REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jeep partnerem 50. Festiwalu Jazzowego w Montreux!

Subskrybuj nas na Youtube
Festiwal Jazzowy w Montreux
Festiwal Jazzowy w Montreux

REKLAMA

REKLAMA

Jeep, amerykańska ikona przemysłu samochodowego, i Montreux Jazz Festival łączą swe siły! Jubileuszowa, 50-ta edycja Festiwalu Jazzowego w Montreux, zostanie wsparta przez flotę samochodów marki Jeep, którymi będą poruszać się zaproszeni na imprezę artyści. To wielkie wydarzenie muzyczne może przyciągnąć do Europy nawet ćwierć miliona miłośników jazzu z całego świata!

Jeep wesprze Festiwal Jazzowy w Montreux!

Drugi rok z rzędu Jeep® jest globalnym partnerem Montreux Jazz Festival, który odbywać się będzie od 1 do 16 lipca br. w miejscowości Montreux. Usytuowane w szwajcarskim kantonie Vaud, w zatoce sąsiadującej z Jeziorem Genewskim, Montreux, gościć będzie w lipcu 50. edycję festiwalu, jednego z najważniejszych i najbardziej renomowanych przeglądów muzycznych w Europie.
Powstały w 1967 roku szwajcarski przegląd muzyczny dysponuje archiwum audio-wizualnym, liczącym ponad 5000 godzin koncertów na żywo, zarejestrowanych w Montreux, chronionych przez Unesco w rejestrze Pamięci Świata, które dodatkowo wzbogacone zostanie o edycję z 2016 roku. Bilety na imprezy organizowane w ramach festiwalu są w sprzedaży od 15 kwietnia, na stronie internetowej Festiwalu.

REKLAMA

Festiwal Jazzowy w Montreux

Jeep kończy 75 lat!

Współpraca pomiędzy marką Jeep a Festiwalem została odnowiona w 2016 roku, po ogromnym sukcesie poprzedniej edycji, w której wzięło udział ponad 240 tysięcy miłośników w całej Europy. Jeep i Montreux Jazz Festival wyróżniają się na polu swojej działalności: Jeep przez swoje ponad 75 lat historii symbolizuje styl życia i stanowi legendę sektora motoryzacyjnego, natomiast Montreux Jazz Festival zdecydowanie przyczynił się do innowacyjności i ewolucji muzyki ostatnich 50 lat. Zarówno marka Jeep, jak i Festiwal Jazzowy w Montreux mogą poszczycić się historią wzbogacaną w nowości, ciągłym rozwojem i wyprzedzaniem trendów, pozostając przy tym wiernymi sobie i swojej tradycji. Marka Jeep ma tysiące fanów na całym świecie, tak samo jak szwajcarski Festiwal, który przyciąga każdego roku tysiące fanów muzyki nad brzeg Jeziora Genewskiego. Obydwie ikony łączy chęć zaoferowania swoim fanom możliwości znalezienia się w centrum niezapomnianych i emocjonujących doznań.

Jeep Renegade i Wrangler

Jeep

Jeep

Zobacz też: Test Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD: bezkompromisowy twardziel

Muse, Santana i Simply Red w kultowych Jeepach!

Podczas trwania Festiwalu, międzynarodowi artyści i goście będą mieli do swojej dyspozycji całą gamę Jeepów oraz nowe modele z edycji specjalnej „75th Anniversary", wyprodukowane, aby uczcić urodziny marki. Pośród artystów, którzy korzystać będą z około 30 samochodów Jeep znajdą się: Muse, Lana Del Rey, Santana, Deep Purple, Neil Young, Simply Red, Van Morrison, Patti Smith, Marcus Miller i Zappa.
Międzynarodowi artyści i goście poruszać się będą, najbardziej utytułowanym SUV-em w historii flagowym Grand Cherokee, kultowym Wranglerem, Cherokee, który łączy legendarne umiejętności Jeepa 4x4 z nowoczesnym designem oraz Renegadem o umiejętności off-roadowych plasujących go u szczytu swojej kategorii.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Festiwal Jazzowy w Montreux

nieznane

REKLAMA

Samochody zostaną rozmieszczone w różnych miejscach Festiwalu, począwszy od bramy głównej, która prowadzi do Auditorium Stravinskiego, najważniejszej sceny, przez którą można dostać się również na kolejne dwie sceny: Montreux Jazz Club i Montreux Jazz Lab.

Informacja o sponsorowaniu będzie ponadto rozpropagowywana za pośrednictwem różnych kanałów społecznościowych Jeepa, poprzez nadawanie utworów muzycznych i pokazywaniu filmów, które ukształtowały historię Montreux Jazz Festival.

Jeep Renegade i Wrangler
Jeep
Festiwal Jazzowy w Montreux
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA