REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Agora podwyższyła prognozę wzrostu outdooru

REKLAMA

Agora podwyższyła prognozę wzrostu rynku reklamy zewnętrznej w 2005 roku do ponad 12 proc. z zakładanych wcześniej ponad 7 proc. Firma nie wyklucza podwyższenia prognozy całego rynku reklamy po II kwartale - poinformowała spółka.
 "Mając na uwadze znacznie lepszy niż oczekiwano wzrost wydatków na reklamę zewnętrzną w pierwszym kwartale 2005 r. Grupa szacuje, że dynamika wzrostu tego segmentu w 2005 r. będzie lepsza niż oczekiwano i może przekroczyć 12 proc." - podała Agora w komentarzu do wyników.

"Zmiana ta, ze względu na rozmiar segmentu reklamy zewnętrznej, nie powinna mieć znaczącego wpływu na zmianę dynamiki całego rynku reklamy w 2005 r. prezentowanej przez Spółkę w raporcie za czwarty kwartał 2004 r." - dodała. W pierwszym kwartale outdoor wzrósł o 34 proc., a cały rynek reklamy o 13 proc. Agora podała wcześniej, że rynek reklamy w tym roku może wzrosnąć o około 10 proc.

"Agora pragnie zwrócić uwagę na fakt, że rynek reklamy w Polsce jest stosunkowo płytki, a jego dynamika może się zmienić z powodu zachowań zaledwie kilku dużych reklamodawców" - napisano.

"Pojawiły się już oficjalne zapowiedzi jednego z operatorów telekomunikacyjnych o zmianie marki. W takiej sytuacji spółka nie wyklucza zmiany szacunków dotyczących rozwoju rynku reklamy w 2005 r. po drugim kwartale br." - dodano.

W połowie kwietnia Centertel, operator sieci Idea, zawarł umowę z Orange Brand Services, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange. Agora poinformowała, że w pierwszym kwartale dynamicznie rosły wydatki na reklamę w telewizji (wzrost o 12 proc.) i w dziennikach (11 proc.). Natomiast wzrost wpływów reklamowych magazynów był zgodny z oczekiwaniami i wyniósł 8 proc.

Przez pierwsze trzy miesiące tego roku o 11 proc. zwiększyły się wydatki na reklamę radiową, a najszybciej rosły wydatki na reklamę w radiostacjach lokalnych. Agora, która posiada 27 lokalnych stacji radiowych, jest zainteresowana współpracą z radiem ogólnopolskim.

Na pytanie czy współpraca z rozgłośnią ogólnopolską mogłaby się przerodzić w powiązania kapitałowe prezes spółki Wanda Rapaczyńska powiedziała:

"Uważamy, że byłoby bardzo sensowne z punktu biznesowego połączenie działalności ogólnopolskiej z lokalną. Czy to jest praktycznie możliwe, tego nie wiem". Prezes nie ujawniła, czy Agora prowadzi negocjacje w tej sprawie.
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA