| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > silnik

Temat: silnik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu silnik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące silnik.

2.0 si BMW - awarie, problemy, opinie

Aktualizacja: 02.04.2019

Silnik 2.0 si BMW o oznaczeniu N45B20S do tej pory powoduje popłoch wśród fanów bawarskiej marki. Inspiracja silnikami wyścigowymi skróciła jego trwałość do zaledwie… 50 tysięcy kilometrów. »

Co musisz wiedzieć o Castrol Fluid Titanium?

Aktualizacja: 22.03.2019

Technologia Castrol Fluid Titanium była testowana diamentowym imadłem! Wnioski? Pozwala o 20 proc. obniżyć siłę tarcia i uwolnić pełne możliwości jednostki napędowej. »

Silnik 1.2 PureTech - awarie, problemy, opinie

Aktualizacja: 14.03.2019

Małolitrażowy benzyniak jest francuską odpowiedzią na downsizing. Ma 3 cylindry, 12 zaworów, spełnia normę Euro 6, a do tego powstał przy wykorzystaniu 120 patentów. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2.8 V6 GM

Aktualizacja: 09.03.2019

Silnik 2.8 V6 markowany logo General Motors oferuje nawet 325 koni mechanicznych i był montowany głównie w Oplach, Saabach i Cadillacach. »

Wskaźnik zmiany biegu - na ile jego wskazania są optymalne?

Aktualizacja: 19.02.2019

Nowoczesność oznacza dla silników nie tylko zaawansowaną technologię wtryskową, turbodoładowanie czy koło dwumasowe. Nowoczesność to też asystenci, którzy podpowiadają kierowcy jak najbardziej optymalnie wykorzystać możliwości jednostki napędowej. Jednym z takich asystentów jest wskaźnik zmiany biegów. W tym materiale odpowiedzmy sobie na zasadnicze pytanie: na ile jego wskazania są dogmatem, a na ile mogą stanowić wyłącznie sugestię? »

Opel Insignia dostępny z nowym silnikiem

Aktualizacja: 23.08.2018

Ciągłe zaostrzanie norm emisji spalin zmuszają producentów aut do wprowadzania nowych jednostek napędowych. Jednym z nowoczesnych i spełniających surowe kryteria silników jest nowy motor, dostępny w Oplu Insignii. »

Układ start-stop – czy jest bezpieczny dla silnika?

Aktualizacja: 20.08.2018

Wielu kierowców nie ma zaufania do systemu oszczędzającego paliwo start-stop, nawet w jego najnowszych odsłonach. Jeżeli jest taka możliwość, najczęściej go na stale wyłączają. Czy naprawdę jest się czego bać? Układ start/stop pomaga czy szkodzi? »

Jak rozszyfrować nowe oznaczenia silników w modelach Audi?

Aktualizacja: 09.08.2018

Producent z Ingolstadt skutecznie utrudnił możliwość rozszyfrowania oznaczeń jednostki napędowej znajdującej się w samochodach Audi. Wyjaśniamy co one znaczą. »

Kultowe silniki japońskich marek

Aktualizacja: 07.08.2018

Kultowe japońskie silniki nie bez powodów zdobyły na świecie rzesze fanów, którzy doceniają nie tylko ich niezawodność, ale również dużą podatność na modyfikacje. Oto lista kilku jednostek napędowych, które są obiektami marzeń wielu motoryzacyjnych maniaków. »

Od września samochody z silnikami benzynowymi będą miały obowiązkowy filtr GPF

Aktualizacja: 23.04.2018

Kierowcy znowu zapłacą za troskę o środowisko, ponieważ drogie filtry cząstek stałych montowane będą nie tylko w dieslach. Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej, od września 2018 roku w autach z silnikami benzynowymi obowiązkowo będzie montowany filtr cząstek stałych GPF. »

Volvo XC40 już niebawem także z trzycylindrowym silnikiem

Aktualizacja: 22.02.2018

Nowa jednostka napędowa jest pierwszym trzycylindrowym silnikiem w 91-letniej historii marki. Benzynowy, turbodoładowany motor będzie montowany w nowym Volvo XC40. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,0 M47 BMW

Aktualizacja: 22.09.2017

Bawarczycy z pełną dumą zaprezentowali w roku 1998 nowoczesny silnik diesla. 2-litrowy motor o oznaczeniu M47 był szczególnie ważny ze sprzedażowego punktu widzenia. Czemu? Otóż miał wejść do oferty najnowszej odsłony BMW serii 3 - sedana, który w założeniach powinien stać się hitem sprzedaży niemieckiej gamy. Motor rzeczywiście znalazł szerokie grono odbiorców. Nie był jednak tak bezawaryjny, jak po biało-niebieskiej szachownicy na masce można było się spodziewać. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,8 TS Alfa Romeo

Aktualizacja: 22.09.2017

Samochody Alfy Romeo od lat kipią emocjami. Prezentują się powabnie, mają sportowe wnętrza i wyśmienite zawieszenia. Niestety od lat też mają serię wad. Są podatne na korozje i nigdy nie były chwalone za bezawaryjność. Dokładnie taki sam jest silnik 1,8 Twin Spark. Emocjonujący, ale też powodujący serię problemów technicznych. Problemów, które postaramy się dziś przybliżyć. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 3,0 Di Nissan

Aktualizacja: 22.09.2017

Rasowy samochód terenowy potrzebuje mocnego silnika diesla. Motor wysokoprężny zagwarantuje mu wysoki moment obrotowy i sprawi, że żadna przeszkoda go nie zatrzyma. Dobrym przykładem takiej jednostki jest ropniak 3,0 Di montowany pod maską m.in. Patrola. To jednak przykład dobry, choć niezbyt trwały. Zaskakiwał i do tej pory zaskakuje właścicieli japońskiego auta naprawdę poważnymi awariami. Jakimi? Sprawdźcie. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 3,2 DI-D Mitsubishi

Aktualizacja: 22.09.2017

Dziejowe wpadki z silnikami zdarzyły się chyba każdemu producentowi działającemu na rynku pojazdów popularnych. Tym samym nie ominęły również Mitsubishi. Japoński gigant szczególnie „poślizgnął” się na motorze wysokoprężnym o oznaczeniu 3,2 DI-D. Diesel choć miał dużą pojemność, oferował tylko 4 cylindry i całą masę kosztownych problemów z pompą wtryskową. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jolanta Malak

Regionalna dyrektor Fortinet w Polsce

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »