reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Porady internautów

Czy wiesz jak powinna wyglądać treść umowy faktoringu?

Aktualizacja: 08.11.2011

Przedmiotem umowy faktoringu jest przelew wierzytelności. Dopuszczalne jest umieszczanie w niej określonych klauzul. »

Czy wiesz jak oglądają strony umowy forfaitingu?

Aktualizacja: 09.11.2011

Umowa forfaitingu polega na umożliwieniu zbywcy wierzytelności uzyskanie odpowiedniego kapitału w szybkim tempie w drodze zobowiązania się jednej strony do dostarczenia wierzytelności. »

Czy wiesz jak wyglądają strony umowy faktoringu?

Aktualizacja: 14.11.2011

Umowa faktoringu jest umową nienazwaną i nie jest regulowana przez szczególne przepisy Kodeksu cywilnego. »

Sprzeciw od decyzji Urzędu Patentowego przy znaku międzynarodowym

Aktualizacja: 08.11.2011

Uprawnionemu przysługuje prawo sprzeciwu wobec decyzji odmownej wydanej przez Urząd Patentowy w przedmiocie udzielenia praw ochronnych na międzynarodowy znak towarowy. »

Społeczny dowód słuszności metodą wpływu społecznego

Aktualizacja: 08.11.2011

Zasady komunikowania się w miejscu pracy wpływają na efektywność działania firmy. Wzajemne oddziaływanie doprowadza do stworzenia sytuacji, w której jednostka może być wykorzystywana przez inną. »

Rodzaje leasingu

Aktualizacja: 08.11.2011

Umowa leasingu to zobowiązanie się finansującego do nabycia rzeczy od zbywcy na określonych zasadach oraz oddania tej rzeczy do używania korzystającemu. »

Reguły strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Aktualizacja: 08.11.2011

Każde działanie, które ma wydarzyć się w gospodarce wolnorynkowej powinno zostać dokładnie przemyślane i zaplanowane, by zminimalizować ryzyko wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji na rynku. »

Reguła wzajemności w miejscu pracy

Aktualizacja: 07.11.2011

Zasady komunikowania się w miejscu pracy wpływają na efektywność działania firmy. Wzajemne oddziaływanie doprowadza do stworzenia sytuacji, w której jednostka może być wykorzystywana przez inną. »

Reguła niedostępności zasadą promowania wyrobów firmy

Aktualizacja: 07.11.2011

Zasady komunikowania się w miejscu pracy wpływają na efektywność działania firmy. Wzajemne oddziaływanie doprowadza do stworzenia sytuacji, w której jednostka może być wykorzystywana przez inną. »

Pierwszeństwo do patentu, prawa ochronnego lub prawa z rejestracji

Aktualizacja: 08.11.2011

Prawo własności przemysłowej wprowadza prawo pierwszeństwa w odniesieniu do uzyskania m.in. patentu. Przysługuje ono tylko w określonych przypadkach. »

Perswazja w reklamie przedsiębiorstwa

Aktualizacja: 08.11.2011

Perswazja jest obecnie nieodłącznym elementem reklamy. Skuteczne działania marketingowe związane z reklamą przedsiębiorstwa wymagają znajomości metod socjotechnicznych. »

Oznaczenia niemogące korzystać z ochrony

Aktualizacja: 07.11.2011

Prawo własności przemysłowej wylicza przypadki oznaczeń, które nie podlegają prawom ochronnym. »

Oznaczenia niechronione

Aktualizacja: 08.11.2011

Prawo własności przemysłowej wskazuje jakie oznaczenia nie podlegają prawom ochronnym. »

Outplacement w przedsiębiorstwie

Aktualizacja: 08.11.2011

Outplacement jest zwolnieniem monitorowanym. Może on obejmować odprawy. »

Organizacja czasu przedsiębiorcy

Aktualizacja: 08.11.2011

Dobrze zorganizowany czas przedsiębiorcy przekłada się na większe zyski. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

BEDS.pl

sklep internetowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama