| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

e-sklep

Komunikacja via e-mail – jakie błędy są popełniane najczęściej?

Aktualizacja: 17.11.2011

Czy kontakt mailowy między klientem a sklepem internetowym jest ważny, czy to tylko dodatek? Jeśli ktoś uważa, że e-mail jest niezbędny tylko do założenia konta i odebrania zamówienia, już teraz powinien zweryfikować swoją zdolność do prowadzenia e-biznesu. Jak się bowiem okazuje, ponad połowa ankietowanych twierdzi, że rezygnuje z oferty firmy, gdy ta nie odpowiada na zapytanie drogą elektroniczną. Jakie więc błędy popełniają sklepy internetowe w komunikacji poprzez e-mail? »

Jaka firma powinna założyć sklep internetowy?

Aktualizacja: 17.11.2011

Dla wielu firm sklep internetowy wydaje się zbędnym dodatkiem generującym dodatkowe koszty i problemy. Nie zawsze jednak jest to prawda, o czym przekonało się wiele firm, dla których wejście na rynek internetowy okazało się strzałem w dziesiątkę. Dla jakich firm otworzenie sklepu internetowego może być korzystne? »

Product feed – co to takiego i na czym polega?

Aktualizacja: 17.11.2011

Jeśli na swojej stronie internetowej mamy mnóstwo produktów i ofert, ciągła ich aktualizacja wymaga sporo czasu i pracy. W tym momencie z pomocą przychodzi product feed, który znacznie ułatwia proces umieszczania aktualnych ofert i promocji. Jak to działa? »

Jak skutecznie powiększyć zawartość koszyka?

Aktualizacja: 17.11.2011

Każdy przedsiębiorca chciałby zarabiać na swoim sklepie internetowym jak najwięcej. Niestety aby przyciągnąć klientów należy mieć atrakcyjne ceny, a to samo w sobie zmniejsza zyski. Nie możemy również windować cen lub dokładać potajemnie towarów do koszyka, gdyż jest to nielegalne. Jak więc zwiększyć zawartość koszyka nie przekraczając żadnych granic? »

Czy sklep internetowy musi… sprzedawać?

Aktualizacja: 17.11.2011

Wydawałoby się, że odpowiedź na to pytanie jest oczywista. Sklep internetowy z zasady i definicji powinien pełnić funkcję sprzedażową. Powinien przynosić firmie zyski ze sprzedaży oferowanych w nim towarów i usług. Okazuje się jednak, że sklepy internetowe mogą pełnić wiele innych funkcji, które nie do końca są związane sztywno ze sprzedażą. O co więc chodzi? »

Planowanie strategii marketingowej sklepu internetowego – najważniejsze zasady i wskazówki

Aktualizacja: 17.11.2011

Proces planowania strategii sklepu internetowego tylko z pozoru wydaje się banalnym zadaniem. W praktyce zaś każdy etap jest równie ważny i tworzy z pozostałymi elementami spójną całość. Tak jak w wielkiej maszynie, jeden niepotrzebny lub wadliwy komponent hamuje działanie, doprowadza do awarii i katastrofy. Jakie znaczenie ma strategia sklepu internetowego? »

Promocja – dźwignia dla każdego sklepu internetowego

Aktualizacja: 17.11.2011

Jeśli poważnie myślimy o zaistnieniu w e-biznesie musimy być świadomi tego, że bez odpowiedniej akcji promocyjnej klienci do nas nie trafią. W dzisiejszych czasach to przedsiębiorca powinien wyjść do klientów, a nie odwrotnie. W dobie ostrej konkurencji na niemal każdym szczeblu rynku, odpowiednio dobrana akcja promocyjna może przynieść sukces. »

Realizacja zamówień i wizerunek sklepu internetowego – jak wszystko zaplanować?

Aktualizacja: 17.11.2011

Jeśli mamy już określoną strategię cenową i towarową, warto zaplanować kolejne etapy funkcjonowania sklepu internetowego. Niezwykle ważne w tym przypadku są prawidłowe relacje między obsługą sklepu, a klientem. W tym przypadku liczy się nie tylko obsługa klienta, ale również relacje przed i po sprzedaży. Jak to wszystko połączyć? »

Dystrybucja towarów – jaki ma wpływ na działanie sklepu internetowego

Aktualizacja: 17.11.2011

Ustalenie ceny i określenie asortymentu to na pierwszy rzut oka proste zadanie. Jak się jednak okazuje, określenie tego, jaki asortyment będziemy oferować w naszym sklepie internetowym i jakie będą ceny to najważniejsze elementy każdej strategii marketingowej sklepu internetowego. Kolejnymi, równie ważnym elementem jest dystrybucja towarów. »

Cena – najważniejszy element dobrego sklepu internetowego

Aktualizacja: 17.11.2011

Wybór odpowiedniego asortymentu do sklepu internetowego to podstawa i pierwszy krok w planowaniu strategii marketingowej tego typu e-biznesu. Niestety nawet najlepiej dobrana oferta towarowa może zostać przyćmiona przez zaniedbanie pozostałych, równie ważnych elementów całej układanki. Na co jeszcze powinniśmy zwracać uwagę? »

Najważniejsze zasady podczas planowania strategii sklepu internetowego – na co zwracać uwagę?

Aktualizacja: 17.11.2011

Sukces nowo otwartego sklepu internetowego zależy w głównej mierze od tego, jak zbudujemy jego strategię na samym początku. W wielu przypadkach nawet dobrze zapowiadający się sklep internetowy z atrakcyjną ofertą i niskimi cenami po krótkim czasie zacznie notować straty lub nie będzie miał dostatecznej liczby klientów. Na co więc zwrócić uwagę podczas planowania strategii sklepu internetowego? »

Podstawowe błędy w strategiach sklepów Internetowych – cena i towar

Aktualizacja: 17.11.2011

Wielu właścicieli sklepów internetowych myśli, że najniższe ceny i szerokość asortymentu to jedyny słuszny środek na rozwinięcie e-biznesu w postaci sklepu internetowego. Tak wg. nich wygląda prawidłowa strategia marketingowa. Ale gdyby tak najniższe ceny zamienić na ceny przystępne dla Klienta, a szerokość asortymentu przekształcić w jego głębokość w danym szczeblu, z pewnością powstałaby strategia lepsza niż inne, „jedyne i słuszne” strategie marketingowe. Jak więc zaplanować strategię dochodowego sklepu internetowego? »

Jak działał sklep internetowy WOŚP?

Aktualizacja: 17.11.2011

Sklep internetowy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był jednym z najczęściej odwiedzanych witryn przez polskich internautów w okresie Wielkiego Finału. Jak wyglądała jego obsługa od strony technicznej? »

Ile można zarobić na małej firmie hostingowej?

Aktualizacja: 17.11.2011

Myśląc o prowadzeniu firmy hostingowej warto zastanowić się nad kosztami jej funkcjonowania. Jakie wydatki są niezbędne? Jakich środków potrzeba? »

Czy korzystać z programów dealerskich zakładając e-firmę?

Aktualizacja: 17.11.2011

Możliwość korzystania z programów dealerskich w przypadku firm działających na rynku IT nie należy do rzadkości. Czy warto sięgać po to rozwiązanie? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu

Ekspert w dziedzinie ociepleń

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »