Market spożywczy - franczyza
REKLAMA
REKLAMA
Każdy nowo przyjęty sklep ma okres dostosowania do systemu w zakresie:
1. Wizualizacji sklepu;
2. Zmiany formy sprzedaży na samoobsługową;
3. Wyposażenia w niezbędny sprzęt i urządzenia;
4. Odbycia szkolenia podstawowego.
REKLAMA
Elementy pakietu oferowanego przez franczyzodawcę to:
1. Preferencyjne warunki zakupu towaru, dogodny kredyt kupiecki u dostawców systemu i profesjonalny serwis logistyczny.
2. Indywidualny projekt wizualizacji zewnętrznej i unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej;
3. Pomoc w ustawieniu i otwarciu sklepu;
4. System szkoleń;
5. Spójny system zarządzania i organizacji sklepu. Wykorzystywanie nowoczesnych, zintegrowanych systemów informatycznych B2B;
6. Dynamiczne wsparcie marketingowe (reklama ogólnopolska, akcje promocyjne, programy lojalnościowe skierowane do finalnego klienta);
7. Wynegocjowane z dostawcami systemu atrakcyjne warunki zakupu dóbr i usług w zakresie wyposażenia sklepu (meble, chłodnictwo), urządzeń elektronicznych i informatycznych, oprogramowania, wykonania wizualizacji sklepu, usług parafinansowych (karty płatnicze i kredytowe, zapłata rachunków i usług typu pre-paid), kredytu inwestycyjnego czy innych form finansowania inwestycji;
8. Stała opieka koordynatora i specjalistów sieci.
Koszty inwestycji w zakresie dostosowania do systemu często ustalane są indywidualnie dla każdej placówki handlowej.
REKLAMA
Podstawowe wymagania sieci:
Kryteria dotyczące Biorcy - firma prowadząca działalność handlową w branży spożywczej lub osoba fizyczna pragnąca taką działalność prowadzić, charakteryzująca się:
- rzetelnością kupiecką i prawidłową sytuacją ekonomiczno-finansową,
- przedsiębiorczością i prorozwojową orientacją,
- otwartością na oferowaną formę współpracy z pełnym zastosowaniem i wykorzystaniem wypracowanych standardów,
- lojalnością zakupową względem dostawców systemu.
Kryteria dotyczące placówki handlowej biorcy:
- Obowiązującą formą sprzedaży jest samoobsługa dlatego powierzchnia handlowa nie może być mniejsza niż 80 m2;
- Lokalizacja – osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu;
- Średni obrót miesięczny sklepu nie mniej niż 100 tys. zł netto lub w przypadku sklepów nowo powstających lokalizacja gwarantująca odpowiedni potencjał sprzedaży.
Standardy sieci:
- Wizualizacja zewnętrzna placówki handlowej i samoobsługowa formy sprzedaży wdrożone zgodnie z projektami przygotowanymi przez specjalistów sieci Groszek;
- Zalecane wyposażenie sklepu (meble, chłodnictwo) oraz urządzenia elektroniczne, informatyczne i oprogramowanie - franczyzobiorcy mogą nabyć na preferencyjnych warunkach u dostawców systemu;
- Obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami, których prezentacja odbywa się w trakcie obowiązkowego szkolenia podstawowego;
- Wykorzystywanie materiałów eksploatacyjnych z logo sieci.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.