| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

e-sklep

Jak długo operator może przechowywać dane osobowe w serwisach internetowych?

Aktualizacja: 17.11.2011

Korzystając z usług oferowanych w ramach serwisów internetowych takich jak serwisy ogłoszeniowe, czy serwisy aukcyjne, nierzadko przesyłamy ich operatorom swoje dane osobowe. Z danych tych operator serwisu korzysta na potrzeby świadczonej nam usługi, w tym aby skutecznie kontaktować z nami, lub by dokonywać rozliczeń za zamieszczenie ogłoszenia lub aukcji w serwisie. Przesłane operatorowi dane są gromadzone na jego serwerze. Powstaje jednak pytanie – jak długo operator może te dane przechowywać. »

Czy przedsiębiorca musi przyjąć zwrot towaru sprzedanego w internecie?

Aktualizacja: 17.11.2011

Nabycie towaru w internecie związane jest z zawarciem umowy sprzedaży. Kupującemu przysługują w związku z tym specyficzne uprawnienia, m.in. do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Czy przedsiębiorca musi przyjmować go z powrotem? »

Czy sanepid może kontrolować e-sklepy?

Aktualizacja: 17.11.2011

Nie tylko automaty z żywnością, ale również sklepy internetowe trudniące się sprzedażą produktów spożywczych, podlegają obowiązkowi rejestracji w inspekcji sanitarnej. Handel tego typu artykułami z wykorzystaniem technik wysyłkowych zyskuje klientów. Nadal jednak jest stosunkowo młody na polskim rynku. »

Jak napisać regulamin sklepu internetowego – zawarcie umowy

Aktualizacja: 17.11.2011

Regulamin sklepu internetowego oprócz tego, że spełnia funkcję informacyjną zawiera również postanowienia, które są treścią umowy zawieranej pomiędzy przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy a konsumentem. Regulamin to nic innego jak umowa regulująca sposób korzystania z serwisu oraz zawarcia i wykonania umowy. Konsument kupując przedmiot lub korzystający z usługi „podpisuje” się pod regulaminem i tym samym godzi się na warunki w nim zawarte. »

Na co zwracać uwagę nazywając e-sklep?

Aktualizacja: 17.11.2011

Oprócz sformułowania podstawowej nazwy dla sklepu internetowego, warto pamiętać o uwzględnieniu kilku elementów na pozór nieistotnych. Skrót, humor, brzmienie – jak je wykorzystać? »

Jak rozmieścić wybrane ikony w sklepie internetowym?

Aktualizacja: 17.11.2011

Koszyk, moje konto, pomoc – jedne z najważniejszych ikon pojawiających się w e-sklepach. W którym dokładnie miejscu należy je zamieścić? Przeczytaj. »

Jakie korzyści płyną z e-biznesu?

Aktualizacja: 17.11.2011

Wzrost liczby osób korzystających ze sklepów internetowych stale rośnie. Jaka przewagę mają one nad klasycznymi przedsięwzięciami i na czym można dzięki nim oszczędzić przeczytasz poniżej. »

Jaka powinna być nazwa e-sklepu?

Aktualizacja: 17.11.2011

Kreowanie nazwy dla e-sklepu to nie jest prosta sprawa. Co gorsze, wynik naszych rozmyślań ma decydujący wpływ na powodzenie naszego przedsięwzięcia. Na co zwracać uwagę, czego unikać? »

Dlaczego warto unikać pospolitych nazw dla e-biznesu?

Aktualizacja: 17.11.2011

Początkujący e-sklep może odnieść sukces dzięki wykorzystaniu samej jego nazwy. Dlaczego? Ponieważ stanowi ona jeden z kluczowych elementów wpływających na postrzeganie e-biznesu przez klientów. Dlaczego warto sięgać po unikalne rozwiązania i unikać nazw pospolitych? Przeczytaj. »

Jak nazwać firmę lub serwis www?

Aktualizacja: 17.11.2011

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu e-dzialalności to dopiero jeden z wielu kroków stawiających przyszłą firmę na nogi. W procesie tworzenia e-biznesu szalenie ważna jest nazwa serwisu i przedsiębiorstwa. Jak ją wybrać i na co zwracać szczególna uwagę? »

Czy e-sklep to nadal dobry pomysł na biznes?

Aktualizacja: 17.11.2011

Poprzednie dwa lata przyniosły gwałtowny wzrost liczby sklepów internetowych. E-handel, niczym grzyby po deszczu, wzrasta gwałtownie i na dużą skalę. Czy na rynku, który kurczy się w oczach, znajdzie się jeszcze miejsce dla Twojego sklepu? »

Jaki powinien być idealny e-sklep?

Aktualizacja: 17.11.2011

W Polsce w okresie ostatnich dwóch lat powstało niespodziewanie wiele sklepów internetowych. Ile z nich można określić mianem wzorcowych, idealnych? Niewiele. Dowiedz się jakie cechy powinien mieć perfekcyjny e-sklep. »

Czy warto prowadzić biznes w sieci?

Aktualizacja: 17.11.2011

Ostatnie cztery lata przyniosły gwałtowny wzrost liczby e-sklepów. Czy można powiedzieć, że biznes w sieci jest bardziej opłacalny niż sprzedaż prowadzona w sposób klasyczny zwykły? »

Jak napisać regulamin sklepu internetowego? – uwagi ogólne

Aktualizacja: 17.11.2011

Obowiązkiem przedsiębiorcy prowadzącego sklep internetowy jest zamieszczenie regulaminu na stronie WWW sklepu. Jednakże przedsiębiorcy często nie dokładają należytych wysiłków w tym celu. Zadają oni sobie pytanie: czy muszę zamieszczać regulamin, czy ktoś go w ogóle przeczyta? »

Jak rozmieścić najważniejsze elementy w sklepie internetowym?

Aktualizacja: 17.11.2011

Przygotowanie e-sklepu od strony oprogramowania to dopiero jeden z początkowych etapów rozpoczynania działalności typu e-commerce. Jakie elementy powinny tworzyć e-sklep i jakie jest ich rozmieszczenie? Dowiesz się poniżej. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Anna Ostaszewska

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »