Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-marketing. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-marketing.
Notebooki DTR – alternatywa dla komputerów stacjonarnych
Aktualizacja: 13.10.2010
Laptopy Desktop Replacement (w skrócie DTR) to urządzenia oferujące bardzo wysoką wydajność i znakomite wyposażenie obfitujące w ogromną liczbę dodatkowych złącz i akcesoriów takich jak piloty zdalnego sterowania czy rozbudowany system audio. W założeniu komputery tego typu mają stanowić pewną alternatywę dla komputerów stacjonarnych oferując porównywalne, a nawet wyższe możliwości i wydajność. Jeśli jednak szukamy mobilności, długiej pracy na baterii i niewielkich rozmiarów, lepiej omijajmy tego typu urządzenia szerokim łukiem. »
Potwierdzenie chęci otrzymywania newsletter'a - czy to konieczne?
Aktualizacja: 19.01.2012
Z pozoru, wysyłanie potwierdzenia chęci otrzymywania newslettera i oczekiwanie na odpowiedź może wydawać się bezcelowe. Czemu? Przecież osoba, która podała swój adres e-mail wyraża zgodę na otrzymywanie newslettera. Po co więc tak naprawdę jest to potwierdzenie? »
Samsung Wave II – telefon biznesowy z dużą dawką rozrywki
Aktualizacja: 17.11.2011
Firma Samsung zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowego modelu smartfona. Nowość nosi nazwę Samsung Wave II i działa w oparciu o najnowszą wersję platformy bada 1.2. Telefon idealny dla młodego biznesmena spragnionego rozrywki? »
Już wkrótce zniknie problem z e-fakturami w Polsce
Aktualizacja: 13.12.2010
Już przyszłym roku faktury elektroniczne mogą być traktowane na równi z fakturami papierowymi – tak chce Ministerstwo Finansów i proponuje zniesienie dotychczasowych utrudnień. »
Jak przedłużyć okres abonamentowy usług wirtualnych
Aktualizacja: 12.10.2010
Usługi wirtualne, tj. domena, serwer oraz projekt strony WWW, są niezbędne, aby firma mogła funkcjonować w Internecie. Ich nieprzerwane i bezproblemowe działanie warunkuje w dużej mierze atrakcyjność witryny dla odbiorcy. To natomiast w sposób bezpośredni przekłada się na liczbę odwiedzin serwisu, a więc i wyniki sprzedażowe firmy. »
Aktualizacja: 12.10.2010
Jedną z najważniejszych zalet systemów CMS to prostota obsługi która niesie za sobą oszczędność czasu i pieniędzy. Strona z systemem zarządzania treścią może być redagowana i aktualizowana niemal przez każdą osobę z firmy. Nie każdy system CMS jest taki sam. Jak więc dobrać odpowiedni system do wymagań konkretnej firmy? »
Jak skutecznie zachęcić Internautę do naszego newsletter'a?
Aktualizacja: 19.01.2012
Bardzo często bywa tak, że wielu zarządców i właścicieli stron internetowych źle interpretuje pojęcie i ideę newslettera. Uważają oni, że potencjalny klient, zapisując się do listy subskrybentów newslettera z chęcią zarejestruje się na stronie internetowej. Czy to dobra praktyka? »
Jakie oszczędności niesie ze sobą system CMS?
Aktualizacja: 08.10.2010
Jedną z najważniejszych zalet systemów CMS to prostota obsługi która niesie za sobą oszczędność czasu i pieniędzy. Strona z systemem zarządzania treścią może być redagowana i aktualizowana niemal przez każdą osobę z firmy.Jakie oszczędności niesie ze sobą system CMS w porównaniu do tradycyjnego zarządzania firmową stroną WWW? »
Strona internetowa z systemem CMS - czy to się opłaca?
Aktualizacja: 08.10.2010
System zarządzania treścią (CMS) jest obecnie coraz częściej stosowanym rozwiązaniem przez firmy do zarządzania treścią i wyglądem firmowej strony internetowej. Korzystanie z systemu CMS jest nie tylko wygodne i szybkie, to również ogromna oszczędność pieniędzy. W poprzedniej części poradnika dowiedzieliśmy się, czym w ogóle jest CMS. Teraz dowiedzmy się, czy ten system jest opłacalny. »
Jakie są największe zalety newsletter'a?
Aktualizacja: 19.01.2012
Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy. Czym newsletter różni się od spamu i jakie są jego największe zalety? Jak je wykorzystać? »
W jaki sposób newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?
Aktualizacja: 19.01.2012
Na przestrzeni ostatnich lat ogromny rozwój internetu wpłynął na wiele dziedzin życia i przemysłu. Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Niektóre firmy, swoją jedyną siedzibę mają w Internecie, na firmowej stronie WWW. Zarówno typowy użytkownik, jak i marketingowi stratedzy zaczęli doceniać ogromny potencjał jaki niesie za sobą Internet. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są Newslettery - swoiste internetowe ulotki. »
Czy warto korzystać z systemu CMS?
Aktualizacja: 07.10.2010
Tworzenie oraz późniejsze zarządzanie stroną internetową nie jest wcale prostym zadaniem. Tak z pewnością myśli większość internautów oraz ci, którzy zamierzają stworzyć firmową stronę internetową. Owszem, stworzenie od podstaw dobrej, atrakcyjnej i skutecznej strony internetowej nie należy do łatwych zadań, ale już jej zarządzanie wcale nie musi być udręką. Jeśli zdecydowaliśmy się sami zarządzać swoją stroną, aby była ona taka jak chcemy lub po prostu żeby obniżyć koszta, powinniśmy pomyśleć o systemie CMS. »
Czy warto zarejestrować rozszerzoną domenę dla firmy
Aktualizacja: 05.10.2010
Odpowiednio dobrana domena, wpływa na zwiększenie efektywności działań reklamowych firmowego adresu WWW. Domena określa również obszar działalności przedsiębiorstwa oraz wskazuje branżę, w której funkcjonuje. Jaki typ domeny wybrać, aby firma odnotowała wzrost sprzedaży oraz zwiększyła rozpoznawalność wśród klientów? »
Czy warto reklamować się na facebooku
Aktualizacja: 19.01.2012
Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy? »
Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb
Aktualizacja: 19.01.2012
Internet to najszybsza i najwygodniejsza metoda poszukiwania informacji. Dlatego kiedy mamy jakiś problem, bądź zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem, siadamy przed komputerem i przedzierając się przez gąszcz reklam, docieramy w końcu na forum. »