REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Market spożywczy - franczyza

Joanna Nadolska

REKLAMA

REKLAMA

Sklep spożywczy powinien obronić się sam, tym właśnie, że jest spożywczy. Rzadko zdarzają się bankructwa „spożywczaków”. Ludzie jedli, jedzą i będą jeść… Obecnie nadeszła moda na markety we franczyzie.

Każdy nowo przyjęty sklep ma okres dostosowania do systemu w zakresie:
1. Wizualizacji sklepu;
2. Zmiany formy sprzedaży na samoobsługową;
3. Wyposażenia w niezbędny sprzęt i urządzenia;
4. Odbycia szkolenia podstawowego.

REKLAMA

Elementy pakietu oferowanego przez franczyzodawcę to:
1. Preferencyjne warunki zakupu towaru, dogodny kredyt kupiecki u dostawców systemu i profesjonalny serwis logistyczny.
2. Indywidualny projekt wizualizacji zewnętrznej i unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej;
3. Pomoc w ustawieniu i otwarciu sklepu;
4. System szkoleń;
5. Spójny system zarządzania i organizacji sklepu. Wykorzystywanie nowoczesnych, zintegrowanych systemów informatycznych B2B;
6. Dynamiczne wsparcie marketingowe (reklama ogólnopolska, akcje promocyjne, programy lojalnościowe skierowane do finalnego klienta);
7. Wynegocjowane z dostawcami systemu atrakcyjne warunki zakupu dóbr i usług w zakresie wyposażenia sklepu (meble, chłodnictwo), urządzeń elektronicznych i informatycznych, oprogramowania, wykonania wizualizacji sklepu, usług parafinansowych (karty płatnicze i kredytowe, zapłata rachunków i usług typu pre-paid), kredytu inwestycyjnego czy innych form finansowania inwestycji;
8. Stała opieka koordynatora i specjalistów sieci.

Koszty inwestycji w zakresie dostosowania do systemu często ustalane są indywidualnie dla każdej placówki handlowej.

REKLAMA

Podstawowe wymagania sieci:
Kryteria dotyczące Biorcy - firma prowadząca działalność handlową w branży spożywczej lub osoba fizyczna pragnąca taką działalność prowadzić, charakteryzująca się:
- rzetelnością kupiecką i prawidłową sytuacją ekonomiczno-finansową,
- przedsiębiorczością i prorozwojową orientacją,
- otwartością na oferowaną formę współpracy z pełnym zastosowaniem i wykorzystaniem wypracowanych standardów,
- lojalnością zakupową względem dostawców systemu.

Kryteria dotyczące placówki handlowej biorcy:
- Obowiązującą formą sprzedaży jest samoobsługa dlatego powierzchnia handlowa nie może być mniejsza niż 80 m2;
- Lokalizacja – osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu;
- Średni obrót miesięczny sklepu nie mniej niż 100 tys. zł netto lub w przypadku sklepów nowo powstających lokalizacja gwarantująca odpowiedni potencjał sprzedaży.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Standardy sieci:
- Wizualizacja zewnętrzna placówki handlowej i samoobsługowa formy sprzedaży wdrożone zgodnie z projektami przygotowanymi przez specjalistów sieci Groszek;
- Zalecane wyposażenie sklepu (meble, chłodnictwo) oraz urządzenia elektroniczne, informatyczne i oprogramowanie - franczyzobiorcy mogą nabyć na preferencyjnych warunkach u dostawców systemu;
- Obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami, których prezentacja odbywa się w trakcie obowiązkowego szkolenia podstawowego;
- Wykorzystywanie materiałów eksploatacyjnych z logo sieci.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

REKLAMA

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

REKLAMA

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

REKLAMA