Przenoszenie kontaktów do Gmaila
REKLAMA
REKLAMA
1. W programie MS Outlook z menu Plik wybierz polecenie Importuj lub eksportuj.
REKLAMA
2. W oknie dialogowym wskaż Eksport do pliku i kliknij Dalej.
3. Zaznacz opcję Wartości rozdzielane przecinkiem (Windows), następnie kliknij Dalej.
4. Na liście folderów zaznacz Kontakty i przejdź dalej za pomocą przycisku.
5. Wskaż przycisk Przeglądaj, a następnie określ nazwę i położenie pliku.
6. Kliknij Zakończ.
7. Po zalogowaniu się na Gmaila wskaż Kontakty.
8. W panelu obsługi kontaktów wskaż Import, a następnie za pomocą przycisku Przeglądaj znajdź utworzony wcześniej plik z kontaktami.
9. Zaimportuj plik i masz już kopię swojej książki adresowej w każdym miejscu na świecie gdzie jest dostęp do sieci.
Szukasz porad ?? Zajrzyj na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA