REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Forum Customer Loyalty Summit

Subskrybuj nas na Youtube
Forum Customer Loyalty Summit
Forum Customer Loyalty Summit

REKLAMA

REKLAMA

19-20 kwietnia 2018 w Krakowie odbędzie się forum Customer Loyalty Summit. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Zdobycie i utrzymanie lojalności klientów to główne zajęcie specjalistów, którzy spotkają się na forum Customer Loyalty Summit. Najlepsze praktyki w zakresie budowania i pielęgnowania relacji z klientami będą omawiane w trakcie czterech sesji równoległych: dwóch rekomendowanych głównie dla branży handlowej - „Programy lojalnościowe” i „Innowacje i inspiracje w lojalności” oraz dwóch polecanych szczególnie sektorowi usługowemu - Customer (Experience) First” i „Dane & Churn & Retencja”.

REKLAMA

REKLAMA

Formuła forum to „praktycy dla praktyków”, dlatego podczas sesji będą dominować odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: jak można zaskoczyć klientów, jak dopasować strategię lojalnościową do obowiązujących trendów, jak poznać potrzeby klientów, na jakich podstawach budować lojalność, jak wykorzystać możliwości oferowane przez nowe technologie i wiele innych. Nie zabraknie oczywiście tematu, który ostatnio rozpala całą branżę, czyli jak wpłynie reforma ochrony danych osobowych (RODO) na prowadzenie działań lojalnościowych.

W trakcie forum odbędzie się sesja warsztatowa z konkretnymi wskazówkami gotowymi do zastosowania od zaraz. Pierwszy dzień zostanie zakończony wieczorną Galą Loyalty Awards, podczas której zostaną wręczone nagrody dla najlepszych działań lojalnościowych w relacjach B2C i B2B.

REKLAMA

Wśród prelegentów, których będą mogli wysłuchać uczestnicy forum, znajdują się m.in.: Pedro Martins (Booking.com), Bryan Roberts (TCC Global), Dan Truscott (VISA).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowo w przeddzień oficjalnego rozpoczęcia forum, na chętnych czekają warsztaty z twórczego myślenia i kreatywnego podejścia do wyzwań w codziennej pracy.

Konferencja Customer Loyalty Summit organizowana przez BBM to wyjątkowe wydarzenie branżowe i idealne miejsce do dyskusji o technikach kreowania lojalności klientów wobec firm i marek. Serdecznie zapraszam na całą serię inspirujących wykładów i warsztatów, a przede wszystkim na prezentację Bryana Roberts’a pt. „Loyalty Reimagined”, który wyjaśni jak wobec zmieniających się dziś trendów zredefiniować lojalność oraz skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Bartłomiej Górzny, Head of Business Poland, Ukraine & Baltics, TCC Global.

Serdecznie zapraszam na to wydarzenie w Krakowie jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań – Rafał Golan Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

rafal.golan@bbm.pl

http://loyalty-conferences.com/

Relacja z zeszłorocznej konferencji: Relacja 2017

BlueBusinessMedia #shareserviceincenter #dobrakonferencja #superwarsztat #dobrespotkanie #BBM

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

REKLAMA

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

Ogólne warunki umowy często nie są wiążące. Mimo że są dostępne

Wiele firm – także dużych – zakłada, że sam fakt opublikowania wzorca umownego oznacza, iż automatycznie obowiązuje on drugą stronę. To założenie jest błędne. Może być nie tylko rozczarowujące, ale i kosztowne.

REKLAMA

Wakacje od ZUS 2025: pół miliona przedsiębiorców wciąż może z nich skorzystać w tym roku. Czy planują zrobić to w listopadzie i grudniu

Na 0,5 mln przedsiębiorców jeszcze w tym roku czekają wakacje, w kieszeni zostanie im z tego powodu 360 mln zł. Zwolnienia ze składki na własne ubezpieczenia społeczne, tzw. wakacje od ZUS-u, w tym roku uzyskało 885,5 tys. podmiotów. Te pół miliona przedsiębiorców, prawdopodobnie zaplanowało wakacje od ZUS-u na końcowe miesiące roku.

Firma w Czechach w 2026 roku – dlaczego warto?

Czechy od lat należą do najatrakcyjniejszych krajów w Europie dla przedsiębiorców z Polski, którzy szukają stabilnego, przejrzystego i przyjaznego środowiska do prowadzenia biznesu. W 2025 roku to zainteresowanie nie tylko nie słabnie, ale wręcz rośnie. Coraz więcej osób rozważa przeniesienie działalności gospodarczej za południową granicę – nie z powodu chęci ucieczki przed obowiązkami, lecz po to, by zyskać normalne warunki do pracy i rozwoju firmy.

REKLAMA