| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Tematy > biuro

Temat: biuro

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biuro. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biuro.

Organizacja przyjęć w biurze

Aktualizacja: 03.11.2011

Osoba zajmująca się organizacją przyjęć, narad czy też konferencji w biurze powinna znać zasady savoir-vivre i wykazywać się profesjonalizmem. Przed przystąpieniem do organizacji przyjęcia zastanów się z jakiej okazji jest ono organizowane i jaki jest jego cel. »

Organizacja zebrań, konferencji i narad

Aktualizacja: 03.11.2011

W celu wypowiadania poglądów lub przy podejmowaniu decyzji w sprawach zawodowych w firmie zwołuje się spotkanie kilku lub większej grupy osób. Są to spotkania które w zależności od celu i charakteru spotkania dzieli się na odprawy, narady, posiedzenia, szkolenia, zebrania i konferencje. »

Praca a ubiór

Aktualizacja: 03.11.2011

W dzisiejszych czasach nastąpiło pewne rozluźnienie obyczajów dotyczące stroju do pracy. Ubiór starannie dopasowany do pory, miejsca i okoliczności nie tylko zapewnia dobre samopoczucie a świadczy także o zamiłowaniu do porządku i jest oznaką szacunku do innych i siebie samego. Pamiętać należy aby wszystkie części ubioru były bezwzględnie czyste i wyprasowane. »

Kultura pracy

Aktualizacja: 03.11.2011

Nie od dziś wiadomo, że zasady dobrego wychowania świadczą o kulturze człowieka. Obowiązują one zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. »

Porządki w biurze: krok po kroku

Aktualizacja: 21.10.2011

Przed nastaniem porządku jest zawsze wielki chaos: Wszystko trzeba wyrzucić! Na wykonanie pierwszego kroku nie potrzebujesz dużo czasu. Jednak najlepiej będzie, jeśli załatwisz od razu za jednym zamachem krok pierwszy i drugi. »

Porządki w biurze

Aktualizacja: 21.10.2011

Czy i Ty marzysz o biurze, w którym wszystko masz „na oku”, do wszystkiego masz wgląd i wszystko znajduje się „pod ręką”? »

Zapach w pracy

Aktualizacja: 21.10.2011

Zapachy unoszące się w biurze mają kilka źródeł – higiena pracowników, stosowane dezodoranty, perfumy i wody kolońskie, schorzenia, na które cierpią pracownicy, posiłki spożywane w miejscu pracy, przy biurku. »

Drzwi pokoi służbowych

Aktualizacja: 21.10.2011

Drzwi prowadzące do pokoju służbowego często są zamknięte. Niekiedy pozostaje to w sprzeczności z ideą przepływu informacji w biurze czy koniecznością obsługi interesantów. »

Kiedy szefem jest kobieta

Aktualizacja: 21.10.2011

Pisałam już o trudnościach jakie mogą się pojawić w relacjach damsko – męskich na płaszczyźnie zawodowej związanych z kulturalnym zachowaniem się obu płci wobec siebie. Szczególnie problematyczne jest to zagadnienie w odniesieniu do kobiet w roli przełożonych. »

Szef jest szefem bez względu na wiek

Aktualizacja: 21.10.2011

Wiek to ważny czynnik, który determinuje twój stosunek do innych osób i określa twoją pozycję w kontaktach towarzyskich i zawodowych. Jest to cecha, której nie można ukryć, ani zatuszować. »

Od dziś Pan Dyrektor

Aktualizacja: 21.10.2011

Znacie się do wielu lat. Pracujecie razem, ale też lubicie się prywatnie. Nawet dwa razy wyjechaliście wspólnie na wakacje zabierając całe rodziny. Wszystko się zmieniło, kiedy jeden z was awansował. »

Program mentoringu

Aktualizacja: 21.10.2011

Zgodnie ze starogrecką mitologią Mentor był mieszkańcem Itaki, przyjacielem Odysa. Jemu król Itaki powierzył opiekę nad synem i żoną. Dlatego dziś o opiekunie, nauczycielu mówimy „mentor”. »

Jak się zachować wobec nowego pracownika?

Aktualizacja: 21.10.2011

Z Tomkiem znaliście się od dawna, był niezastąpionym ogniwem całego waszego zespołu. Zawsze życzliwy i uśmiechnięty, a przede wszystkim przygotowany do pracy zyskał sobie sympatię i uznanie wszystkich współpracowników. Niestety odszedł z pracy, a jego miejsce ma zająć ten „nowy”. »

Kiedy jesteś tym „nowym”

Aktualizacja: 21.10.2011

Najpierw rozsyłałeś CV, potem entuzjastycznie reagowałeś za każdym razem, gdy słyszałeś dźwięk telefonu, z podnieceniem szedłeś na rozmowę kwalifikacyjną. I pewnego dnia telefon zadzwonił inaczej – „Czy może pan podjąć pracę w naszej firmie z dniem pierwszym …” »

Etykieta służbowych kontaktów damsko – męskich

Aktualizacja: 21.10.2011

W życiu codziennym stosujemy się do ogólnie przyjętych zasad postępowania względem innych osób. Wiele z tych zachowań podyktowanych jest troską mężczyzny o kobietę. Czy w kontaktach biznesowych jest podobnie? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Bartosz Struzik

Dyrektor Zarządzający internetowego serwisu pracy MonsterPolska.pl, polskiego oddziału międzynarodowej grupy Monster.com.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »