REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Market spożywczy - franczyza

Joanna Nadolska

REKLAMA

REKLAMA

Sklep spożywczy powinien obronić się sam, tym właśnie, że jest spożywczy. Rzadko zdarzają się bankructwa „spożywczaków”. Ludzie jedli, jedzą i będą jeść… Obecnie nadeszła moda na markety we franczyzie.

Każdy nowo przyjęty sklep ma okres dostosowania do systemu w zakresie:
1. Wizualizacji sklepu;
2. Zmiany formy sprzedaży na samoobsługową;
3. Wyposażenia w niezbędny sprzęt i urządzenia;
4. Odbycia szkolenia podstawowego.

REKLAMA

Elementy pakietu oferowanego przez franczyzodawcę to:
1. Preferencyjne warunki zakupu towaru, dogodny kredyt kupiecki u dostawców systemu i profesjonalny serwis logistyczny.
2. Indywidualny projekt wizualizacji zewnętrznej i unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej;
3. Pomoc w ustawieniu i otwarciu sklepu;
4. System szkoleń;
5. Spójny system zarządzania i organizacji sklepu. Wykorzystywanie nowoczesnych, zintegrowanych systemów informatycznych B2B;
6. Dynamiczne wsparcie marketingowe (reklama ogólnopolska, akcje promocyjne, programy lojalnościowe skierowane do finalnego klienta);
7. Wynegocjowane z dostawcami systemu atrakcyjne warunki zakupu dóbr i usług w zakresie wyposażenia sklepu (meble, chłodnictwo), urządzeń elektronicznych i informatycznych, oprogramowania, wykonania wizualizacji sklepu, usług parafinansowych (karty płatnicze i kredytowe, zapłata rachunków i usług typu pre-paid), kredytu inwestycyjnego czy innych form finansowania inwestycji;
8. Stała opieka koordynatora i specjalistów sieci.

Koszty inwestycji w zakresie dostosowania do systemu często ustalane są indywidualnie dla każdej placówki handlowej.

REKLAMA

Podstawowe wymagania sieci:
Kryteria dotyczące Biorcy - firma prowadząca działalność handlową w branży spożywczej lub osoba fizyczna pragnąca taką działalność prowadzić, charakteryzująca się:
- rzetelnością kupiecką i prawidłową sytuacją ekonomiczno-finansową,
- przedsiębiorczością i prorozwojową orientacją,
- otwartością na oferowaną formę współpracy z pełnym zastosowaniem i wykorzystaniem wypracowanych standardów,
- lojalnością zakupową względem dostawców systemu.

Kryteria dotyczące placówki handlowej biorcy:
- Obowiązującą formą sprzedaży jest samoobsługa dlatego powierzchnia handlowa nie może być mniejsza niż 80 m2;
- Lokalizacja – osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu;
- Średni obrót miesięczny sklepu nie mniej niż 100 tys. zł netto lub w przypadku sklepów nowo powstających lokalizacja gwarantująca odpowiedni potencjał sprzedaży.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Standardy sieci:
- Wizualizacja zewnętrzna placówki handlowej i samoobsługowa formy sprzedaży wdrożone zgodnie z projektami przygotowanymi przez specjalistów sieci Groszek;
- Zalecane wyposażenie sklepu (meble, chłodnictwo) oraz urządzenia elektroniczne, informatyczne i oprogramowanie - franczyzobiorcy mogą nabyć na preferencyjnych warunkach u dostawców systemu;
- Obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami, których prezentacja odbywa się w trakcie obowiązkowego szkolenia podstawowego;
- Wykorzystywanie materiałów eksploatacyjnych z logo sieci.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA