REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

LG A290 obsłuży aż 3 karty SIM!

Kamil Rogala
LG A290
LG A290

REKLAMA

REKLAMA

Telefony z funkcją dual SIM, czyli możliwością obsługi aż dwóch kart SIM, są dostępne na rynku już od wielu lat. Nie zyskały jednak wielkiej popularności i nie zapowiada się, aby to się kiedykolwiek zmieniło. Już chyba zawsze modele tego typu będą niszą na rynku. Mimo to, firma LG zapowiada wydanie modelu A290, obsługującego aż 3 karty SIM. Czy poza tą funkcją telefon zaskakuje czymś jeszcze?

Niestety podobnie jak telefony dual SIM, tak samo eksperymentalny „triple SIM” nie zaskakuje funkcjonalnością. Najwyraźniej LG poszło drogą Nokii, która możliwość obsługi wielu kart SIM promuje głównie w tanich telefonach klasycznych z niewielkim, niedotykowym ekranem oraz fizyczną klawiaturą alfanumeryczną. Widać zdaniem wielkich koncernów posiadacze kilku kart SIM nie potrzebują ciekawego telefonu. Dziwne podejście.

REKLAMA

Sprawdź też: Uwaga na niebezpieczne maile – jak wyglądają i jak się przed nimi chronić?

Wracając do LG A290 warto wspomnieć o parametrach technicznych, a te są, jak na dzisiejsze czasy, naprawdę skromne. Urządzenie wyposażono w wyświetlacz o przekątnej 2,2 cala i skromniutkiej rozdzielczości 176 x 220 pikseli. Oprócz tego w telefonie znalazł się aparat 1,3 Mpix z funkcją latarki oraz bateria o pojemności 1500 mAh. Wszystko to zamknięto w obudowie o wymiarach 113,5 x 51 x 12,95 mm, której faktura przypomina szczotkowane aluminium.

Zobacz również: Koszty i utrzymanie Open Source – czy to jest w pełni darmowe?

Wątpimy jednak, aby w telefonie zastosowano prawdziwe aluminium. Z pewnością zastosowane materiały są znacznie mniej szlachetne, czyli plastikowe. Trudno bowiem oczekiwać metalu w telefonie, którego cenę ustalono na 75 euro, czyli niewiele ponad 300 zł. Urządzenie pojawi się na sklepowych półkach już pod koniec lutego tego roku. Początkowo ma być dostępny w Rosji, później w kolejnych krajach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: 3D i Internet w telewizorze – czy to się przyda w firmie?

Niestety, LG nie podało kluczowej informacji – czy wszystkie 3 karty SIM będą aktywne jednocześnie, czy też trzeba będzie się ręcznie przełączać między nimi. Tak czy inaczej koncepcja jest bardzo słuszna, choć wątpimy w to, aby wiele osób korzystało z więcej niż 2 karty SIM.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

REKLAMA

Onboarding w hybrydowym modelu pracy

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

Jak zbudować dobre „candidate experience”

Czym jest candidate experience? Na co wpływa? Jak zmierzyć candidate experience i jak zbudować dobre?

31 maja 2024 r. upływa ważny termin dla rolników-przedsiębiorców

Do 31 maja 2024 r. należy złożyć zaświadczenie/oświadczenie o nieprzekroczeniu rocznej kwoty granicznej należnego podatku dochodowego za 2023 rok od przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej.

REKLAMA

Twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych dostaną tantiemy za udostępnianie ich dzieł w Internecie. Czy coś się zmieni dla osób korzystających z internetu?

Rada Ministrów 14 maja 2024 r. przyjęła projekt nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na mocy tych przepisów twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów muzycznych (i słowno-muzycznych) będą mieli prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie.

Firma prosi klienta o dane by spersonalizować ofertę, jak reaguje polski konsument

Firmy chcą wiedzieć coraz więcej o swoich klientach po to by łatwiej konkurować z innymi, dostarczając na rynek produkty lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb nabywców. Konsumenci z kolei są gotowi przekazać więcej danych o sobie, ale nie za darmo – wiedzą już, że takie dane to towar, który ma swoją cenę oczekują więc w zamian dla siebie korzyści. Jakich?

REKLAMA