| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: części samochodowe

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu części samochodowe. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące części samochodowe.

Fiat Punto MK1: naprawa tylnej wycieraczki – opis krok po kroku

Aktualizacja: 31.05.2011

Uszkodzenie tylnej wycieraczki znacznie ogranicza nam widoczność do tyłu auta. W poradniku tym opisujemy, jak solidnie naprawić tylną wycieraczkę w Fiacie Punto I. »

Fiat Seicento: wymiana pompy wody. Poradnik

Aktualizacja: 20.05.2011

Uszkodzona pompa wody w Seicento może być powodem wycieków. W poradniku tym przeprowadzimy wymianę pompy wody w Fiacie Seicento z silnikiem 1,1 SPI. »

Które kontrolki na desce rozdzielczej oznaczają, że nie wolno dalej jechać?

Aktualizacja: 16.05.2011

Z kontrolkami na desce rozdzielczej jest trochę jak ze znakami drogowymi. Są te informujące, ale i te nakazujące – w tym przypadku natychmiastowe zatrzymanie i wyłączenie auta. Kiedy podróż trzeba przerwać, a kiedy można dojechać do warsztatu? »

Fiat Punto MK1: wymiana i regeneracja rozrusznika. Poradnik

Aktualizacja: 15.03.2011

Uszkodzony rozrusznik może przyczynić się do nieplanowanego postoju. W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki go wyczyścić i wymienić bendiks oraz przednią tuleję. Całą operację przeprowadzimy w Punto I z silnikiem 1.2. »

Fiat Seicento: wymiana wiatraka chłodnicy. Poradnik

Aktualizacja: 11.03.2011

Wymiana wiatraka chłodnicy nie jest problematyczna. Celem tego poradnika jest zaprezentowanie najszybszej i najłatwiejszej metody na demontaż i montaż wiatraka chłodnicy. »

Fiat Punto MK1: montaż podgrzewanych lusterek. Poradnik

Aktualizacja: 07.04.2011

Podgrzewane lusterka mają wiele zalet, ale nie wszystkie auta mają je w standardowym wyposażeniu. W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki zmontować maty grzewcze bocznych lusterek w Punto MK1. »

Fiat Punto MK1: wymiana chłodnicy. Opis krok po kroku

Aktualizacja: 11.03.2011

Ubytek płynu chłodniczego, plamy pod samochodem - te objawy mogą świadczyć o konieczności wymiany chłodnicy. W poradniku tym przedstawimy sposób na wykonanie takiej naprawy w Punto MK1. »

Kiedy nie wolno stosować smaru w sprayu?

Aktualizacja: 02.12.2011

Preparaty smarujące w sprayu są łatwe w użyciu i skutecznie pomagają przy zapieczonych śrubach czy zatartych prowadnicach. Nie zawsze można z nich jednak korzystać! Kiedy spray może być szkodliwy? »

Jak oszczędzać sprzęgło: czy jest specjalna technika jazdy?

Aktualizacja: 01.07.2011

Żywotność sprzęgła w największym stopniu zależy od mocy silnika i od umiejętności kierowcy. Sprawne posługiwanie się pedałem sprzęgła może wydłużyć czas jego prawidłowego działania nawet o połowę. Dlatego warto znać kilka podstawowych zasad. »

Czy przebitą oponę zawsze można naprawić?

Aktualizacja: 27.04.2011

Łata na kole ma trwałość nawet 30 tysięcy kilometrów, może więc wytrzymać nawet cały okres "życia" opony. Niestety nie każde uszkodzenie da się załatać. »

Kiedy nie można naprawić przebitej opony?

Aktualizacja: 17.10.2011

Uszkodzonej opony nie trzeba od razu wymieniać. Warsztaty wulkanizacyjne są w stanie załatać różnego rodzaju przebicia. Taka „łatka” ma trwałość nawet 30 tysięcy kilometrów, a to oznacza, że jest w stanie przeżyć cały czas eksploatacji opony. Niestety, nie da się załatać każdej dziury. »

Dlaczego psuje się zawór EGR, jak go naprawić?

Aktualizacja: 22.01.2016

Dlaczego psuje się zawór EGR, jak go naprawić? Zawór recyrkulacji spalin (EGR) to element o którym większość kierowców dowiaduje się dopiero, gdy ten się popsuje... Najogólniej rzecz biorąc EGR ma za zadanie kierować część spalin z powrotem do silnika. Zawór zawodzi najczęściej przez nagromadzoną w wydechu sadzę i cząstki stałe. »

Dlaczego psuje się koło dwumasowe?

Aktualizacja: 04.07.2014

Awarie koła dwumasowego to częsta i kosztowna przypadłość współczesnych diesli. Po części to wina niedoskonałości konstrukcji „dwumasówki”, ale żywotność koła dwumasowego można też skrócić złą techniką jazdy. Dlaczego psuje się kolo dwumasowe, jak można zapobiec awarii? »

Fiat Palio: wymiana zbiorniczka płynu chłodniczego – opis krok po kroku

Aktualizacja: 22.02.2011

Wymiana zbiornika płynu chłodzącego nie jest bardzo skomplikowana. W poradniku tym przedstawimy jak sprawnie i szybko wymienić uszkodzony zbiorniczek na płyn chłodzący. »

Czy warto kupić filtr węglowy zamiast zwykłego? Jak często zmieniać filtr kabinowy?

Aktualizacja: 30.05.2011

Filtr kabinowy oczyszcza powietrze zaciągane do kabiny pasażerskiej przez wentylator. Zazwyczaj przy wymianie tego elementu stajemy przed wyborem... tańszy zwykły czy może droższy węglowy? Czy w tym przypadku opłaca się zapłacić więcej? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Stillwell Polska Sp. z o.o.

Stillwell Polska Sp. z o.o. jest nowoczesną firmą prawniczą zajmującą się obsługą prawną przedsiębiorstw a także sprzedażą gotowych spółek.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK