Forum Customer Loyalty Summit

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Zdobycie i utrzymanie lojalności klientów to główne zajęcie specjalistów, którzy spotkają się na forum Customer Loyalty Summit. Najlepsze praktyki w zakresie budowania i pielęgnowania relacji z klientami będą omawiane w trakcie czterech sesji równoległych: dwóch rekomendowanych głównie dla branży handlowej - „Programy lojalnościowe” i „Innowacje i inspiracje w lojalności” oraz dwóch polecanych szczególnie sektorowi usługowemu - Customer (Experience) First” i „Dane & Churn & Retencja”.
REKLAMA
Formuła forum to „praktycy dla praktyków”, dlatego podczas sesji będą dominować odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: jak można zaskoczyć klientów, jak dopasować strategię lojalnościową do obowiązujących trendów, jak poznać potrzeby klientów, na jakich podstawach budować lojalność, jak wykorzystać możliwości oferowane przez nowe technologie i wiele innych. Nie zabraknie oczywiście tematu, który ostatnio rozpala całą branżę, czyli jak wpłynie reforma ochrony danych osobowych (RODO) na prowadzenie działań lojalnościowych.
W trakcie forum odbędzie się sesja warsztatowa z konkretnymi wskazówkami gotowymi do zastosowania od zaraz. Pierwszy dzień zostanie zakończony wieczorną Galą Loyalty Awards, podczas której zostaną wręczone nagrody dla najlepszych działań lojalnościowych w relacjach B2C i B2B.
Wśród prelegentów, których będą mogli wysłuchać uczestnicy forum, znajdują się m.in.: Pedro Martins (Booking.com), Bryan Roberts (TCC Global), Dan Truscott (VISA).
Dodatkowo w przeddzień oficjalnego rozpoczęcia forum, na chętnych czekają warsztaty z twórczego myślenia i kreatywnego podejścia do wyzwań w codziennej pracy.
Konferencja Customer Loyalty Summit organizowana przez BBM to wyjątkowe wydarzenie branżowe i idealne miejsce do dyskusji o technikach kreowania lojalności klientów wobec firm i marek. Serdecznie zapraszam na całą serię inspirujących wykładów i warsztatów, a przede wszystkim na prezentację Bryana Roberts’a pt. „Loyalty Reimagined”, który wyjaśni jak wobec zmieniających się dziś trendów zredefiniować lojalność oraz skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Bartłomiej Górzny, Head of Business Poland, Ukraine & Baltics, TCC Global.
Serdecznie zapraszam na to wydarzenie w Krakowie jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań – Rafał Golan Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.
http://loyalty-conferences.com/
Relacja z zeszłorocznej konferencji: Relacja 2017
BlueBusinessMedia #shareserviceincenter #dobrakonferencja #superwarsztat #dobrespotkanie #BBM
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA