reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Rejestrujemy się na Twitterze

Rejestrujemy się na Twitterze

Twitter rozpowszechnił nowy gatunek portali społecznościowych, mikroblogi. Każdy kto zarejestruje się na twitter.com dostaje możliwość publikowania krótkich wiadomości (podobnych sms) na dowolny temat.

1. W przeglądarce wpisujemy adres www.twitter.com i klikamy na stronie przycisk Sing up now.

2. Jak we wszystkich portalach, musimy wypełnić formularz – tutaj wpisujemy tylko imię, nazwisko, pseudonim i adres e-mail.

3. Ostatnim krokiem jest podobnie jak na Facebooku, wpisanie tekstu z obrazka i kliknięcie Create my account.

4. Możemy odleźć również naszych znajomych, na podstawie książek adresowych z kont e-mail. Wybrać możemy spośród największych portali pocztowych takich jak chociażby Gmail.

5. Aby zaimportować znajomych na podstawie adresów mailowych musimy wybrać naszą skrzynkę, wprowadzić login i hasło i przejść przez poszukiwania klikając ciągle Continue.

6. W kolejnym kroku wyświetli się nam lista znanych osób, które twittują na portalu i, których wypowiedzi możemy śledzić. Wybieramy wg. naszego uznania i klikamy Finish.

7. Zostaniemy wreszcie przeniesieni na stronę portalu gdzie znajdziemy napis What are you doing ? i pod nim pole do wpisania naszej krótkiej wiadomości (140 znaków). Publikujemy ją za pomocą przycisku Update.

Szukasz porad ?? Zajrzyj na internet.wieszjak.pl

reklama

Czytaj także

Źródło:

Własne

Zdjęcia


Nowy JPK_VAT z deklaracją i ewidencją39.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Partnerski

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Adam Wiśniewski

Praktyk biznesu, zarządzania stresem i pracy z traumami za pomocą ciała i oddechu. Przez ostatnie 16 lat pracował dla czterech banków, międzynarodowej korporacji ubezpieczeniowej i biura maklerskiego. Kierował spółką doradczo-sprzedażową. Partner/Trener Metody Warstwy®

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama