| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

Reklama w mobilnym Internecie – jak przewidzieć reakcję odbiorcy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Jeszcze kilka lat temu telefon komórkowy służył jedynie do dzwonienia i wysyłania wiadomości SMS. Obecnie, nowoczesne smartfony to swoiste połączenia telefonu z komputerem, aparatem fotograficznym, organizerem i odbiornikiem GPS w jednym. Co ciekawe, nie tylko telefonu uległy ewolucji, ale także nasze zachowanie. Jak to możliwe? »

HP Pre 3 – oficjalna specyfikacja

Aktualizacja: 11.02.2011

Jakiś czas temu firma HP przejęła producenta telefonów komórkowych Palm. Owoce tej zmiany możemy podziwiać już dziś, gdyż światło dzienne ujrzał zaprezentowany właśnie HP Pre 3. Co ciekawe HP nie narzucił swojego stylu, a telefon jest kontynuacją znanej linii urządzeń Palma. Jedyną różnicą jest zmiana w jakości urządzenia – oczywiście na lepsze. Poznajmy bliżej nowe urządzenie firmy HP. »

Komunikat reklamowy – jak dokładnie wybrać odbiorcę?

Aktualizacja: 19.01.2012

W ostatnim czasie rozwój mobilnego Internetu nabrał niebywałego tempa, a z dnia na dzień lawinowo wręcz rośnie liczba kontentu zarówno w formie mobilnych stron internetowych jak również różnego rodzaju aplikacji. Dla nas najważniejszy jest fakt, że wraz z tym wzrostem, zwiększa się powierzchnia reklamowa. Jak w tym ciągle rosnącym świecie dotrzeć do konkretnego klienta? »

Książki elektroniczne i ich dostępność – e-book jako alternatywa dla książki?

Aktualizacja: 10.02.2011

Nic tak jak książki nie potrafi wciągnąć człowieka na długie godziny. Czytając książki można zagłębić się w fabule, pogrążyć w wyobrażeniach i choć na jakiś czas zapomnieć o codziennych problemach i obowiązkach. Słuchając radia czy oglądając film nie angażujemy w to tak bardzo swoich zmysłów. Niestety książki bywają ciężkie, nieporęczne, niszczą się i są niestety dość drogie. Pewną alternatywą są książki elektroniczne, czyli e-booki. Co prawda rynek książek elektronicznych dopiero raczkuje, jednak popularność tego nośnika słów pisanych rośnie z dnia na dzień. Jak to wygląda w praktyce i jak zdobyć taką elektroniczną książkę? »

Wady i zalety e-czytników - jak to wyąda w praktyce?

Aktualizacja: 10.02.2011

Książki elektroniczne są dla ludzi, którzy bez żadnego wysiłku chcą zabrać ze sobą w podróż, do szkoły lub do pracy całą swoją bibliotekę zapisaną w telefonie lub w pamięci komputera. Elektroniczne odpowiedniki tradycyjnych książek są niemal wymuszonym przez dzisiejszy tryb życia wynalazkiem. Oczywiście, aby z nich korzystać niezbędny jest czytnik e-booków. Poznajmy największe wady i zalety tych urządzeń. »

Czytniki e-booków i e-papier – budowa i zasada działania

Aktualizacja: 23.02.2011

Wiemy już, czym charakteryzują się elektroniczne książki. Można je czytać na komputerze, ale nie jest to wygodne. Najodpowiedniejszym urządzeniem do tego celu będzie czytnik książek elektronicznych. Poznajmy więc największe różnice między komputerem a czytnikiem, oraz sposób działania tychże urządzeń. »

Nowy wymiar zakupów – Facebook Deals wkracza do Europy

Aktualizacja: 09.02.2011

Na rynku coraz popularniejsze stają się zakupy grupowe, czyli kupno jednego towaru przez wiele osób. Producenci i sprzedawcy bardzo często w takich przypadkach udzielają rabatów i upustów. Niestety na rynku grupowych zakupów brakowało dużego gracza. Teraz jednak mieszkańcy Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji i Włoch będą mogli kupować i przy okazji "meldować się" za pomocą usługi Places. Poznajmy bliżej ten nowy wynalazek. »

Kupujemy prezenty w godzinach pracy – zakupy internetowe coraz popularniejsze

Aktualizacja: 09.02.2011

Internet i wszystko, co z nim związane staje się coraz bardziej popularne. Według badań, tylko w ciągu listopada i pierwszych dni grudnia ubiegłego roku, wartość internetowego rynku wzrosła o 12 procent w porównaniu z rokiem 2009. W ciągu miesiąca wydatki na zakupy w sieci urosły do prawie 17 miliardów dolarów. Zdaje się, że tendencja rosnąca wcale nie ma zamiaru zwalniać, a już wkrótce internetowy handel może być równie popularny, co tradycyjny w sklepach stacjonarnych. »

E-czytniki i e-booki – nowy wymiar książek?

Aktualizacja: 09.02.2011

Dzisiejszy świat tonie w nowych technologiach. Z dnia na dzień powstają coraz to bardziej wymyślne i zaskakujące rozwiązania, a sprzęty, które kiedyś nieco śmieszyły w filmach science-fiction, dziś trafiają do naszych domów. Jeszcze do niedawna symbolem tradycji była książka, ale dziś nawet one się zmieniają – pojawiają się książki w wersjach elektronicznych. Co ciekawe, czytanie książek w formie cyfrowej może być przyjemne i wygodne. Przekonajmy się zatem, jak działają czytniki e-booków. »

Czy za wysyłanie spamu firmie grozi kara grzywny?

Aktualizacja: 19.01.2012

Rozsyłanie wiadomości reklamowych do skrzynek potencjalnych odbiorców może przybrać postać spamu. Czy wobec tego nadawca może zostać ukarany? Czy grożą mu konsekwencje finansowe? Poniżej znajdziesz odpowiedź na postawione pytania. »

Kyocera Echo – Android 2.2 i dwa ekrany

Aktualizacja: 08.02.2011

Jeden z głównych operatorów sieci komórkowych w Stanach Zjednoczonych zapowiedział wprowadzenie do swojej oferty nowego smartfona z systemem Google Android 2.2. Po specyfikacji technicznej, co prawda nie spodziewajmy się rewolucji, ale jest to kolejny model telefonu, który zaskakuje czymś ciekawym - dwoma wyświetlaczami. »

Reklama w mobilnych aplikacjach internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Wspominaliśmy już o reklamie w mobilnych aplikacjach internetowych. Posiada ona wiele zalet zarówno dla reklamodawcy, jak i odbiorcy. Reklamodawca może dotrzeć do określonej grupy odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani reklamowanym produktem lub usługą. Odbiorcy reklamy zaś unikają typowej nudy, gdyż reklamy zmieniają się dynamicznie. Co jeszcze oferuje reklama w mobilnych aplikacjach i jak to wygląda w praktyce? »

Mobilny Internet – poznajmy go bliżej

Aktualizacja: 08.02.2011

Ostatnio temat mobilnego Internetu przewija się niemal wszędzie – w radiu, telewizji i oczywiście Internecie tradycyjnym. Dla wielu osób jednak pojęcie to nadal jest dość obce. Co więc kryje się pod pojęciem „Mobilny Internet? Poznajmy najważniejsze tajniki techniczne i użytkowe mobilnego Internetu. »

Jakie są korzyści z posiadania akredytacji ICANN?

Aktualizacja: 08.02.2011

Przedsiębiorstwa, które decydują się na zakup firmowych domen często zastanawiają się jakie przyjąć kryteria wybierając rejestratora usług. Ze względu na nieznajomość struktury rynku domen mogą pominąć bardzo ważną kwestię jaką jest to, czy rejestrator posiada akredytację ICANN, czy korzysta z usług pośrednika w rejestracji domen globalnych. Często też dowiadując się o posiadaniu akredytacji przez danego rejestratora, przedsiębiorstwa nie wiedzą z czym się to wiąże, ani jakie wymierne korzyści przyniesie to dla nich. »

Vishing – nowa forma kradzieży poufnych danych

Aktualizacja: 07.02.2011

Nie jest już tajemnicą, że dzisiejszy Internet to miejsce niemal tak samo niebezpieczne i narażone na oszustwa, jak świat realny. Niemal z dnia na dzień pojawiają się nowe sposoby na oszustwa i kradzieże. Jednym z najnowszych sposobów na kradzież poufnych danych jest Vishing. Czym charakteryzuje się ta forma kradzieży? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Impel Facility Services spółka z o.o.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK