| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: pracownik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownik.

Gdy pracownik wyznaje inne wartości niż organizacja

Aktualizacja: 03.11.2011

Kultura organizacji opiera się w zasadniczej mierze na wartościach. Na tych wartościach, które są deklarowane jako oficjalne wartości organizacji i/lub na tych, które są rzeczywiście wartościami członków tej organizacji. Oczywiste jest, że deklarowane wartości to te, które są pożądane i oczekiwane od wszystkich, te, które mają w założeniu wspierać misję organizacji i ułatwiać realizację strategii. »

Powtarzanie jest matką wiedzy

Aktualizacja: 27.10.2011

Repetitio est mater studiorum – mówi znana łacińska premia. Skoro tak, dlaczego nie wykorzystać tej mądrości w prowadzeniu szkoleń biznesowych? »

„Zmysłowy” odbiór szkolenia

Aktualizacja: 27.10.2011

Zmysły – węch, wzrok, smak, słuch, dotyk – pozwalają na pełniejszy odbiór rzeczywistości. Warto tą wiedzę umiejętnie wykorzystać podczas przeprowadzania szkolenia. »

Wzbudzenie zainteresowania – cierpliwie, ale skutecznie

Aktualizacja: 27.10.2011

Zainteresowanie uczestników szkolenia tematem jest jednym z głównych zadań prowadzącego. Jednak w tej kwestii niezbędna jest cierpliwość oraz sukcesywne, spokojne dążenie do celu. »

Dlaczego warto badać potrzeby szkoleniowe?

Aktualizacja: 27.10.2011

Badanie potrzeb - pracowników i pracodawcy - jest kluczem do dobrania odpowiedniej tematyki i modelu szkolenia. Warto zatem zwrócić na to uwagę – tak, by przyniosło ono oczekiwane efekty. »

Określenie sposóbu rozwiązania konfliktu to nie wszystko

Aktualizacja: 28.10.2011

Określenie rozwiązania konfliktu często rodzi za sobą kolejne pytania i nowe zadania. Kolejnym krokami jest odpowiednie sprecyzowanie celu i zaplanowanie drogi do niego. »

Fizyczne objawy stresu

Aktualizacja: 28.10.2011

W sytuacji niepokoju zachowujemy się zupełnie inaczej. Warto jest zatem zwrócić uwagę na to, w jaki sposób prowadzimy rozmowy w pracy w momencie gdy sytuacja wymyka się spod kontroli. »

Oswoić lęk

Aktualizacja: 04.11.2011

Gdy pracujesz pod presją czasu, zabiegasz o nowe stanowisko czy dążysz do perfekcji odczuwasz lęk. Aby nie zlekceważyć pewnych oznak mówiących, że jesteś pod wpływem stresu warto jest poznać jakie działanie może wywierać niepokój. »

Autoprezentacja w rozmowie kwalifikacyjnej

Aktualizacja: 03.11.2011

W procesie rekrutacji czynny udział biorą obydwie zainteresowane strony. Pracodawca, który chce poznać kompetencje kandydata i potencjalny pracownik, który musi odnaleźć się w nowej dla niego sytuacji. To od wypowiedzi i autoprezentacji zależy dalsza przyszłość zawodowa kandydata. »

Delegowanie zadań - czyli jak przydzielać nowe obowiązki

Aktualizacja: 28.10.2011

Nierzadko w pracy nad skomplikowanym i długim projektem okazuje się, że początkowy podział obowiązków się nie sprawdza. Może się też zdarzyć, że pojawiły się nowe zadania, których nie sposób było przewidzieć wcześniej. W takich sytuacjach warto poprosić o pomoc współpracowników. »

System motywacyjny

Aktualizacja: 03.11.2011

System motywacyjny jest zbiorem celowo dobranych i logicznie wzajemnie powiązanych motywatorów, tworzących spójną całość, który uwzględnia celowe i możliwe do spełnienia potrzeby i oczekiwania zarządzających i pracowników. »

Atmosfera w pracy - działanie we wspólnym celu

Aktualizacja: 28.10.2011

Relacje między pracownikami oraz między pracownikami, a ich bezpośrednim przełożonym są niezwykle ważne. Dobra, przyjazna atmosfera motywuje grupę, a jasno postawiony cel jednoczy ją i zachęca do dalszych działań. »

Jak zadbać o najlepszych pracowników?

Aktualizacja: 28.10.2011

Rynek pracy ciągle się rozwija. Ten rozwój nie hamuje nawet kryzys, gdyż właśnie spowolnienie gospodarcze motywuje pracowników, którzy podnoszą swoje kwalifikacje. A to z kolei daje im większe szanse na znalezienie innej pracy. Więc warto jest się zastanowić, co można zrobić, aby nie stracić tych najlepszych. »

Jak utrzymać zaangażowanie w pracy?

Aktualizacja: 28.10.2011

Identyfikacja z firmą, dbanie o jej interesy i dążenie do rozwoju to zaledwie kilka cech, które świadczą o zaangażowaniu pracownika. Zadaniem każdego managera jest stworzyć taką atmosferę, aby podwładni byli dumni ze swojej pracy. »

Kiedy warto wprowadzić motywację pozafinansową?

Aktualizacja: 28.10.2011

Motywacja pozafinansowa to zachęty inne niż ekonomiczne. Obecnie pracodawcy chętnie stosują ten rodzaj motywacji, ponieważ daję on wymierne rezultaty nie nadwyrężając budżetu firmy. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

nazwa.pl

Usługodawca w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK