| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Jak ustalić cel badań marketingowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Ustalanie tematyki oraz celu badań marketingowych jest ściśle powiązane z jakością pozyskiwanych danych. Jak poradzić sobie z problemami pojawiającymi się w związku z doborem tematu badań? »

Czym jest „próba reprezentatywna” w badaniach marketingowych

Aktualizacja: 19.01.2012

W celu skutecznego przeprowadzenia badania marketingowego niezbędne jest ustalenie próby reprezentatywnej. Cóż termin ten oznacza? »

Czy badania metodą ankiety internetowej (CATI) są reprezentatywne?

Aktualizacja: 19.01.2012

Ankiety internetowe podbijają stopniowo rynek badań opinii społecznej. Problemem jest jednak narastający brak możliwości skutecznego doboru próby reprezentatywnej. Jak go rozwiązać? »

Jak wyjść z kryzysu promując efektywnie swój biznes?

Aktualizacja: 25.11.2011

Kryzys minął, przedsiębiorcy zakasują rękawy i starają się odpracować straty. Jednak dla małych firm skutki gospodarczej zapaści mogą mieć znacznie poważniejsze konsekwencje. Zwłaszcza usługodawcy mają twardy orzech do zgryzienia, stają przed problemem: w jaki sposób promować swój biznes i pozyskiwać nowych klientów. »

Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

Aktualizacja: 25.11.2011

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą polegającą na oferowaniu swoich produktów lub usług szerokiej rzeszy odbiorców, powinnaś rozważyć wykorzystanie drukowanych banerów reklamowych jako formy promocji twojej firmy. »

Czym jest nieuczciwa reklama

Aktualizacja: 25.11.2011

Jest wiele rodzajów stosowanej przez przedsiębiorcę reklamy, która może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji. Jaka zatem reklama w świetle ustawy o zwalczania nieuczciwej konkurencji jest czynem nieuczciwej konkurencji? »

Drukowanie banerów reklamowych - na co zwrócić uwagę

Aktualizacja: 16.12.2011

Więc dojrzałeś już, drogi czytelniku, do decyzji, aby zareklamować swoją firmę lub sprzedaż mieszkania za pomocą winylowego banera reklamowego. Brawo! Reklama zewnętrzna jest bardzo efektywną kosztowo formą komunikacji reklamowej. Pod tym oczywistym warunkiem, że nie płacisz za kawałek ściany lub płotu, gdzie zawiśnie twój baner. »

Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości?

Aktualizacja: 09.12.2011

Decyzja o sprzedaży nieruchomości podjęta. Kto raz w życiu sprzedawał dom lub mieszkanie wie, że dobrze jest uniknąć pośrednika, który pobiera od obu stron znaczącą prowizję. »

Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy?

Aktualizacja: 16.12.2011

Banery winylowe to jedna z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Współczesne technologie druku wielkoformatowego umożliwiają wydruk nawet jednej sztuki banera, co jest dobrą informacją zwłaszcza dla małych firm. »

Na czym polega marketing szeptany

Aktualizacja: 19.01.2012

Pojęcie marketingu szeptanego wywodzi się od potocznej "poczty pantoflowej" gdzie produkt/usługa był nieświadomie promowany za pomocą przekazów ustnych bądź też pisanych. Na czym jednak ten rodzaj marketingu polega? »

Jakie obowiązki spoczywają na organizatorze usług turystycznych

Aktualizacja: 02.09.2011

Reklamę usług turystycznych należy rozumieć bardzo szeroko – to nie tylko reklama w tradycyjnym rozumieniu, ale także reklamy, broszury i foldery, przedstawiające ofertę. Ponieważ dla większości osób wakacje są jedynym odpoczynkiem roku, ustawodawca zadbał, by klient nie był wprowadzany w błąd. »

Reklamy zakazane?

Aktualizacja: 25.11.2011

W dzisiejszych czasach reklama jest nieodłącznym elementem życia codziennego – występuje w prasie, radiu, telewizji, na samochodach i budynkach. Nie dziwi zatem, że reklamodawcy chcą jak najbardziej wyróżnić się na tym rynku rozmaitości. Czasami jednak posuwają się za daleko – ta kwestia została już prawnie uregulowana. »

Ograniczenia prawne związane ze sponsoringiem

Aktualizacja: 25.11.2011

Ze względu na to, że sponsoring szybko zyskał ogromną popularność ustawodawca zdecydował się na regulację pewnych problematycznych kwestii. Głównym celem tych działań było uniknięcie sytuacji, gdy sponsoring byłby alternatywą reklamy dla tych podmiotów, które nie mogą z niej skorzystać. »

Czym jest sponsoring

Aktualizacja: 25.11.2011

Sponsoring został zapoczątkowany w latach 30. ubiegłego wieku w Ameryce i niemal natychmiast odnotował imponujący i dynamiczny rozwój. Dziś jest to zjawisko znane i bardzo powszechne. »

Jakie elementy powinna zawierać strona kreująca e-wizerunek

Aktualizacja: 19.01.2012

Na kreowanie wizerunku w Internecie wpływa wiele czynników, niektóre z nich maja charakter wręcz destrukcyjny. Czego unikać, a co umieścić? Przeczytaj. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marta Maria Bandzmer

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »