Obecność w internecie szansą na rozwój firmy
REKLAMA
Google, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i home.pl rozpoczynają wspólną akcję „Internetowa rewolucja” mającą na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w internecie. Akcja potrwa od 12 października 2009 r. do 31 marca 2010 r.
REKLAMA
REKLAMA
W ramach tej wspólnej inicjatywy małe i średnie firmy będą mogły „przetestować internet” bez ponoszenia ryzyka finansowego: począwszy od rejestracji własnej domeny i zbudowania pierwszej strony internetowej za pomocą kreatora stron WWW, aż po reklamę w wyszukiwarce Google. Ponadto firmy biorące udział w akcji będą mogły uczestniczyć w bezpłatnym szkoleniu z reklamy w Google oraz skorzystać z bezpłatnego wsparcia przy uruchamianiu pierwszej kampanii reklamowej.
W Polsce jest już prawie 16 mln internautów, którzy rozpoczynają poszukiwanie produktów i usług od sprawdzenia informacji i opinii w internecie. Niestety ponad połowa małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej. Wynika to często z braku takiej potrzeby oraz niechęci rozwoju działalności. A przemyślane, kreatywne i efektywne wykorzystanie internetu może przyczynić się do sukcesu szczególnie małych i średnich firm, które na ogół nie dysponują dużymi budżetami na marketing i promocje, uważa Henryka Bochniarz prezydent PKPP Lewiatan.
Akcja ma na celu nauczyć polskich przedsiębiorców, jak umiejętnie wykorzystywać stronę internetową i przełożyć obecność w sieci na wymierne rezultaty finansowe. W jej ramach firmy z sektora MŚP będą miały darmowy dostęp do:
• własnej domeny na czas 12 miesięcy, kreatora stron WWW home.pl i darmowego hostingu na okres 3 miesięcy
• szkoleń na temat skutecznych sposobów reklamy w internecie o wartości 490 PLN
• kuponów na darmową reklamę w Google o wartości 250 PLN
• bezpłatnego wsparcia przy urchomieniu pierwszej kampanii reklamowej w Google.
Aby wziąć udział w programie i skorzystać z oferty należy zapoznać się z instrukcją.
oprac. Alicja Fal
REKLAMA
REKLAMA