REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Agora podwyższyła prognozę wzrostu outdooru

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Agora podwyższyła prognozę wzrostu rynku reklamy zewnętrznej w 2005 roku do ponad 12 proc. z zakładanych wcześniej ponad 7 proc. Firma nie wyklucza podwyższenia prognozy całego rynku reklamy po II kwartale - poinformowała spółka.
 "Mając na uwadze znacznie lepszy niż oczekiwano wzrost wydatków na reklamę zewnętrzną w pierwszym kwartale 2005 r. Grupa szacuje, że dynamika wzrostu tego segmentu w 2005 r. będzie lepsza niż oczekiwano i może przekroczyć 12 proc." - podała Agora w komentarzu do wyników.

"Zmiana ta, ze względu na rozmiar segmentu reklamy zewnętrznej, nie powinna mieć znaczącego wpływu na zmianę dynamiki całego rynku reklamy w 2005 r. prezentowanej przez Spółkę w raporcie za czwarty kwartał 2004 r." - dodała. W pierwszym kwartale outdoor wzrósł o 34 proc., a cały rynek reklamy o 13 proc. Agora podała wcześniej, że rynek reklamy w tym roku może wzrosnąć o około 10 proc.

"Agora pragnie zwrócić uwagę na fakt, że rynek reklamy w Polsce jest stosunkowo płytki, a jego dynamika może się zmienić z powodu zachowań zaledwie kilku dużych reklamodawców" - napisano.

"Pojawiły się już oficjalne zapowiedzi jednego z operatorów telekomunikacyjnych o zmianie marki. W takiej sytuacji spółka nie wyklucza zmiany szacunków dotyczących rozwoju rynku reklamy w 2005 r. po drugim kwartale br." - dodano.

W połowie kwietnia Centertel, operator sieci Idea, zawarł umowę z Orange Brand Services, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange. Agora poinformowała, że w pierwszym kwartale dynamicznie rosły wydatki na reklamę w telewizji (wzrost o 12 proc.) i w dziennikach (11 proc.). Natomiast wzrost wpływów reklamowych magazynów był zgodny z oczekiwaniami i wyniósł 8 proc.

Przez pierwsze trzy miesiące tego roku o 11 proc. zwiększyły się wydatki na reklamę radiową, a najszybciej rosły wydatki na reklamę w radiostacjach lokalnych. Agora, która posiada 27 lokalnych stacji radiowych, jest zainteresowana współpracą z radiem ogólnopolskim.

Na pytanie czy współpraca z rozgłośnią ogólnopolską mogłaby się przerodzić w powiązania kapitałowe prezes spółki Wanda Rapaczyńska powiedziała:

"Uważamy, że byłoby bardzo sensowne z punktu biznesowego połączenie działalności ogólnopolskiej z lokalną. Czy to jest praktycznie możliwe, tego nie wiem". Prezes nie ujawniła, czy Agora prowadzi negocjacje w tej sprawie.
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak stoper i koncentracja ratują nas przed światem dystraktorów?

Przez lata próbowałem różnych systemów zarządzania sobą w czasie. Aplikacje, kalendarze, kanbany, mapy myśli. Wszystko ładnie wyglądało na prezentacjach, ale w codziennym chaosie pracy menedżera czy konsultanta – niewiele z tego zostawało.

Odpowiedzialność prawna salonów beauty

Wraz z rozszerzającą się gamą ofert salonów świadczących usługi kosmetyczne, rośnie odpowiedzialność prawna osób wykonujących zabiegi za ich prawidłowe wykonanie. W wielu przypadkach zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę to najmniejsza dolegliwość z grożących konsekwencji.

Finansowanie operacyjne dla dużych firm: ranking top faktorów 2025

Rynek finansowania operacyjnego w 2025 roku jest ukształtowany przez konwergencję wyzwań makroekonomicznych i dynamicznej transformacji technologicznej. Faktoring, pierwotnie postrzegany głównie jako rezerwowe źródło krótkoterminowej płynności, osiągnął status strategicznego instrumentu zarządzania kapitałem obrotowym i odpornością operacyjną dużych korporacji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

REKLAMA

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

REKLAMA

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

REKLAMA