| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: manager

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu manager. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące manager.

Pokolenie Y wśród księgowych

Aktualizacja: 28.10.2011

Jak wynika z badania „Pokolenie Y: Świadomość potencjału” („Generation Y: Realising the potential”) przeprowadzonego przez międzynarodowe Stowarzyszenie Licencjonowanych Certyfikowanych Księgowych (Association of Chartered Certified Accountants – ACCA) oraz firmę doradczą Mercer, większość księgowych z pokolenia Y jest zadowolona ze swojej obecnej pracy, ale wyraża obawy dotyczące przyszłości. Alarmujący jest fakt, że aż połowa z nich uważa, że organizacje, w których są obecnie zatrudnieni, nie zapewnią im wystarczających możliwości rozwoju zawodowego. »

Jak odróżnić motywowanie od manipulowania? – porady dla podwładnych i szefów

Aktualizacja: 03.11.2011

Niektórym menedżerom motywowanie myli się niekiedy z manipulowaniem. Gdyby uważnie przyjrzeć się ich poczynaniom, można zauważyć, że stosują typowe chwyty opisywane przez psychologów. »

Reprymenda dla szefa

Aktualizacja: 28.10.2011

Pracownicy, mimo pozornego braku możliwości ku temu, potrafią dotkliwie „skarcić” swojego szefa. Poniżej najczęstsze przykłady zachowań, których źródło tkwi w szwankującej komunikacji na linii przełożony – pracownik. »

Jak komunikować się z podwładnymi?

Aktualizacja: 28.10.2011

Istnieje szereg zachowań które blokują skuteczną komunikację. Gdy przełożony stosuje je wobec podwładnego to jego słowa, szczególnie krytyczne, nigdy nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. »

Trudna sztuka konstruktywnej krytyki - wskazówki

Aktualizacja: 28.10.2011

Gdy szef krytykuje podwładnego musi zadbać zarówno o treść jak i formę przekazywanych uwag. Inaczej zamiast pożądanych efektów wywoła tylko niezadowolenie, które w krótkim czasie może wpłynąć na cały zespół. »

Konstruktywna krytyka – czego unikać

Aktualizacja: 28.10.2011

Tylko rzeczowa, konstruktywna krytyka pomaga pracownikom i jest „sprzymierzeńcem” przełożonego. Jej całkowitym zaprzeczeniem są poniższe zachowania i zwroty. »

Jak zrekrutować menedżera?

Aktualizacja: 28.10.2011

Choć poszukiwanie kandydatów na kluczowe stanowiska nie zdarza się często, musimy być przygotowani. W procesie rekrutacji może pomóc wykwalifikowany doradca, więc warto jest dowiedzieć się jak wybrać dobrą agencję rekrutacyjną. »

Czy znasz 5 elementów sztuki prezentacji, które chce zobaczyć twój klient

Aktualizacja: 21.10.2011

W pracy sprzedawców używamy wyrazu „prezentacja” do określenia co najmniej trzech różnych pojęć. Co zatem w sprzedaży oznacza prezentacja? »

Płeć a inteligencja emocjonalna

Aktualizacja: 03.11.2011

Inteligencja emocjonalna nie jest równoznaczna z pozbyciem się kontroli nad uczuciami, ze spuszczeniem ich z wodzy. Oznacza odpowiednie i skuteczne ich wyrażane. Krótko mówiąc, emocje, które wyrywają się spod kontroli, mogą z mądrego zrobić głupiego. »

Dlaczego ważne jest świętowanie sukcesów

Aktualizacja: 28.10.2011

Dobre wiadomości należy podawać dalej. Dzięki nim ludzie widzą, że warto się starać, że ktoś to widzi i docenia. W ten sposób buduje się zaangażowanie i pasję. »

Jak udzielać reprymend?

Aktualizacja: 04.11.2011

Mimo że reprymenda może zostać odebrana jako reakcja negatywna, to jeśli zostanie udzielona z troskliwą szczerością może okazać się skutecznym narzędziem motywacyjnym dla wydajnych pracowników, którzy ostatnio, z jakiegoś powodu, nie pracują tak dobrze jak zwykle. »

Budownie wspólnej płaszczyzny

Aktualizacja: 03.11.2011

Zgodnie z wielokrotnie udowodnioną regułą lubienia – zdecydowanie chętniej spełniamy prośby osób, które lubimy, a lubimy te osoby, które przejawiają podobne do nas poglądy czy też wygłaszają podobne opinie. Dlatego jednym z ważniejszych zadań, jakie stoją przed nami na drugim etapie pozyskiwania współpracy jest zbudowanie wspólnej płaszczyzny. »

Czym jest przewodzenie na wysokim poziomie?

Aktualizacja: 28.10.2011

W świecie biznesu konieczność rozwoju ludzi odnosi się zarówno do pracowników, jak i do klientów. Słowem, dobro i rozwój osobisty tych, którym przewodzimy, są równie ważne – jeśli nie ważniejsze – jak cele, do których dążymy. »

Jaka jest droga do kariery polskiej menedżerki?

Aktualizacja: 28.10.2011

Młode, ambitne, pełne wiary we własne siły kobiety stają u progu kariery nie wiedząc jeszcze jak długa droga przed nimi. Początek kariery zazwyczaj bywa trudny, co zatem wyróżnia Polki dążące do sukcesu i jakie błędy popełniają na początku kariery? »

Ocena wyników: cele i środki

Aktualizacja: 03.11.2011

Zdecydowana większość przedsiębiorców zgadza się, że ocena wyników pracowników jest ważnym elementem w właściwie zarządzanej firmie. Jednak znacznie mniejsza liczba potrafi wymienić konkretne korzyści jakie ze sobą niosą, nie mówiąc o wprowadzaniu systemu ewaluacji w życie pracowników i wyciąganiu odpowiednich wniosków. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

LexOmni.pl

usługi prawne on line

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK