| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: działalność gospodarcza

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu działalność gospodarcza. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące działalność gospodarcza.

Zakaz „podwójnej” kontroli przedsiębiorcy

Aktualizacja: 09.12.2011

Pamiętaj, że nie można równocześnie podejmować i prowadzić więcej niż jednej kontroli działalności przedsiębiorcy. Szczegóły w poniższym artykule. »

Umowa zamiany samochodu – konsekwencje podatkowe

Aktualizacja: 28.10.2011

Wśród wielu ofert kupna-sprzedaży samochodów pojawiają się coraz częściej oferty zamiany jednego samochodu na inny. Ofertę taką najczęściej możemy spotkać w komisach i salonach samochodowych. Osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej może zawrzeć z autoryzowanym dilerem samochodowym umowę zamiany, na podstawie której diler zobowiąże się do przeniesienia własności samochodu osobowego o wartości np. 30 000 zł, natomiast klient – do przeniesienia własności samochodu osobowego o wartości np. 10 000 zł oraz dopłaty z tytułu różnicy wartości pojazdów. »

Jak rozpocząć działalność telekomunikacyjną?

Aktualizacja: 16.12.2011

Przedsiębiorca telekomunikacyjny może liczyć na spore zyski z prowadzenia takiej działalności. Jednak rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych wiąże się z koniecznością wypełniania dodatkowych obowiązków określonych w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). »

Samochód firmowy nie będący środkiem trwałym

Aktualizacja: 28.10.2011

Wielu przedsiębiorcom wydaje się, iż każdy samochód nabyty przez firmę powinien być wprowadzony do ewidencji środków trwałych, a w konsekwencji amortyzowany. Z taką sytuacją mamy do czynienia najczęściej, ale nie zawsze. »

Jakie są zalety i wady leasingu auta elektrycznego

Aktualizacja: 22.09.2011

Samochody elektryczne rozpoczynają podbój rynku usług leasingowych. Firmy leasingowe uzupełniają swoje oferty, a klienci zacierają ręce na myśl o dużych oszczędnościach w utrzymaniu floty, zarówno z uwagi na serwisowanie, a także źródło energii. »

Ewidencja wydatków poniesionych na samochód

Aktualizacja: 02.11.2011

W dzisiejszych czasach trudno sobie wyobrazić prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania samochodu osobowego. W firmach jednoosobowych najczęściej używany jest prywatny samochód dla celów służbowych, z kolei w większych podmiotach samochód może stanowić majątek firmy albo może być leasingowany lub użytkowany na podstawie innych umów cywilnoprawnych. »

Jak przebiega kontrola ZUS?

Aktualizacja: 09.12.2011

Zakład Ubezpieczeń Społecznych może kontrolować przedsiębiorców pod względem działania zgodnie z przepisami o ubezpieczeniach społecznych. W związku z tym ZUS ma szereg uprawnień wobec przedsiębiorcy, a przedsiębiorca powinien czynić zadość swoim obowiązkom. »

Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Posiadanie strony internetowej jest obecnie standardem, który pozwala na pozyskiwanie klientów niezależnie od klasycznych kanałów sprzedażowych. Istotne jest przy tym użycie właściwej struktury witryny oraz odpowiednia jej promocja. »

Jak zbudować wizerunek firmy w Internecie?

Aktualizacja: 09.12.2011

Podstawowym elementem służącym do budowy wizerunku firmy w internecie jest strona internetowa. Im lepiej zbudowana, tym większe zainteresowanie klientów firmą. »

Jak dbać o wizerunek firmy w internecie

Aktualizacja: 24.11.2011

Na budowanie wizerunku firmy składają się nie tylko takie elementy jak broszury, papier firmowy, czy wizytówki, ale również ogół działań podjętych w sieci. Przedsiębiorca powinien pamiętać o utworzeniu co najmniej miniwitryny. »

Jakie znaczenie ma wygląd i atmosfera firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Nieodłącznym elementem budowy wizerunku firmy jest jej wygląd i atmosfera w niej panująca. Oba te elementy, odpowiednio przemyślane, pozwalają na skuteczne dotarcie do klienta. »

Co powinna zawierać broszura firmowa

Aktualizacja: 24.11.2011

Broszury firmowe są nieodłącznym narzędziem budowania wizerunku firmy. Prawidłowo skonstruowane pozwalają na poprawę rozpoznawalności firmy na rynku oraz wzrost wyników sprzedażowych. »

Jakie powinny być broszury, ulotki i foldery firmowe

Aktualizacja: 24.11.2011

Każda firma w celu skutecznego reklamowania świadczonych usług lub sprzedawanych produktów powinna przygotować odpowiednie broszury, ulotki i foldery firmowe. »

Co składa się na wizualny system identyfikacji firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Wizualny system identyfikacji firmy jest złożony z wielu elementów składowych. Mimo małego znaczenia poszczególnych z nich, tylko w całości pozwalają na jego skuteczne funkcjonowanie. »

Jak rozwijać wizerunek firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Rozwój wizerunku firmy jest uzależniony od jej charakteru oraz podejmowanych przez przedsiębiorcę działań polegających na wykorzystywaniu systemu identyfikacji wizualnej. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Halina Kochalska

Analityk Gold Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »