| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: zawieszenie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zawieszenie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zawieszenie.

Opel Astra G/Zafira A: demontaż tylnej sprężyny i amortyzatora

Aktualizacja: 25.08.2011

W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić tylne amortyzatory i sprężyny w Astrze G i Zafirze A. Cała operacja jest możliwa do wykonania we własnym zakresie. »

Opel Astra G/Zafira A: demontaż kolumny zawieszenia

Aktualizacja: 19.08.2011

Chcąc wymienić przedni amortyzator lub sprężynę w Oplu Astra i Oplu Zafirze niezbędne jest wymontowanie kolumny zawieszenia. W poradniku tym dowiesz się jak wykonać to samemu w Oplu Astra G i Zafira A. »

Opel Astra G/Zafira A: kontrola przedniego zawieszenia i układu kierowniczego

Aktualizacja: 02.09.2011

Regularny przegląd zawieszenia przedniego i układu kierowniczego pozwala zapobiec poważnym awariom. W poradniku tym dowiesz się jak to zrobić w modelu Zafira A i Astra G. »

Seat Ibiza III/Volkswagen Polo IV: kontrola układu kierowniczego i zawieszenia przedniego

Aktualizacja: 02.09.2011

Prawidłowy stan układu kierowniczego i zawieszenia przedniego znacznie ułatwia nam opanowanie pojazdu. W poradniku tym pokażemy jak wykonać taką kontrolę w Polo IV i Ibizie III. »

BMW seria 3 E46: kontrola układu kierowniczego i zawieszenia przedniego

Aktualizacja: 02.01.2012

W poradniku tym pokażemy jak szybko i sprawnie skontrolować stan naszego zawieszenia przedniego oraz układu kierowniczego BMW serii 3 E46 »

Volkswagen Golf IV/Bora: demontaż przedniej kolumny zawieszenia

Aktualizacja: 18.08.2011

W poradniku tym pokażemy jak samemu przeprowadzić demontaż przedniej kolumny zawieszenia w modelu Golf IV i Bora. »

Dune buggies: rama, silnik i mnóstwo zabawy

Aktualizacja: 22.07.2011

Prostota pojazdu zwanego zbiorczo "dune buggy" jest wręcz uderzająca: rama, silnik, zawieszenie, koła, fotel i kierownica- i to wszystko. Mimo to, mnogość konstrukcji i rozwiązań jest tak ogromna, że trudno jest znaleźć dwa takie same egzemplarze pojazdu tego typu. »

Volkswagen Golf IV/Bora: wymiana przegubów drążków kierowniczych

Aktualizacja: 07.12.2011

Jak samemu dokonać wymiany przegubów drążków kierowniczych w Volkswagenie Golf IV i Bora? Oto poradnik i opis krok po kroku. »

Volkswagen Golf IV/Bora: przegląd układu kierowniczego

Aktualizacja: 02.01.2012

Przegląd układu kierowniczego to jedna z większych i ważniejszych kontroli w modelu Golf IV i Bora. W poradniku tym pokażemy poszczególne kroki takiego przeglądu. »

Opel Vectra B: kontrola układu kierowniczego i zawieszenia przedniego

Aktualizacja: 02.01.2012

Prawidłowy stan układu kierowniczego i zawieszenia przedniego jest bardzo ważny. W poradniku tym pokażemy jak samemu dokonać kontroli zawieszenia przedniego wraz z układem kierowniczym w Oplu Vectrze B. »

Ford Sierra: kontrola układu kierowniczego i zawieszenia

Aktualizacja: 22.12.2011

W poradniku tym pokażemy jak sprawnie przeprowadzić kontrolę układu kierowniczego i zawieszenia w Fordzie Sierra. Cała operacja jest bardzo łatwa i nie potrzebujemy do niej specjalnych narzędzi. »

Ford Mondeo MK3: kontrola układu kierowniczego i zawieszenia

Aktualizacja: 21.12.2011

Układ kierowniczy i zawieszenie odgrywają bardzo dużą role w naszym aucie. Wszelkie usterki przekładają się na jakość prowadzenia naszego Mondeo. Oto, jak przeprowadzić kontrolę układu kierowniczego i zawieszenia w Fordzie Mondeo Mk3. »

Ford Focus MK1: wymiana wahacza i kolumny McPhersona

Aktualizacja: 06.07.2011

Uszkodzony wahacz w Fordzie Focus Mk1 powoduje zazwyczaj ściąganie auta i niekontrolowane ruchy kierownicą. Podobne objawy towarzyszą usterkom kolumny McPhersona. »

Ford Focus MK1: kontrola zawieszenia i układu kierowniczego

Aktualizacja: 21.12.2011

Nienaganny stan zawieszenia i układu kierowniczego zapewnia nam odpowiednie bezpieczeństwo jak i komfortową jazdę. W poradniku tym pokażemy jak samemu dokonać przeglądu zawieszenia i układu kierowniczego w Fordzie Focus Mk1. »

Czym grozi jazda z niewyważonymi kołami? Jak często trzeba wyważać koła?

Aktualizacja: 17.10.2011

Niewyważone koło daje nieprzyjemne efekty akustyczne i drgania na kierownicy, ale nie tylko! Niewyważone koło daje podobny efekt, jakby ktoś systematycznie walił młotkiem w zawieszenie naszego auta. Dlatego warto wyważać koła przynajmniej raz w sezonie. To może nam oszczędzić wydatków na remont zawieszenia. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krystyna Kwapisz

Radca prawny.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »