| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: zespół

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zespół. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zespół.

Procesy poznawcze w pracy menedżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Poziomy logiczne dotyczą między innymi procesów poznawczych. Tymi właśnie chcę się tu zająć mając na myśli rozwijanie samoświadomości jako narzędzia pracy menedżera. »

„Zarządzanie” konfliktami

Aktualizacja: 28.10.2011

Konflikty w środowisku pracy są nieuniknione, a z założenia są chwilowe i konieczne do „oczyszczenia atmosfery”. Jednak zdarza się, że przekładają się one na sposób i wyniki pracy. »

Cechy zgranego zespołu

Aktualizacja: 03.11.2011

Zarówno w dużych korporacjach, jak i w mniejszych przedsiębiorstwach grupa osób pracuje na dobre funkcjonowanie firmy. Zadaniem szefa jest nie tylko odpowiednie nagradzanie i karanie pracowników, ale też skuteczne skompletowanie zespołu, biorąc pod uwagę indywidualne cechy każdego ze swoich podwładnych. »

Pojęcie kompetencji

Aktualizacja: 03.11.2011

W życiu zawodowym o kompetencjach mówi się często. Ktoś je ma, ktoś nie ma, komuś udzielono, a ktoś przekroczył… Kompetencje inaczej mówiąc umiejętności personalne szczególnie są potrzebne w budowaniu zespołu. »

Podstawowe etapy budowania zespołu

Aktualizacja: 03.11.2011

Dobry szef, czy menedżer powinien znać możliwości i słabości swojego zespołu oraz metody na stworzenie zgranej grupy. Taka wiedza pozwala na lepsze koordynowanie pracownikami, a także na skuteczne porozumiewanie się z nimi podczas ich konfliktów. »

Kompetencje osobiste a praca w zespole

Aktualizacja: 03.11.2011

Zazwyczaj, mówiąc o kompetencjach osobistych na pierwszym miejscu wymienia się naszą wiedzę o naszych aktualnych odczuciach w powiązaniu z przyczynami ich powstania oraz z umiejętnością kierowania nimi, świadomość związków, jakie zachodzą pomiędzy uczuciami a zachowaniem, między tym, co myślimy, robimy i mówimy. »

Najczęstsze błędy w zarządzaniu zespołem pracowników

Aktualizacja: 03.11.2011

Nadmierna kontrola nad każdym szczegółem pracy, bagatelizowanie konfliktów, nieodpowiedni system motywowania pracowników - to tylko niektóre błędy w zarządzaniu pracownikami. »

Delegowanie zadań - czyli jak przydzielać nowe obowiązki

Aktualizacja: 28.10.2011

Nierzadko w pracy nad skomplikowanym i długim projektem okazuje się, że początkowy podział obowiązków się nie sprawdza. Może się też zdarzyć, że pojawiły się nowe zadania, których nie sposób było przewidzieć wcześniej. W takich sytuacjach warto poprosić o pomoc współpracowników. »

Atmosfera w pracy - działanie we wspólnym celu

Aktualizacja: 28.10.2011

Relacje między pracownikami oraz między pracownikami, a ich bezpośrednim przełożonym są niezwykle ważne. Dobra, przyjazna atmosfera motywuje grupę, a jasno postawiony cel jednoczy ją i zachęca do dalszych działań. »

O odpowiedzialności w zespole

Aktualizacja: 28.10.2011

Myślę, że każdy marzy o takim zaangażowaniu z pasją, gdzie będzie czuł wolność tworzenia i odpowiedzialność „do szpiku kości”. Myślę, że każdy menedżer, szef, koordynator projektu marzy o pełnym odpowiedzialności zaangażowaniu swoich współpracowników, o takiej ich postawie, która jest generatorem i zarazem efektem pewnego ducha wspólnoty, wspólnego celu, dobrego zrozumienia, respektowania siebie i obowiązkowości. »

Jak zadbać o najlepszych pracowników?

Aktualizacja: 28.10.2011

Rynek pracy ciągle się rozwija. Ten rozwój nie hamuje nawet kryzys, gdyż właśnie spowolnienie gospodarcze motywuje pracowników, którzy podnoszą swoje kwalifikacje. A to z kolei daje im większe szanse na znalezienie innej pracy. Więc warto jest się zastanowić, co można zrobić, aby nie stracić tych najlepszych. »

Jak utrzymać zaangażowanie w pracy?

Aktualizacja: 28.10.2011

Identyfikacja z firmą, dbanie o jej interesy i dążenie do rozwoju to zaledwie kilka cech, które świadczą o zaangażowaniu pracownika. Zadaniem każdego managera jest stworzyć taką atmosferę, aby podwładni byli dumni ze swojej pracy. »

Rotacji zespołu można zapobiec

Aktualizacja: 28.10.2011

Bez wykwalifikowanej kadry nie poradzi sobie nawet najbardziej doświadczony kierownik w branży. Jak zatem pozyskać i zatrzymać dobrych specjalistów, by nie zwabiła ich konkurencja. »

Motywacja zespołu, czyli pieniądze to nie wszystko

Aktualizacja: 28.10.2011

Kierując zespołem menedżer powinien pamiętać o właściwym motywowaniu swoich podwładnych. Skuteczność pracy jest w dużej mierze zależna od tego, w jaki sposób kierownik zachęca pracowników do realizacji zadań. »

Konflikt częścią życia biznesowego

Aktualizacja: 28.10.2011

Konflikt - zło konieczne? Odpowiem krótko. Jedno jest pewne, konflikt jest immanentną częścią życia każdej organizacji, w tym także tej biznesowej. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Michał Jarski

Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Trend Micro

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »