REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Reklama w mobilnych aplikacjach internetowych

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Niemal 40% urządzeń generujących ruch w sieci działa bez konkretnego systemu operacyjnego.
Niemal 40% urządzeń generujących ruch w sieci działa bez konkretnego systemu operacyjnego.

REKLAMA

REKLAMA

Wspominaliśmy już o reklamie w mobilnych aplikacjach internetowych. Posiada ona wiele zalet zarówno dla reklamodawcy, jak i odbiorcy. Reklamodawca może dotrzeć do określonej grupy odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani reklamowanym produktem lub usługą. Odbiorcy reklamy zaś unikają typowej nudy, gdyż reklamy zmieniają się dynamicznie. Co jeszcze oferuje reklama w mobilnych aplikacjach i jak to wygląda w praktyce?

Zacznijmy od pewnego wyjaśnienia. Mobilna aplikacja na telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne, nawet, jeśli nazywa się tak samo jak znany serwis, na przykład MySpace czy YouTube, to nadal aplikacja, element zainstalowany w naszym urządzeniu. Mobilny serwis internetowy zaś za każdym razem jest wywoływana przez przeglądarkę, przez co ma większe możliwości zmiany kontentu.

REKLAMA

Jak na razie najróżniejszych aplikacji mobilnych jest o wiele więcej niż mobilnych witryn internetowych. Niestety ciężko określić, które aplikacje będą cieszyły się większą popularnością i powodzeniem podczas kampanii reklamowej. Sprawia to, że sieciom reklamowym trudno jest przewidzieć, gdzie będzie emitowana ich reklama. Aplikacje bardzo często mają zasięg globalny, a ich popularność może być chwilowa, choć w danej „chwili” bardzo wysoka.

Zobacz również: Internet AD 2011 – jakie prognozy?

REKLAMA

Dzięki temu, że adserver emituje reklamę rozpoznając adres IP urządzenia mobilnego, na przykład karty SIM, reklamę przeznaczoną dla Polaków dostaną Polacy. Reklama w mobilnym Internecie, nawet jak przekaz jest targetowany na konkretny model telefonu w określonej sieci i lokalizacji nie jest kierowana personalnie do przysłowiowego Kowalskiego czy Nowaka. Pamiętajmy, że sieć reklamowa nie korzysta ani nie dysponuje danymi osobowymi. Oznacza to, że nie dostaniemy reklamy skierowanej konkretnie do naszej osoby.

Warto zwrócić uwagę na to, że urządzenia mobilne mają przeróżny software. Niemal 40% urządzeń generujących ruch w sieci działa bez konkretnego systemu operacyjnego. Telefony te nie akceptują plików Cookiem, chyba, że użytkownik wybierze tą opcję w ustawieniach. Dość poważnie utrudnia to zadanie reklamodawcom, gdyż nie są oni w stanie przygotować jednej kampanii dla wszystkich. Kolejny problem pojawia się w przypadku rozliczeń kliknięć w reklamę.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W związku z powyższymi trudnościami najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest model rozliczenia CPC, czyli cost per click. Można bowiem założyć, że klikać w banner będą osoby zainteresowane, i raczej po raz kolejny i kolejny nie klikną. Nie mniej jednak reklama w mobilnych aplikacjach dopiero się rozwija i już niedługo to, co jest dziś trudnością w przyszłości stanie się codziennością i standardem. 

Zobacz również: Savoir vivre – jak się zachować podczas rozmowy konferencyjnej?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

REKLAMA

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

REKLAMA

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA