REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jeep partnerem 50. Festiwalu Jazzowego w Montreux!

Festiwal Jazzowy w Montreux
Festiwal Jazzowy w Montreux

REKLAMA

REKLAMA

Jeep, amerykańska ikona przemysłu samochodowego, i Montreux Jazz Festival łączą swe siły! Jubileuszowa, 50-ta edycja Festiwalu Jazzowego w Montreux, zostanie wsparta przez flotę samochodów marki Jeep, którymi będą poruszać się zaproszeni na imprezę artyści. To wielkie wydarzenie muzyczne może przyciągnąć do Europy nawet ćwierć miliona miłośników jazzu z całego świata!

Jeep wesprze Festiwal Jazzowy w Montreux!

Drugi rok z rzędu Jeep® jest globalnym partnerem Montreux Jazz Festival, który odbywać się będzie od 1 do 16 lipca br. w miejscowości Montreux. Usytuowane w szwajcarskim kantonie Vaud, w zatoce sąsiadującej z Jeziorem Genewskim, Montreux, gościć będzie w lipcu 50. edycję festiwalu, jednego z najważniejszych i najbardziej renomowanych przeglądów muzycznych w Europie.
Powstały w 1967 roku szwajcarski przegląd muzyczny dysponuje archiwum audio-wizualnym, liczącym ponad 5000 godzin koncertów na żywo, zarejestrowanych w Montreux, chronionych przez Unesco w rejestrze Pamięci Świata, które dodatkowo wzbogacone zostanie o edycję z 2016 roku. Bilety na imprezy organizowane w ramach festiwalu są w sprzedaży od 15 kwietnia, na stronie internetowej Festiwalu.

REKLAMA

Festiwal Jazzowy w Montreux

Festiwal Jazzowy w Montreux

Jeep kończy 75 lat!

Współpraca pomiędzy marką Jeep a Festiwalem została odnowiona w 2016 roku, po ogromnym sukcesie poprzedniej edycji, w której wzięło udział ponad 240 tysięcy miłośników w całej Europy. Jeep i Montreux Jazz Festival wyróżniają się na polu swojej działalności: Jeep przez swoje ponad 75 lat historii symbolizuje styl życia i stanowi legendę sektora motoryzacyjnego, natomiast Montreux Jazz Festival zdecydowanie przyczynił się do innowacyjności i ewolucji muzyki ostatnich 50 lat. Zarówno marka Jeep, jak i Festiwal Jazzowy w Montreux mogą poszczycić się historią wzbogacaną w nowości, ciągłym rozwojem i wyprzedzaniem trendów, pozostając przy tym wiernymi sobie i swojej tradycji. Marka Jeep ma tysiące fanów na całym świecie, tak samo jak szwajcarski Festiwal, który przyciąga każdego roku tysiące fanów muzyki nad brzeg Jeziora Genewskiego. Obydwie ikony łączy chęć zaoferowania swoim fanom możliwości znalezienia się w centrum niezapomnianych i emocjonujących doznań.

Jeep Renegade i Wrangler

Jeep Renegade i Wrangler

Jeep

Jeep

Zobacz też: Test Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD: bezkompromisowy twardziel

Muse, Santana i Simply Red w kultowych Jeepach!

Podczas trwania Festiwalu, międzynarodowi artyści i goście będą mieli do swojej dyspozycji całą gamę Jeepów oraz nowe modele z edycji specjalnej „75th Anniversary", wyprodukowane, aby uczcić urodziny marki. Pośród artystów, którzy korzystać będą z około 30 samochodów Jeep znajdą się: Muse, Lana Del Rey, Santana, Deep Purple, Neil Young, Simply Red, Van Morrison, Patti Smith, Marcus Miller i Zappa.
Międzynarodowi artyści i goście poruszać się będą, najbardziej utytułowanym SUV-em w historii flagowym Grand Cherokee, kultowym Wranglerem, Cherokee, który łączy legendarne umiejętności Jeepa 4x4 z nowoczesnym designem oraz Renegadem o umiejętności off-roadowych plasujących go u szczytu swojej kategorii.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Festiwal Jazzowy w Montreux

Festiwal Jazzowy w Montreux

nieznane

REKLAMA

Samochody zostaną rozmieszczone w różnych miejscach Festiwalu, począwszy od bramy głównej, która prowadzi do Auditorium Stravinskiego, najważniejszej sceny, przez którą można dostać się również na kolejne dwie sceny: Montreux Jazz Club i Montreux Jazz Lab.

Informacja o sponsorowaniu będzie ponadto rozpropagowywana za pośrednictwem różnych kanałów społecznościowych Jeepa, poprzez nadawanie utworów muzycznych i pokazywaniu filmów, które ukształtowały historię Montreux Jazz Festival.

Jeep Renegade i Wrangler
Jeep
Festiwal Jazzowy w Montreux
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA