| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: e-marketing

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-marketing. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-marketing.

Czytniki e-booków i e-papier – budowa i zasada działania

Aktualizacja: 23.02.2011

Wiemy już, czym charakteryzują się elektroniczne książki. Można je czytać na komputerze, ale nie jest to wygodne. Najodpowiedniejszym urządzeniem do tego celu będzie czytnik książek elektronicznych. Poznajmy więc największe różnice między komputerem a czytnikiem, oraz sposób działania tychże urządzeń. »

Nowy wymiar zakupów – Facebook Deals wkracza do Europy

Aktualizacja: 09.02.2011

Na rynku coraz popularniejsze stają się zakupy grupowe, czyli kupno jednego towaru przez wiele osób. Producenci i sprzedawcy bardzo często w takich przypadkach udzielają rabatów i upustów. Niestety na rynku grupowych zakupów brakowało dużego gracza. Teraz jednak mieszkańcy Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji i Włoch będą mogli kupować i przy okazji "meldować się" za pomocą usługi Places. Poznajmy bliżej ten nowy wynalazek. »

Kupujemy prezenty w godzinach pracy – zakupy internetowe coraz popularniejsze

Aktualizacja: 09.02.2011

Internet i wszystko, co z nim związane staje się coraz bardziej popularne. Według badań, tylko w ciągu listopada i pierwszych dni grudnia ubiegłego roku, wartość internetowego rynku wzrosła o 12 procent w porównaniu z rokiem 2009. W ciągu miesiąca wydatki na zakupy w sieci urosły do prawie 17 miliardów dolarów. Zdaje się, że tendencja rosnąca wcale nie ma zamiaru zwalniać, a już wkrótce internetowy handel może być równie popularny, co tradycyjny w sklepach stacjonarnych. »

E-czytniki i e-booki – nowy wymiar książek?

Aktualizacja: 09.02.2011

Dzisiejszy świat tonie w nowych technologiach. Z dnia na dzień powstają coraz to bardziej wymyślne i zaskakujące rozwiązania, a sprzęty, które kiedyś nieco śmieszyły w filmach science-fiction, dziś trafiają do naszych domów. Jeszcze do niedawna symbolem tradycji była książka, ale dziś nawet one się zmieniają – pojawiają się książki w wersjach elektronicznych. Co ciekawe, czytanie książek w formie cyfrowej może być przyjemne i wygodne. Przekonajmy się zatem, jak działają czytniki e-booków. »

Czy za wysyłanie spamu firmie grozi kara grzywny?

Aktualizacja: 19.01.2012

Rozsyłanie wiadomości reklamowych do skrzynek potencjalnych odbiorców może przybrać postać spamu. Czy wobec tego nadawca może zostać ukarany? Czy grożą mu konsekwencje finansowe? Poniżej znajdziesz odpowiedź na postawione pytania. »

Kyocera Echo – Android 2.2 i dwa ekrany

Aktualizacja: 08.02.2011

Jeden z głównych operatorów sieci komórkowych w Stanach Zjednoczonych zapowiedział wprowadzenie do swojej oferty nowego smartfona z systemem Google Android 2.2. Po specyfikacji technicznej, co prawda nie spodziewajmy się rewolucji, ale jest to kolejny model telefonu, który zaskakuje czymś ciekawym - dwoma wyświetlaczami. »

Reklama w mobilnych aplikacjach internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Wspominaliśmy już o reklamie w mobilnych aplikacjach internetowych. Posiada ona wiele zalet zarówno dla reklamodawcy, jak i odbiorcy. Reklamodawca może dotrzeć do określonej grupy odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani reklamowanym produktem lub usługą. Odbiorcy reklamy zaś unikają typowej nudy, gdyż reklamy zmieniają się dynamicznie. Co jeszcze oferuje reklama w mobilnych aplikacjach i jak to wygląda w praktyce? »

Mobilny Internet – poznajmy go bliżej

Aktualizacja: 08.02.2011

Ostatnio temat mobilnego Internetu przewija się niemal wszędzie – w radiu, telewizji i oczywiście Internecie tradycyjnym. Dla wielu osób jednak pojęcie to nadal jest dość obce. Co więc kryje się pod pojęciem „Mobilny Internet? Poznajmy najważniejsze tajniki techniczne i użytkowe mobilnego Internetu. »

Jakie są korzyści z posiadania akredytacji ICANN?

Aktualizacja: 08.02.2011

Przedsiębiorstwa, które decydują się na zakup firmowych domen często zastanawiają się jakie przyjąć kryteria wybierając rejestratora usług. Ze względu na nieznajomość struktury rynku domen mogą pominąć bardzo ważną kwestię jaką jest to, czy rejestrator posiada akredytację ICANN, czy korzysta z usług pośrednika w rejestracji domen globalnych. Często też dowiadując się o posiadaniu akredytacji przez danego rejestratora, przedsiębiorstwa nie wiedzą z czym się to wiąże, ani jakie wymierne korzyści przyniesie to dla nich. »

Vishing – nowa forma kradzieży poufnych danych

Aktualizacja: 07.02.2011

Nie jest już tajemnicą, że dzisiejszy Internet to miejsce niemal tak samo niebezpieczne i narażone na oszustwa, jak świat realny. Niemal z dnia na dzień pojawiają się nowe sposoby na oszustwa i kradzieże. Jednym z najnowszych sposobów na kradzież poufnych danych jest Vishing. Czym charakteryzuje się ta forma kradzieży? »

Mobilny Internet – jak zaplanować kampanie reklamową?

Aktualizacja: 19.01.2012

Mobilny Internet to zupełnie inne medium, w porównaniu do Internetu stacjonarnego. Mobilny Internet jest wypełniony najróżniejszymi aplikacjami, miejscami do pobierania muzyki, dzwonków, tapet, poprzez aplikacje nawigacyjne, treningowe, liczące kalorie czy ilość wypitego alkoholu po gry i zabawy. Zaznaczmy, że wszystko jest zaprojektowane i przygotowane pod kątem urządzeń mobilnych. Zabierając się do planowania kampanii reklamowej w Internecie mobilnym trzeba również pamiętać o doskonałym dopasowaniu do tego nowego miejsca, gdyż wszelkie błędy mogą mieć nieciekawe skutki. »

Reklama w mobilnym Internecie – jak to działa?

Aktualizacja: 19.01.2012

Wiemy już, że w tym roku mobilny Internet będzie jednym z głównych mediów, w których wszyscy będą starali się umieszczać swoje reklamy. Mobilny Internet przeżywa dynamiczny rozwój, i nie wiadomo, czy już po koniec tego roku większość wirtualnych stron nie przeniesie się z komputerów na komórki i tablety. Poznajmy więc zasadę działania oraz największe zalety reklamy w mobilnym Internecie. »

Savoir vivre – jak się zachować podczas rozmowy konferencyjnej?

Aktualizacja: 04.02.2011

Firmowe rozmowy konferencyjne to w wielu firmach norma i codzienność. Jeśli są one przeprowadzane często, z pewnością nie raz zdarzyła nam się dziwna sytuacja. Wtedy utwierdzamy się w przekonaniu, że dobre zachowanie i maniery powinny być obecne zawsze, również podczas rozmowy konferencyjnej. »

Mobilny Internet – nowe miejsce na reklamę dla firmy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Wiemy już, analizując ubiegły rok, jak szybko rozwija się mobilny Internet. W 2010 roku pojawiło się mnóstwo projektów wykorzystujących mobilny Internet w dotarciu do konsumentów, takie jak strony internetowe firm, dostosowane do urządzeń mobilnych, firmowe aplikacje mobilne, czy też kampanie reklamowe prowadzone w mobilnym Internecie. Ciężko sobie wyobrazić, jakoby to nowe medium miało ponieść klęskę. Jak wygląda rynek reklamy w mobilnym Internecie? »

Wideo- i telekonferencja – poznajmy tajniki obu rozwiązań

Aktualizacja: 03.02.2011

Prowadzenie profesjonalnej firmy o zasięgu ogólnokrajowym lub międzynarodowym wiąże się z wieloma podróżami służbowymi. Niekiedy tego typu wyjazdy nakładają się na siebie stwarzając sytuacje bez wyjścia. Nie można być przecież w dwóch miejscach na raz, prawda? Otóż okazuje się, że jest to technicznie możliwe. Poznajmy tajniki wideo- i telekonferencji. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

24ivalue.pl - to firma udostępniająca w Polsce system ekspercki 24ivalue

Jest to pierwszy tego rodzaju system w Polsce i na Świecie, który kompleksowo obejmuje trudne obszary księgowe.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »