| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Znaczenie marki w branży budowlanej

Aktualizacja: 24.11.2011

Branża budowlana to sektor, który wbrew kryzysu ma olbrzymi potencjał. Jednak brak świadomości budowania własnej marki sprawia, że polskim firmom bardzo ciężko przebić się z ofertą. Jak zatem zdobyć swojego klienta? »

Dlaczego wizerunek firmy jest ważny

Aktualizacja: 24.11.2011

Budowanie wizerunku firmy jest istotnym elementem w procesie rozpoczynania prowadzenia działalności gospodarczej. Wizerunek odgrywa dużą rolę z marketingowego punktu widzenia. »

Sklep z artykułami dla zwierząt – reklama

Aktualizacja: 23.07.2010

Ważnym elementem rozwoju Twojego przedsięwzięcia i jego sukcesu będzie odpowiednia reklama. »

Koszt kampanii reklamowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Podstawowym źródłem informacji o kosztach reklamy są biura reklamy gazet i czasopism. Udostępniają każdemu zainteresowanemu cenniki, w których są wyszczególnione ceny w zależności od powierzchni i umiejscowienia reklamy w publikacji. »

Jak zareklamować się w książce telefonicznej

Aktualizacja: 24.11.2011

Książka telefoniczna to miejsce, w którym może reklamować się każda firma. Jest to jeden wielki katalog reklamowy i dlatego musisz wymyślić jakiś sposób, aby reklama wyróżniała się na tle tysięcy innych. »

Reklama na biletach

Aktualizacja: 24.11.2011

Reklama na biletach komunikacji publicznej również może być atrakcyjna. Oczywiście odbiorcami reklamy są tylko pasażerowie (inaczej niż w przypadku reklamy z tyłu autobusu). Jeżeli należą do Twojego rynku docelowego, dlaczego miałbyś rezygnować z tej możliwości? »

Reklama na autobusach

Aktualizacja: 24.11.2011

Reklama na autobusach ma wiele korzyści, zwłaszcza jeżeli chodzi o teren, na którym chcesz przeprowadzić kampanię - istnieje możliwość wyboru konkretnych miast i miejscowości. Ale to nie wszystko - treść reklamowa może być umieszczona wewnątrz lub na zewnątrz autobusu w różnych konfiguracjach, można też wybrać rodzaj autobusu (np. niskopodłogowy), jak również konkretny numer linii autobusowej. I co najważniejsze, ta forma reklamy jest dostępna również dla małych firm. »

Artykuły promocyjne w prasie

Aktualizacja: 24.11.2011

Artykuły promocyjne, w przeciwieństwie do reklamy w formie bezpośredniej, bliższe są zwykłym artykułom redakcyjnym. Świadczy o tym zarówno ich forma, jak i treść. Czy zamieszczenie artykułu promocyjnego jest lepsze od ogłoszenia reklamowego? »

Skuteczność reklamy

Aktualizacja: 24.11.2011

Aby reklama odniosła skutek musisz kierować się pewnymi zasadami. Przeprowadzono badania, aby odkryć, w jaki sposób ludzie czytają treści reklam. »

Firmowy serwer - jak go wykorzystać

Aktualizacja: 22.07.2010

Nie ulega wątpliwości, że serwer jest to niezbędne narzędzie pracy w każdym nowoczesnym przedsiębiorstwie. To, w jakim stopniu zostanie wykorzystany potencjał hostingu, zależy od potrzeb firmy.  Wbrew ogólnym opiniom, serwer nie tylko udostępnia firmowe strony WWW przeglądarkom internetowym, ale także usprawnia pracę oraz zwiększa jakość komunikacji na linii klient – firma. »

Jak opracować slogan reklamowy

Aktualizacja: 24.11.2011

Slogany odgrywają w reklamach dużą rolę. Postaraj się opracować firmowy slogan, który ściśle wiąże się z tym, co robisz, i jest jednocześnie błyskotliwy. »

Zastosuj formułę AIDA

Aktualizacja: 24.11.2011

Inny sposób na zainteresowanie odbiorcy reklamą to postępowanie zgodne z formułą AIDA (akronim utworzony od angielskich słów Attention — uwaga, Interest — zainteresowanie, Desire — pożądanie i Action — działanie). »

Jak samemu napisać reklamę

Aktualizacja: 24.11.2011

Napisanie reklamy prasowej, w porównaniu ze scenariuszami do reklam radiowych i telewizyjnych, jest zadaniem prostym. Nie trzeba korzystać z pomocy agencji reklamowej, by przygotować ją w sposób skuteczny. Treść reklamy powinna być krótka, a przekaz prosty w odbiorze. »

Jak to jest z reklamą w telewizji

Aktualizacja: 24.11.2011

Nie od dzisiaj wiemy, że telewizja jest potężnym środkiem przekazu o wysokiej sile oddziaływania. Błyskotliwy film reklamowy może zmienić zwyczaje konsumentów. Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować - prasa, radio i telewizja. »

Zareklamuj się w lokalnej stacji radiowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Możesz dotrzeć do bardzo szerokiego kręgu odbiorców niższym kosztem niż w przypadku reklamy w telewizji. Zareklamuj się w stacjach radiowych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Beata Mosór

Zastępca Dyrektora ds. Marketingu i PR w NetArt

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »