REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Pizzeria

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Pomysł na biznes – pizza na telefon

Podczas zakładania własnej działalności, największy problem stanowi wybór lokalu. W przypadku pizzerii musi on być odpowiednio dostosowany pod względem gastronomicznym, aby ulokować niezbędny sprzęt oraz pod względem restauracyjnym z miejscem dla gości. Coraz popularniejsze stają się zatem pizze na telefon. W jaki sposób założyć taką działalność?

Pizzeria - finansowanie

Najczęściej zakładamy firmy za zaoszczędzone lub pożyczone pieniądze. Na małą pizzerię potrzeba co najmniej 150 tys. zł na początek. Warto też pomyśleć o funduszach pomocowych. Dobry pomysł bywa często nagradzany w postaci dotacji.

Pizzeria - biznes plan

W planowaniu każdej działalności gospodarczej niezbędne będzie przygotowanie dobrego biznes planu. Bezwzględnie pomoże Ci to w dalszych działaniach, a jeśli masz zamiar ubiegać się o kredyt, biznes plan będzie od Ciebie wymagany, jako jeden z niezbędnych do przedstawienia bankowi dokumentów.

Pizzeria - reklama

Otwierając pizzerię nie zapomnij o tym, że bardzo ważnym elementem będzie przygotowanie odpowiedniej reklamy. Jej zadaniem będzie zaprezentowanie potencjalnym, przyszłym klientom faktu jej otwarcia, oraz jej ofertę.

REKLAMA

Pizzeria - zezwolenia

Jeżeli rozważasz możliwość sprzedaży w pizzerii alkoholu musisz uzyskać specjalne zezwolenie. Jest jeszcze kilka warunków, które musisz spełnić.

Pizzeria - lokal

Najlepszym miejscem na tego typu biznes jest centrum miasta (rynek), główna ulica miasta (osiedla), deptak czy centrum handlowe.

Pomysł na pizzerię

Pomysł na otwarcie własnej pizzerii może być dwojaki. Otwarcie własnego, małego lokalu, z ciekawą aranżacją, miłą i rodzinną atmosferą, sympatyczną obsługą i dobrym kucharzem. Bądź też coraz popularniejszy franchising, czyli wejście do znanej i lubianej sieci istniejących już i rozpoznawanych przez klientów lokali.

REKLAMA

REKLAMA