| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: auta zabytkowe

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu auta zabytkowe. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące auta zabytkowe.

Jak wymieniać szczęki hamulcowe?

Aktualizacja: 28.09.2011

Aby samodzielnie wymienić szczęki hamulcowe należy dysponować odpowiednim zestawem narządzi i podstawową wiedzą o działaniu hamulców bębnowych i urządzeń regulacyjnych, jakie się w nich znajdują. »

Jak znaleźć przerwy lub uszkodzenia izolacji w instalacji elektrycznej pojazdów?

Aktualizacja: 21.09.2011

Instalacja samochodowa składa się z dziesiątków metrów przewodów elektrycznych, poukładanych w różnej grubości wiązki. Igielitowa izolacja tych przewodów z czasem twardnieje i pęka, zwykle w miejscach załamań. Pęknięcie takie często owocuje zerwaniem cienkich, miedzianych drucików znajdujących się wewnątrz tej izolacji. »

Jak wymieniać przewody hamulcowe?

Aktualizacja: 21.09.2011

Prace przy układzie hamulcowym, a zwłaszcza związane z wymianą i dorabianiem ważnych elementów, wymagają sporej wiedzy i doświadczenia oraz bardzo dużej staranności. »

Jak wymontować i naprawić rozrusznik? – część mechaniczna

Aktualizacja: 21.09.2011

Wymontowanie uszkodzonego rozrusznika z samochodu nie jest trudne, choć wiąże się ze sporym ryzykiem w przypadku popełnienia błędu. Niewłaściwa kolejność wykonywanych czynności może doprowadzić do pożaru auta. »

Jak ustawić zbieżność kół bez specjalistycznych przyrządów?

Aktualizacja: 03.07.2014

Aby układ kierowniczy pracował poprawnie oraz aby do minimum zmniejszyć zużycie opon przednich kół pojazdu, muszą być one wzajemnie ustawione w odpowiedni sposób. Najważniejsze jest ustawienie ich wzajemnego położenia w płaszczyźnie poziomej. Podpowiadamy, jak ustawić zbieżność kół. »

Jak wymieniać końcówki drążków kierowniczych?

Aktualizacja: 21.09.2011

W końcówkach drążków kierowniczych, zwanych czasem „jabłkami” z uwagi na ich kształt, po pewnym okresie użytkowania pojawiają się, a potem dość szybko powiększają naturalne luzy, utrudniające utrzymanie prostolinijnego toru jazdy. »

Jak wymienić przeguby napędowe w półosiach i w wale napędowym?

Aktualizacja: 21.09.2011

Przeguby napędowe na półosiach i wale napędowym, jeżeli są odpowiednio i w porę smarowane, wytrzymują bardzo długo i ich wymianę przeprowadza się raz na kilkaset tysięcy kilometrów. Kiedy już pojawią się w nich luzy, powodujące hałaśliwą pracę lub szarpanie podczas ruszania. »

Jak naprawić zawieszenie przednich kół w aucie zabytkowym?

Aktualizacja: 21.09.2011

Stan, w jakim znajduje się zawieszenie przednich kół pojazdu zabytkowego ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy. Dlatego wszystkie zauważone usterki należy jak najszybciej usunąć. »

Paliwa do samochodów zabytkowych. Porada

Aktualizacja: 21.09.2011

Naturalną konsekwencją postępu w konstrukcji silników spalinowych jest zmiana zadań stawianych zasilającym ich paliwom. Oto, jakie paliwa powinno stosować się do samochodów zabytkowych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Stowarzyszenie na Rzecz Systemów Ociepleń

Stowarzyszenie polskich producentów materiałów do wykonywania systemów ociepleń ścian zewnętrznych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »