REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Forum Customer Loyalty Summit

Subskrybuj nas na Youtube
Forum Customer Loyalty Summit
Forum Customer Loyalty Summit

REKLAMA

REKLAMA

19-20 kwietnia 2018 w Krakowie odbędzie się forum Customer Loyalty Summit. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

REKLAMA

Zdobycie i utrzymanie lojalności klientów to główne zajęcie specjalistów, którzy spotkają się na forum Customer Loyalty Summit. Najlepsze praktyki w zakresie budowania i pielęgnowania relacji z klientami będą omawiane w trakcie czterech sesji równoległych: dwóch rekomendowanych głównie dla branży handlowej - „Programy lojalnościowe” i „Innowacje i inspiracje w lojalności” oraz dwóch polecanych szczególnie sektorowi usługowemu - Customer (Experience) First” i „Dane & Churn & Retencja”.

REKLAMA

Formuła forum to „praktycy dla praktyków”, dlatego podczas sesji będą dominować odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: jak można zaskoczyć klientów, jak dopasować strategię lojalnościową do obowiązujących trendów, jak poznać potrzeby klientów, na jakich podstawach budować lojalność, jak wykorzystać możliwości oferowane przez nowe technologie i wiele innych. Nie zabraknie oczywiście tematu, który ostatnio rozpala całą branżę, czyli jak wpłynie reforma ochrony danych osobowych (RODO) na prowadzenie działań lojalnościowych.

W trakcie forum odbędzie się sesja warsztatowa z konkretnymi wskazówkami gotowymi do zastosowania od zaraz. Pierwszy dzień zostanie zakończony wieczorną Galą Loyalty Awards, podczas której zostaną wręczone nagrody dla najlepszych działań lojalnościowych w relacjach B2C i B2B.

Wśród prelegentów, których będą mogli wysłuchać uczestnicy forum, znajdują się m.in.: Pedro Martins (Booking.com), Bryan Roberts (TCC Global), Dan Truscott (VISA).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowo w przeddzień oficjalnego rozpoczęcia forum, na chętnych czekają warsztaty z twórczego myślenia i kreatywnego podejścia do wyzwań w codziennej pracy.

Konferencja Customer Loyalty Summit organizowana przez BBM to wyjątkowe wydarzenie branżowe i idealne miejsce do dyskusji o technikach kreowania lojalności klientów wobec firm i marek. Serdecznie zapraszam na całą serię inspirujących wykładów i warsztatów, a przede wszystkim na prezentację Bryana Roberts’a pt. „Loyalty Reimagined”, który wyjaśni jak wobec zmieniających się dziś trendów zredefiniować lojalność oraz skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Bartłomiej Górzny, Head of Business Poland, Ukraine & Baltics, TCC Global.

Serdecznie zapraszam na to wydarzenie w Krakowie jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań – Rafał Golan Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

rafal.golan@bbm.pl

http://loyalty-conferences.com/

Relacja z zeszłorocznej konferencji: Relacja 2017

BlueBusinessMedia #shareserviceincenter #dobrakonferencja #superwarsztat #dobrespotkanie #BBM

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA