REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Agora podwyższyła prognozę wzrostu outdooru

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Agora podwyższyła prognozę wzrostu rynku reklamy zewnętrznej w 2005 roku do ponad 12 proc. z zakładanych wcześniej ponad 7 proc. Firma nie wyklucza podwyższenia prognozy całego rynku reklamy po II kwartale - poinformowała spółka.
 "Mając na uwadze znacznie lepszy niż oczekiwano wzrost wydatków na reklamę zewnętrzną w pierwszym kwartale 2005 r. Grupa szacuje, że dynamika wzrostu tego segmentu w 2005 r. będzie lepsza niż oczekiwano i może przekroczyć 12 proc." - podała Agora w komentarzu do wyników.

"Zmiana ta, ze względu na rozmiar segmentu reklamy zewnętrznej, nie powinna mieć znaczącego wpływu na zmianę dynamiki całego rynku reklamy w 2005 r. prezentowanej przez Spółkę w raporcie za czwarty kwartał 2004 r." - dodała. W pierwszym kwartale outdoor wzrósł o 34 proc., a cały rynek reklamy o 13 proc. Agora podała wcześniej, że rynek reklamy w tym roku może wzrosnąć o około 10 proc.

"Agora pragnie zwrócić uwagę na fakt, że rynek reklamy w Polsce jest stosunkowo płytki, a jego dynamika może się zmienić z powodu zachowań zaledwie kilku dużych reklamodawców" - napisano.

"Pojawiły się już oficjalne zapowiedzi jednego z operatorów telekomunikacyjnych o zmianie marki. W takiej sytuacji spółka nie wyklucza zmiany szacunków dotyczących rozwoju rynku reklamy w 2005 r. po drugim kwartale br." - dodano.

W połowie kwietnia Centertel, operator sieci Idea, zawarł umowę z Orange Brand Services, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange. Agora poinformowała, że w pierwszym kwartale dynamicznie rosły wydatki na reklamę w telewizji (wzrost o 12 proc.) i w dziennikach (11 proc.). Natomiast wzrost wpływów reklamowych magazynów był zgodny z oczekiwaniami i wyniósł 8 proc.

Przez pierwsze trzy miesiące tego roku o 11 proc. zwiększyły się wydatki na reklamę radiową, a najszybciej rosły wydatki na reklamę w radiostacjach lokalnych. Agora, która posiada 27 lokalnych stacji radiowych, jest zainteresowana współpracą z radiem ogólnopolskim.

Na pytanie czy współpraca z rozgłośnią ogólnopolską mogłaby się przerodzić w powiązania kapitałowe prezes spółki Wanda Rapaczyńska powiedziała:

"Uważamy, że byłoby bardzo sensowne z punktu biznesowego połączenie działalności ogólnopolskiej z lokalną. Czy to jest praktycznie możliwe, tego nie wiem". Prezes nie ujawniła, czy Agora prowadzi negocjacje w tej sprawie.
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

REKLAMA

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

Pijemy mniej piwa, przez co browary nie płacą na czas swoim dostawcom

Na kondycję branży piwowarskiej, poza spadającym w wyniku zmian kulturowych popytem, najmocniej wpływają dziś rosnące koszty operacyjne oraz zmiany w podatku akcyzowym. Polacy piją mniej piwa, browary mają coraz większe kłopoty.

Świadczenia pozapłacowe są dziś standardem w sektorze MŚP

Blisko połowa firm z sektora MŚP przy wyborze benefitów kieruje się przede wszystkim ceną, a niemal tyle samo uwzględnia potrzeby i oczekiwania pracowników – wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jakie inne czynniki wpływają na decyzje pracodawców w tym zakresie?

REKLAMA

Hotele mocno podniosły ceny usług, ale i tak muszą ciąć koszty i redukować długi. Czy pomoże im lepszy niż zwykle sezon turystyczny

Hotele i inne firmy świadczące usługi noclegowe wchodzą w sezon majówkowy 2025 z wysoką niepewnością i rosnącym obciążeniem finansowym. Choć dane dotyczące aktywności turystycznej Polaków pozwalały dotąd patrzeć na przyszłość z umiarkowanym optymizmem, rzeczywistość finansowa branży rysuje się znacznie mniej korzystnie.

Każdy ma jakiś talent – jak go rozpoznać u siebie i pracowników?

Ludzie i ich talenty są jak elementy puzzli, dopiero gdy zostaną umieszczone we właściwym miejscu, ujawnia się pełny obraz potencjału jednostki i zespołu. W organizacji kluczową rolą menedżera jest identyfikacja i rozwój tych wyjątkowych predyspozycji, co wymaga zarówno obserwacji, jak i metodologicznego podejścia.

REKLAMA