Kategorie

Polo

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Volkswagen Polo 2021 jest oferowany z systemem IQ.Drive Travel Assist. Częściowa autonomia jazdy jest nowością w segmencie B.
Jaki olej do Polo 9n 1.4 TDI? Dziś zajmiemy się małolitrażowym dieslem i jednym z popularniejszych modeli miejskich na polskim rynku wtórnym.
Ma pomarańczowe nadwozie i wnętrze wykończone w topowym stylu Highline. A to jeszcze nie koniec, bo w małym aucie Niemcy zastosowali… równie mały silnik. Czy to wszystko sprawdza się w praktyce?
Szósta generacja Volkswagena Polo bardzo urosła i zmężniała. Komfortem prowadzenia czy wielkością bagażnika zbliżyła się niebezpiecznie blisko segmentu kompaktów. Testujemy trzycylindrową, turbodoładowaną odmianę 1.0 o mocy 115 KM z 7-biegowym „automatem” DSG.
Volkswagen zaprezentował najnowszą generację modelu Polo. Nowy Volkswagen jest większy i praktyczniejszy od poprzednika. Może zostać wyposażony w adaptacyjne zawieszenie, a objętość bagażnika zwiększono z 280 do aż 351 l. W ofercie pojawi się także 200 konna wersja GTI! Kiedy rozpocznie się sprzedaż w Polsce?
Polo Cross to najdroższa i jednocześnie najefektowniej wyglądająca wersja Polo. Sprawdziliśmy, jak jeździ odmiana napędzana przez 110 konny silnik benzynowy w zestawieniu z siedmiobigową przekładnią DSG.
Używany Volkswagen Polo V przyciąga wzrok elegancką i wciąż świeżą stylizacją. Jakie są opinie użytkowników? Czy to dobra propozycja na rynku wtórnym?
Volkswagen Polo przeszedł na początku 2014 roku facelifting. Czy nowa wersja jest dużo lepsza od poprzednika? Jakie są jej mocne i słabe punkty?
Przedstawiamy dokładne dane techniczne Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, rozmiar tarcz hamulcowych wymiary nadwozia i wiele innych informacji.
Volkswagen zaaplikował modelowi Polo 2014' serum odmładzające, poprawiając delikatnie jego wygląd i dość wyraźnie modyfikujące jego rozwiązania mechaniczne.
Średnia wartość najchętniej kupowanego w Polsce używanego auta kształtuje się w granicach od 15 do 20 tys. złotych. Sprawdźmy jakie używane auto wybrać w tym przedziale cenowym? Analizie poddane zostały silniki oraz prawdopodobieństwo występowania awarii.
Eksperci przebadali wszystkie dwu i trzyletnie auta używane i wybrali najlepszy model z tej grupy wiekowej. Na pierwszym miejscu w rankingu TÜV 2013 znalazł się Volkswagen Polo.
Usterka Simmering wybieraka skrzyni biegów to częsta usterka w Volkswagen Polo 6N. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić Simmering w VW Polo.
Oferta Volkswagena została wzbogacona o specjalną linię CityLine dla modeli Polo, Golf oraz Touran. Linia ta została oparta na bazowej wersji Trendline, wyróżnia się jednak bogatszym wyposażeniem oraz atrakcyjniejszą ceną.
Volkswagen Polo IV generacji to auto poszukiwane na rynku wtórnym. W opinii użytkowników swoją renomę zawdzięcza swym poprzednikom.
Z początkiem roku wzrosła sprzedaż nowych samochodów osobowych Volkswagena na świecie. W styczniu 2012 r. nowe pojazdy odebrało 419,200 klientów, w porównaniu z rokiem ubiegłym (styczeń 2011 – 418,600) jest to wzrost o 0,1%. Natomiast dział samochodów użytkowych zanotował sprzedaż wyższą o 10,5% (styczeń 2012 – 39,500, styczeń 2011 – 35,700).
Samochody Volkswagena są bardzo poszukiwane na rynku wtórnym. Ich popularność wynika z dużej niezawodności i taniej eksploatacji.
W salonach Volkswagena rozpoczęto wyprzedaż samochodów z rocznika modelowego 2011. Rabaty na niektóre auta sięgają nawet 15.000 zł.
2 stycznia 2012 do polskich salonów zostaną wprowadzone dwie specjalne edycje Polo GTI i Golfa GTI - Edition 35. Auta zostały stworzone z okazji 35-lecia Golfa GTI.
Niemiecka organizacja TUV po raz kolejny opublikowała ranking najbardziej niezawodnych aut których wiek wynosi 10 lat.
Sebastien Ogier, od 23 listopada kierowca fabryczny Polo R WRC, zwyciężył w swoim pierwszy starcie w Race of Champions. Wygrał on w finale m.in. z ośmiokrotnym triumfatorem Le Mans Tomem Kristensenem, któremu z kolei w półfinale uległ Michael Schumacher.
Znajomość wymiany żarówek we własnym samochodzie jest niezbędna. W poradniku tym pokażemy jak wymienić żarówki w Volkswagenie Polo III.
Uszkodzony rozrusznik uniemożliwia nam uruchomienie silnika. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić rozrusznik w Volkswagenie Polo III.
Regulacja hamulca ręcznego nie jest kłopotliwa. W poradniku tym pokażemy jak samemu wyregulować hamulec ręczny w Volkswagenie Polo III.
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych nie jest skomplikowana. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić klocki i tarcz hamulcowe w Volkswagenie Polo III.
Uszkodzone łożysko można zdiagnozować bez najmniejszego problemu. W poradniku tym pokażemy, jak wymienić łożysko koła tylnego w Volkswagenie Polo III.
Wymiana bębnów i szczęk hamulcowych to jedna z podstawowych czynności jakie możemy wykonać we własnym zakresie. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić szczęki i bębny hamulcowe w Volkswagenie Polo III.
W poradniku tym pokażemy jak samemu zdemontować kolumnę tylnego zawieszenia w Volkswagenie Polo III. Dodatkowo rozłożymy całą kolumnę.
Demontaż przedniej kolumny zawieszenia nie jest skomplikowany. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymontować i rozłożyć przednią kolumnę zawieszenia w Volkswagenie Polo III.
Demontaż półosi nie jest trudny. W poradniku tym pokażemy jak samemu zdemontować półoś w Volkswagenie Polo III.
Demontaż skrzyni biegów nie jest łatwą pracą. W poradniku tym pokażemy jak samemu zdemontować i zamontować skrzynię biegów w Volkswagenie Polo III.
Sprawne świece żarowe to podstawa w każdym silniku wysokoprężnym. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić świece żarowe w Volkswagenie Polo III.
Uszkodzona pompa paliwa wpływa bezpośrednio na pracę silnika. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić pompę paliwa w Volkswagenie Polo III.
Regularna wymiana świec zapłonowych jest bardzo ważna jednak często zapominana. W poradniku tym pokażemy jak samemu zmienić świece zapłonowe w Volkswagenie Polo III.
Wymontowanie rozdzielacza zapłonu nie jest skomplikowane jeśli znamy poszczególne kroki. W poradniku tym pokażemy jak samemu zdemontować rozdzielacz zapłonu w Volkswagenie Polo III.
Uszkodzona lub niedrożna chłodnica może doprowadzić do przegrzania silnika. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić chłodnice w Volkswagenie Polo III.
Uszkodzony termostat wpływa na warunki pracy silnika. W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić termostat w Volkswagenie Polo III.
Kontrola ciśnienia sprężania pozwala nam na realną ocenę stanu technicznego naszego silnika. W poradniku tym pokażemy jak samemu sprawdzić ciśnienie sprężania w Volkswagenie Polo III.
Idealnym autem dla małych rodzin lub dla osób poruszających się samemu będzie pojazd z segmentu B. W tej klasie aut niemalże każdy producent ma coś do zaproponowania. Mamy do pokazania 20 ciekawych propozycji dla osób szukających niewielkiego auta w kwocie nie przekraczającej 25 000 zł.
Pierwsze jazdy testowe nową rajdówką niemieckiego producenta przeszły pomyślnie. W skład załogi testującej wchodzi członek zarządu Volkswagena ds. Techniki dr Ulrich Hackenberg oraz dwukrotny rajdowy mistrz świata i zwycięzca rajdu „Dakar” Carlos Sainz.
Jazdy testowe nowego Volkswagena Polo R WRC zakończyły się sukcesem. Członek Zarządu Volkswagena ds. Techniki dr Ulrich Hackenberg oraz dwukrotny rajdowy mistrz świata i zwycięzca „Dakaru” Carlos Sainz pokonali pierwsze testowe kilometry w winnicach Veldenz w okolicach Trier, gdzie rozgrywane są ADAC Rallye Deutschland.
W ubiegłym roku koncern Volkswagen był trzecim producentem samochodów na świecie. Wyprzedzały go Toyota Motor i General Motors. W tym roku Volkswagen ma szanse pokonać swoich konkurentów. Koncern ma niezachwianą pozycję zarówno na rynku niemieckim, europejskim ,jak i na rynkach wschodzących.
Volkswagen rozpoczął testy swojego samochodu rajdowego. Dieter Depping miał okazję jako pierwszy zasiąść za kierownicą Polo R WRC.
Volkswagen Polo Cross to zdecydowanie najatrakcyjniejsza pod względem wizualnym odmiana małego Polo. Czy oprócz tego, że najładniejsza to wersja Cross jest również najlepsza w gamie Polo?
Jeśli planujesz zakup nowego Volkswagena Polo, musisz wybrać jedną z wersji nadwozia i silnika oraz odpowiedni wariant wyposażenia. Oferta jest dość bogata, prezentujemy wiec wybór optymalny dla większości kierowców.
Wybór w ofercie Volkswagena Polo nie jest łatwy. Nowe Polo dostępne jest w trzech wersjach nadwoziowych oraz kilku silnikowych. W niniejszym poradniku podpowiadamy, wybór którego Polo jest optymalny dla większości kierowców.
Nowy Volkswagen Polo z jednej strony jest typowym przedstawicielem rodziny z Wolfsburga, z drugiej jest zupełnie odmienny. To nadal przemyślany, dobrze wykończony i wzorowo ergonomiczny samochód, a przy okazji zaskakująco jak na Volkswagena… uroczy.
Miejskie auto z bogatym wyposażeniem i oszczędnym silnikiem spalającym niecałe 3,5 litra paliwa na sto kilometrów to już rzeczywistość, pod nazwą Volkswagen Polo BlueMotion. Oto test "zielonego" (niebieskiego?) Volkswagena Polo.
Każda kolejna generacja Polo budzi zainteresowanie, mimo że w wyglądzie tego auta zmienia się niewiele. Co nowego słychać w technice i wnętrzu Samochodu Roku 2010 sprawdziliśmy w naszym teście.
Czasy się zmieniają, a Volkswagen Polo nic nie traci ze swej popularności. Kolejna, piąta generacja tego samochodu zadebiutowała w Genewie. Niedługo najnowsze wcielenie miejskiego pojazdu z Wolfsburga trafi do salonów.