reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Reklama

Co składa się na wizualny system identyfikacji firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Wizualny system identyfikacji firmy jest złożony z wielu elementów składowych. Mimo małego znaczenia poszczególnych z nich, tylko w całości pozwalają na jego skuteczne funkcjonowanie. »

Jak rozwijać wizerunek firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Rozwój wizerunku firmy jest uzależniony od jej charakteru oraz podejmowanych przez przedsiębiorcę działań polegających na wykorzystywaniu systemu identyfikacji wizualnej. »

Jak zarządzać systemem identyfikacji wizualnej

Aktualizacja: 24.11.2011

System identyfikacji wizualnej wymaga sprawowania nad nim nieustannej kontroli i kierownictwa. Nawet drobne zmiany lub zaniechania mogą wywołać znaczne i nieodwracalne skutki. »

Na czym polega system identyfikacji wizualnej

Aktualizacja: 24.11.2011

Wizerunek firmy odgrywa istotną rolę w jej funkcjonowaniu i postrzeganiu na zewnątrz. Brak uwzględnienia przez przedsiębiorcę systemu identyfikacji wizualnej może spowodować ograniczenie prowadzonej działalności.   »

Znaczenie marki w branży budowlanej

Aktualizacja: 24.11.2011

Branża budowlana to sektor, który wbrew kryzysu ma olbrzymi potencjał. Jednak brak świadomości budowania własnej marki sprawia, że polskim firmom bardzo ciężko przebić się z ofertą. Jak zatem zdobyć swojego klienta? »

Dlaczego wizerunek firmy jest ważny

Aktualizacja: 24.11.2011

Budowanie wizerunku firmy jest istotnym elementem w procesie rozpoczynania prowadzenia działalności gospodarczej. Wizerunek odgrywa dużą rolę z marketingowego punktu widzenia. »

Jak przekonać seniora do zakupu Twojego produktu

Aktualizacja: 24.11.2011

Menadżerowie odpowiedzialni za promocję marki w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Jednak osoby w starszym wieku to specyficzna grupa odbiorców, która charakteryzuje się właściwym jej sposobem odbioru treści reklamowej. »

Koszt kampanii reklamowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Podstawowym źródłem informacji o kosztach reklamy są biura reklamy gazet i czasopism. Udostępniają każdemu zainteresowanemu cenniki, w których są wyszczególnione ceny w zależności od powierzchni i umiejscowienia reklamy w publikacji. »

Jak zareklamować się w książce telefonicznej

Aktualizacja: 24.11.2011

Książka telefoniczna to miejsce, w którym może reklamować się każda firma. Jest to jeden wielki katalog reklamowy i dlatego musisz wymyślić jakiś sposób, aby reklama wyróżniała się na tle tysięcy innych. »

Reklama na biletach

Aktualizacja: 24.11.2011

Reklama na biletach komunikacji publicznej również może być atrakcyjna. Oczywiście odbiorcami reklamy są tylko pasażerowie (inaczej niż w przypadku reklamy z tyłu autobusu). Jeżeli należą do Twojego rynku docelowego, dlaczego miałbyś rezygnować z tej możliwości? »

Reklama na autobusach

Aktualizacja: 24.11.2011

Reklama na autobusach ma wiele korzyści, zwłaszcza jeżeli chodzi o teren, na którym chcesz przeprowadzić kampanię - istnieje możliwość wyboru konkretnych miast i miejscowości. Ale to nie wszystko - treść reklamowa może być umieszczona wewnątrz lub na zewnątrz autobusu w różnych konfiguracjach, można też wybrać rodzaj autobusu (np. niskopodłogowy), jak również konkretny numer linii autobusowej. I co najważniejsze, ta forma reklamy jest dostępna również dla małych firm. »

Artykuły promocyjne w prasie

Aktualizacja: 24.11.2011

Artykuły promocyjne, w przeciwieństwie do reklamy w formie bezpośredniej, bliższe są zwykłym artykułom redakcyjnym. Świadczy o tym zarówno ich forma, jak i treść. Czy zamieszczenie artykułu promocyjnego jest lepsze od ogłoszenia reklamowego? »

Skuteczność reklamy

Aktualizacja: 24.11.2011

Aby reklama odniosła skutek musisz kierować się pewnymi zasadami. Przeprowadzono badania, aby odkryć, w jaki sposób ludzie czytają treści reklam. »

Jak opracować slogan reklamowy

Aktualizacja: 24.11.2011

Slogany odgrywają w reklamach dużą rolę. Postaraj się opracować firmowy slogan, który ściśle wiąże się z tym, co robisz, i jest jednocześnie błyskotliwy. »

Zastosuj formułę AIDA

Aktualizacja: 24.11.2011

Inny sposób na zainteresowanie odbiorcy reklamą to postępowanie zgodne z formułą AIDA (akronim utworzony od angielskich słów Attention — uwaga, Interest — zainteresowanie, Desire — pożądanie i Action — działanie). »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Valeria Jeleńska

specjalistka z zakresu prawa korporacyjnego, prawa pracy, prawa migracyjnego (prawo polskie, rosyjskie, białoruskie)

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama