| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: pracownik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownik.

Wzbudzenie zainteresowania – cierpliwie, ale skutecznie

Aktualizacja: 27.10.2011

Zainteresowanie uczestników szkolenia tematem jest jednym z głównych zadań prowadzącego. Jednak w tej kwestii niezbędna jest cierpliwość oraz sukcesywne, spokojne dążenie do celu. »

Dlaczego warto badać potrzeby szkoleniowe?

Aktualizacja: 27.10.2011

Badanie potrzeb - pracowników i pracodawcy - jest kluczem do dobrania odpowiedniej tematyki i modelu szkolenia. Warto zatem zwrócić na to uwagę – tak, by przyniosło ono oczekiwane efekty. »

Określenie sposóbu rozwiązania konfliktu to nie wszystko

Aktualizacja: 28.10.2011

Określenie rozwiązania konfliktu często rodzi za sobą kolejne pytania i nowe zadania. Kolejnym krokami jest odpowiednie sprecyzowanie celu i zaplanowanie drogi do niego. »

Fizyczne objawy stresu

Aktualizacja: 28.10.2011

W sytuacji niepokoju zachowujemy się zupełnie inaczej. Warto jest zatem zwrócić uwagę na to, w jaki sposób prowadzimy rozmowy w pracy w momencie gdy sytuacja wymyka się spod kontroli. »

Oswoić lęk

Aktualizacja: 04.11.2011

Gdy pracujesz pod presją czasu, zabiegasz o nowe stanowisko czy dążysz do perfekcji odczuwasz lęk. Aby nie zlekceważyć pewnych oznak mówiących, że jesteś pod wpływem stresu warto jest poznać jakie działanie może wywierać niepokój. »

Autoprezentacja w rozmowie kwalifikacyjnej

Aktualizacja: 03.11.2011

W procesie rekrutacji czynny udział biorą obydwie zainteresowane strony. Pracodawca, który chce poznać kompetencje kandydata i potencjalny pracownik, który musi odnaleźć się w nowej dla niego sytuacji. To od wypowiedzi i autoprezentacji zależy dalsza przyszłość zawodowa kandydata. »

Delegowanie zadań - czyli jak przydzielać nowe obowiązki

Aktualizacja: 28.10.2011

Nierzadko w pracy nad skomplikowanym i długim projektem okazuje się, że początkowy podział obowiązków się nie sprawdza. Może się też zdarzyć, że pojawiły się nowe zadania, których nie sposób było przewidzieć wcześniej. W takich sytuacjach warto poprosić o pomoc współpracowników. »

System motywacyjny

Aktualizacja: 03.11.2011

System motywacyjny jest zbiorem celowo dobranych i logicznie wzajemnie powiązanych motywatorów, tworzących spójną całość, który uwzględnia celowe i możliwe do spełnienia potrzeby i oczekiwania zarządzających i pracowników. »

Atmosfera w pracy - działanie we wspólnym celu

Aktualizacja: 28.10.2011

Relacje między pracownikami oraz między pracownikami, a ich bezpośrednim przełożonym są niezwykle ważne. Dobra, przyjazna atmosfera motywuje grupę, a jasno postawiony cel jednoczy ją i zachęca do dalszych działań. »

Jak zadbać o najlepszych pracowników?

Aktualizacja: 28.10.2011

Rynek pracy ciągle się rozwija. Ten rozwój nie hamuje nawet kryzys, gdyż właśnie spowolnienie gospodarcze motywuje pracowników, którzy podnoszą swoje kwalifikacje. A to z kolei daje im większe szanse na znalezienie innej pracy. Więc warto jest się zastanowić, co można zrobić, aby nie stracić tych najlepszych. »

Jak utrzymać zaangażowanie w pracy?

Aktualizacja: 28.10.2011

Identyfikacja z firmą, dbanie o jej interesy i dążenie do rozwoju to zaledwie kilka cech, które świadczą o zaangażowaniu pracownika. Zadaniem każdego managera jest stworzyć taką atmosferę, aby podwładni byli dumni ze swojej pracy. »

Kiedy warto wprowadzić motywację pozafinansową?

Aktualizacja: 28.10.2011

Motywacja pozafinansowa to zachęty inne niż ekonomiczne. Obecnie pracodawcy chętnie stosują ten rodzaj motywacji, ponieważ daję on wymierne rezultaty nie nadwyrężając budżetu firmy. »

Szef, który chce wszystko kontrolować

Aktualizacja: 28.10.2011

Szef wciąż „kontroluje” Twoją pracę, a Ty czujesz się niedoceniony i niesamodzielny? Myślisz, że nie wierzy w Twoją kompetencję umiejętności? Zadaniem szefa jest czuwanie nad dobrą, efektywną i skuteczną pracą swoich podwładnych, ale czasami przeradza się to w męczącą nadgorliwość. »

Czy nagrywanie rozmów telefonicznych pracowników przez pracodawcę jest legalne

Aktualizacja: 11.10.2011

Coraz więcej kontrowersji budzi możliwość nagrywania przez pracodawcę rozmów telefonicznych prowadzonych przez pracowników. Jest to coraz powszechniejsza praktyka, nie tylko w prywatnych firmach, ale także w urzędach. Wiele osób zadaje sobie pytanie, czy pracodawca ma prawo kontrolować treść rozmów telefonicznych, słusznie dopatrując się w takiej praktyce naruszenia ich prawa do prywatności. Prawo to obejmuje przecież nie tylko ochronę przed nagrywaniem rozmów telefonicznych, ale także przed np. śledzeniem czy filmowaniem jednostki. »

Czym jest dyskryminacja?

Aktualizacja: 03.11.2011

Płeć, wiek, narodowość, religia, orientacja seksualna - to tylko wybrane przyczyny dyskryminacji, z którymi możemy się spotkać na co dzień. To, co wydaje się być oczywiste w teorii okazuje się być ogromnym wyzwaniem w praktyce. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Pałucki Trusiński Hermelin

Kompleksowa obsługa przedsiębiorstw.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »