REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Sony Ericsson Xperia neo V – nowy smartfon z Androidem 2.3.4

Kamil Rogala
Sony Ericsson Xperia neo V
Sony Ericsson Xperia neo V

REKLAMA

REKLAMA

Już wkrótce firma Sony Ericsson wprowadzi na rynek nowy model smartfonu z serii Xperia. Tym razem będzie to urządzenie o nazwie Xperia neo V, pracujące pod kotnrolą systemu operacyjnego Google Android "Gingerbread" 2.3.4. Urządzenie będzie wyposażone w układ Snapdragon i ekran o przekątnej 3,7 cala. Poznajmy bliżej zapowiadaną na październik Xperię neo V.

Specyfikacja Xperii neo V przedstawia się dość zachęcająco. Najważniejszym elementem urządzenia jest oczywiście pojemnościowy ekran dotykowy o przekątnej 3,7 cala i rozdzielczości 854 x 480 pikseli. Użytkownik będzie mógł cieszyć się lepszym obrazem dzięki technologii Mobile Bravia Engine. Sercem urządzenia będzie wspomniany już we wstępie układ SoC Snapdragon MSM8255 o częstotliwości 1 GHz.

REKLAMA

Zobacz również: Jakie są największe zalety handlu internetowego?

REKLAMA

Nieco zaskakuje w negatywnym sensie zaledwie 320 MB pamięci flash, co w takim telefonie jest wartością bardzo mizerną. Na szczęście zastosowano slot na kartę microSDHC, a do zestawu producent dołącza kartę microSD o pojemności 2 GB. Na froncie urządzenia znajduje się kamera internetowa VGA, a do uwieczniania chwil służy aparat cyfrowy o rozdzielczości 5 megapikseli z możliwością nagrywania wideo w rozdzielczości 720p i robieniem zdjęć po zmroku dzięki lampie LED.

Nie mogło również zabraknąć takich dodatków jak akcelerometr, a za komunikację odpowiada kontroler sieci bezprzewodowych WiFi. Oprócz tego użytkownik może skorzystać z modułu A-GPS, a w wolnych chwilach posłuchać radia. Nad wszystkim czuwa akumulator o pojemności 1500 mAh. W sklepach pojawią się trzy wersje kolorystyczne: biała, srebrna i niebieska. Jak już wspomnieliśmy, nowy produkt najprawdopodobniej pojawi się w sprzedaży już w październiku bieżącego roku.

Warto zobaczyć: Dobry pomysł = sukces – czy to zawsze się sprawdza?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA