europejskie pismo ogólnopolskie, przedsiębiorcy.eu, jak.tv, TwojaInicjatywa!, biznesowy.net, franczyznawpolsce.pl, Media Elite, TVR, Law Business Quality, PIAP, Pangea Magazine, polskajestpiekna.eu, Art Imperium, erp-portal.pl, 4allwomen.pl, Imperium Kobiet, Klub Integracji Europejskiej, Mam spotkanie.pl, Luksusportal.pl, Warsaw Highlights, BE-ART, Arkada.  

Do zobaczenia na kongresie,
Zespół Mazovia Business Congress

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA