REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015

Subskrybuj nas na Youtube
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015 / Fot. Fotolia
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015 / Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała – znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w zupełnie innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec-dziennikarz było jak najmniej iskrzenia. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br., a jego tematem przewodnim będą właśnie media relations. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Czego dziennikarze najpopularniejszych w Polsce mediów mogą nauczyć piarowców? Tego dowiemy się już niebawem, podczas kolejnej edycji jednego z najdłużej odbywających się w branży wydarzeń – Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na liście tegorocznych prelegentów znalazły się znane wszystkim nazwiska, takie jak: Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś czy Tomasz Machała. Jednak to tylko przedsmak tego, co w kwietniu czeka branżę PR w Rzeszowie.

REKLAMA

Trudna sztuka media relations

Merytoryka na najwyższym poziomie, eksperci branży public relations oraz największe osobowości mediów – tak zapowiada się tegoroczna edycja branżowego spotkania. Na stronie internetowej wydarzenia dostępny jest już wstępny program Kongresu Profesjonalistów PR 2015. Lista prelegentów opiewa na przeszło 20 nazwisk, wśród których są przedstawiciele agencji piarowych i interaktywnych oraz oczywiście mediów. Podczas dwudniowego wydarzenia wystąpią m.in.: Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu Alert Media Communications, Arkadiusz MIERZWA, Dyrektor ds. Komunikacji i Public Relations nc+, Aleksandra ZARYCHTA-KUZALSKA, Brand PR Manager, Kompania Piwowarska, Paweł BIEDZIAK, Rzecznik Prasowy, Najwyższa Izba Kontroli, Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion, Bohdan PAWŁOWICZ, Właściciel PBS Solutions, Mateusz TUŁECKI, Menadżer Inwestycyjny AGORA SA, Tomasz MACHAŁA, naTemat.pl, Maciej ORŁOŚ, Dziennikarz TVP, Grzegorz MIECUGOW, dziennikarz i wydawca TVN24, Łukasz SIKORA, Kierownik Zespołu Marketingu i Rozwoju, Port Lotniczy Jasionka, Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu PUBLICON sp. z o.o. oraz Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Aktualny roboczy program wydarzenia dostępny jest na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl

Jak pisać Panie redaktorze?

REKLAMA

Rola media relations jako fundamentalnego obszaru PR-u pozostaje niezmienna. To jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi budowania wizerunku. Niestety te działania przysparzają piarowcom wielu trudności, zaś ich efekty są słabo oceniane szczególnie przez dziennikarzy. – Podczas Kongresu spojrzymy na ten obszar z perspektywy przedstawicieli mediów. Zaproszeni goście to nazwiska znane z prasy czy telewizji. Ich doświadczenie z pewnością dostarczy cennych uwag i spostrzeżeń dla praktyków PR. Padną tu odpowiedzi na wiele nurtujących pytań: jak pisać, aby inni chcieli czytać oraz jak zaintrygować media – mówi dr Dariusz TWORZYDŁO, prezes Exacto Sp. z o.o.  Tradycyjnie w programie wydarzenia znalazły się również praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę przydatną w życiu zawodowym.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., zaś partnerami Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka a także Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA