reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

ABC małej firmy

Czym jest wolność gospodarcza?

Aktualizacja: 09.12.2011

Wolność gospodarcza, rozumiana jako swoboda podejmowania i prowadzenia działalności przedsiębiorczej, jest istotą gospodarki rynkowej, warunkiem koniecznym jej powstania, prawidłowego funkcjonowania i rozwoju. »

Wybór formy opodatkowania dochodów firmy

Aktualizacja: 11.09.2014

Jeżeli zakładasz swój biznes musisz zadecydować w jakiej formie będą opodatkowane dochody (przychody) firmy. Nie jest to oczywiście banalna kwestia. Trafna decyzja może przynieść firmie spore oszczędności. »

Zasady ponoszenia kosztów w postępowaniu sądowym

Aktualizacja: 09.12.2011

W postępowaniu sądowym, sąd rozlicza koszty dopiero w wyroku kończącym sprawę w instancji, stosując podstawową zasadę określaną mianem zasady odpowiedzialności za wynik postępowania. Co oznacza ta zasada, co może wpłynąć na modyfikację tej zasady, co gdy w procesie jest kliku przegranych? »

Na czym polega zarządzanie strategiczne?

Aktualizacja: 09.12.2011

Zarządzanie przedsiębiorstwem jest jednym z kluczowych składników świadomych działań zwiększających szansę na odniesienie sukcesu w procesie prowadzenia działalności gospodarczej. »

Jak budowana jest wizja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Obok misji firmy jej wizja jest jednym z najważniejszych składników nowopowstałego przedsiębiorstwa prowadzącego działalność gospodarczą. Niezależnie od dziedziny w jakiej firma funkcjonuje wizja w dużym stopniu wpływa na jej wizerunek. »

Proces osiągania celu a misja firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy powinna nieodłącznie dokonywać określenia drogi do osiągnięcia wskazanego w niej celu. Jest to jedna z dziewięciu podstawowych cech misji przedsiębiorstwa. »

Sens istnienia firmy a jej misja

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym elementem funkcjonującego przedsiębiorstwa. Powinna ona zawierać określenie istoty jego funkcjonowania. »

Brzmienie misji firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym składnikiem towarzyszącym przedsiębiorcy od chwili rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej. Podczas tworzenia misji można natrafić na wiele problematycznych kwestii, w tym dotyczących jej brzmienia. »

Jak konkretna powinna być misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Jedną z cech misji firmy należy konkretyzacja niesionego przez nią przekazu. Od jej stopnia uzależniony jest postrzeganie przedsiębiorstwa na rynku. »

Jak zrozumiała powinna być misja firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Stopień rozumienia sformułowań użytych do oznaczenia misji firmy ma istotny wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa oraz skuteczną realizację jego celów. »

Cel misji firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Do cech misji firmy należy wskazywanie ogólnie pojętych zamierzeń, do których realizacji dąży przedsiębiorstwo. Cel misji wywiera wpływ na postrzeganie firmy. »

Czy misja firmy powinna być stanowcza?

Aktualizacja: 09.12.2011

Stopień stanowczości misji firmy pozwala na określenie jej charakteru przez przeciętnego adresata i zbudowanie wizerunku firmy. »

Zakres misji firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy obejmuje swoim zakresem zróżnicowane elementy. Od treści misji uzależniony jest wizerunek firmy. »

Jak stworzyć misję firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Kreowanie misji firmy jest procesem składowym szeroko ujętego budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Tworząc ją należy uwzględniać określone zasady. »

Co powinna mówić misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jako jeden z nieodłącznych elementów jej prowadzenia udziela odpowiedzi na ogólne pytania kontrahentów i klientów. Cecha ta wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska SA

Dom Maklerski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama