reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

e-sklep

Realizacja zamówień i wizerunek sklepu internetowego – jak wszystko zaplanować?

Aktualizacja: 17.11.2011

Jeśli mamy już określoną strategię cenową i towarową, warto zaplanować kolejne etapy funkcjonowania sklepu internetowego. Niezwykle ważne w tym przypadku są prawidłowe relacje między obsługą sklepu, a klientem. W tym przypadku liczy się nie tylko obsługa klienta, ale również relacje przed i po sprzedaży. Jak to wszystko połączyć? »

Dystrybucja towarów – jaki ma wpływ na działanie sklepu internetowego

Aktualizacja: 17.11.2011

Ustalenie ceny i określenie asortymentu to na pierwszy rzut oka proste zadanie. Jak się jednak okazuje, określenie tego, jaki asortyment będziemy oferować w naszym sklepie internetowym i jakie będą ceny to najważniejsze elementy każdej strategii marketingowej sklepu internetowego. Kolejnymi, równie ważnym elementem jest dystrybucja towarów. »

Cena – najważniejszy element dobrego sklepu internetowego

Aktualizacja: 17.11.2011

Wybór odpowiedniego asortymentu do sklepu internetowego to podstawa i pierwszy krok w planowaniu strategii marketingowej tego typu e-biznesu. Niestety nawet najlepiej dobrana oferta towarowa może zostać przyćmiona przez zaniedbanie pozostałych, równie ważnych elementów całej układanki. Na co jeszcze powinniśmy zwracać uwagę? »

Najważniejsze zasady podczas planowania strategii sklepu internetowego – na co zwracać uwagę?

Aktualizacja: 17.11.2011

Sukces nowo otwartego sklepu internetowego zależy w głównej mierze od tego, jak zbudujemy jego strategię na samym początku. W wielu przypadkach nawet dobrze zapowiadający się sklep internetowy z atrakcyjną ofertą i niskimi cenami po krótkim czasie zacznie notować straty lub nie będzie miał dostatecznej liczby klientów. Na co więc zwrócić uwagę podczas planowania strategii sklepu internetowego? »

Podstawowe błędy w strategiach sklepów Internetowych – cena i towar

Aktualizacja: 17.11.2011

Wielu właścicieli sklepów internetowych myśli, że najniższe ceny i szerokość asortymentu to jedyny słuszny środek na rozwinięcie e-biznesu w postaci sklepu internetowego. Tak wg. nich wygląda prawidłowa strategia marketingowa. Ale gdyby tak najniższe ceny zamienić na ceny przystępne dla Klienta, a szerokość asortymentu przekształcić w jego głębokość w danym szczeblu, z pewnością powstałaby strategia lepsza niż inne, „jedyne i słuszne” strategie marketingowe. Jak więc zaplanować strategię dochodowego sklepu internetowego? »

Czy korzystać z programów dealerskich zakładając e-firmę?

Aktualizacja: 17.11.2011

Możliwość korzystania z programów dealerskich w przypadku firm działających na rynku IT nie należy do rzadkości. Czy warto sięgać po to rozwiązanie? »

Ile można zarobić na małej firmie hostingowej?

Aktualizacja: 17.11.2011

Myśląc o prowadzeniu firmy hostingowej warto zastanowić się nad kosztami jej funkcjonowania. Jakie wydatki są niezbędne? Jakich środków potrzeba? »

Jak e-sklep może obniżyć koszty wysyłki?

Aktualizacja: 17.11.2011

Małe firmy prowadzące sklepy internetowe często doświadczają wysokich stawek za usługi ze strony firm kurierskich. Czy z takim problemem mogą sobie poradzić? »

Jak założyc e-sklep? - likwidacja

Aktualizacja: 17.11.2011

W obecnych czasach, gdy Internet ewoluuje w zasadzie z dnia na dzień nie można już mówić o prostych i bezpiecznych pomysłach na biznes. Nic więc dziwnego, że w dobie dynamicznego rozwoju e-handlu na rynku pojawia się coraz więcej sklepów internetowych z nadzieją na sukces. Niestety praktyka pokazuje, że w konfrontacji ze znanymi już markami będącymi prekursorami polskiego e-commerce tylko nieliczni mają szanse na przetrwanie. »

Jak założyć e-sklep? - nisza rynkowa

Aktualizacja: 17.11.2011

Założenie sklepu internetowego to wieloetapowy, złożony proces polegający min. na wyborze i wdrożeniu odpowiedniej technologii umożliwiającej sprzedaż, zakupie domeny i hostingu oraz ustaleniu kanałów dystrybucji. Jednak nawet to wszystko nie wystarczy, by móc w pełni funkcjonować. Do pełni szczęścia brakuje nam jeszcze znalezienie odpowiedniej niszy, dzięki której nasz sklep będzie w stanie generować zyski. »

Jak założyć e-sklep? - kapitał na start

Aktualizacja: 17.11.2011

Chcąc założyć własny sklep internetowy powinniśmy dysponować kwotą rzędu 20 tysięcy złotych. Dla jednych jest to niezbyt wygórowana suma, a dla innych wręcz nieosiągalna. Jednak nawet jeżeli znajdujemy się w drugim położeniu i nie dysponujemy odpowiednimi środkami nie powinniśmy się poddawać. Obecnie istnieje wiele możliwości pozyskania kapitału na start i rozwój naszej działalności. »

Jak założyć e-sklep? - marża

Aktualizacja: 17.11.2011

Prowadząc sklep internetowy, podobnie jak każdą działalność gospodarczą naszym głównym celem jest wypracowanie możliwie jak największego zysku. Oczywiście w zależności od charakteru prowadzonej działalności tj. produkcyjnej, handlowej, czy usługowej droga prowadząca do tego celu może być odmienna. I tak na przykład prowadząc e-sklep (działalność handlowa) główne źródło zysku stanowi marża od sprzedawanych produktów. »

Jak założyć e-sklep? - klient

Aktualizacja: 17.11.2011

Klient , nasz pan – te słowa od zawsze towarzyszyły każdemu szanującemu się przedsiębiorcy. I nieważne, czy dotyczy to małego straganu z warzywami, czy dużej firmy klient stanowił i będzie stanowić największą wartość, gdyż to on warunkuje popyt na sprzedawane przez nas dobro. Nietrudno się więc dziwić, że wymyślono szereg metod, działań mających głównie na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku w oczach odwiedzających nasz sklep. »

Jak założyć e-sklep? - wybór platformy sklepu

Aktualizacja: 17.11.2011

Zastanawiając się nad platformą sklepową trzeba sobie uzmysłowić, że tak naprawdę nie ma idealnego przepisu gwarantującego dokonanie optymalnego wyboru. Wszystko zależy od rodzaju branży, w której zamierzamy handlować. W jednym sklepie wymaga się pewnych funkcjonalności, które w innym są całkowicie zbędne. W związki z tym, chcąc zapewnić sobie najlepsze rozwiązanie powinniśmy wynająć firmę, która stworzy nasz sklep od podstaw. Jest to jednak bardzo kosztowne rozwiązanie. W takim razie chcąc działać szybko i tanio powinniśmy się zdecydować na jedno z gotowych i o wiele tańszych rozwiązań. Co zatem wybrać? »

Jak założyć e-sklep? - biznesplan

Aktualizacja: 17.11.2011

Chyba nikomu w dzisiejszych czasach nie trzeba tłumaczyć jak ważną rolę w rozpoczęciu oraz dalszym prowadzeniu działalności gospodarczej odgrywa skrupulatnie sporządzony biznesplan. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

MADEJCZYK KANCELARIA PRAWNA Sp. k.

Kancelaria Prawna Madejczyk świadczy usługi w zakresie obsługi klientów biznesowych i indywidualnych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama