reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > Wyszukiwarka Bing idzie w górę

Wyszukiwarka Bing idzie w górę

Firma StatCounter ogłosiła najnowsze wyniki swoich badań. Wynika z nich, że nowe dziecko Microsoftu, Bing.com, regularnie zwiększa swój udział w rynku. Jak widać silna kampania reklamowa przynosi oczekiwane rezultaty.

W lipcu udział wyszukiwarki Bing na rynku amerykańskim wyniósł 9,41%. Oznacza to, że w porównaniu do czerwca, produkt Microsoftu zanotował wzrost o ponad 1 punkt procentowy (poprzedni wynik - 8,23%).

Do konkurencji - Google i Yahoo! - należało natomiast (odpowiednio) 77,54% (nieznaczny spadek z poziomu 78,48%) i 10,95% (nieznaczny spadek z poziomu 11,04%) rynku.

Warto dodać, że o ile w Stanach Zjednoczonych tandem Bing+Yahoo! (firmy zawarły kilka dni temu 10-letni kontrakt) zgarnął 20,36% rynku, o tyle globalnie osiągnął on wynik znacznie niższy - 8,77% (Google - 89,23%). 

Źródło: DI

reklama

Czytaj także

Źródło:

Własne

Zdjęcia


Czas pracy 2020. Planowanie, rozliczanie i ewidencja59.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Sponsorowany

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

SI-Consulting Sp. z o.o.

Kompleksowe rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama