REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Czas na Twój StartUP – czas na przedsiębiorcze mamy! 28 czerwca Kraków

Czas na Twój StartUP – czas na przedsiębiorcze mamy! 28 czerwca Kraków /Fot. Fotolia
Czas na Twój StartUP – czas na przedsiębiorcze mamy! 28 czerwca Kraków /Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Fundacja Twój StartUP zaprasza na bezpłatne warsztaty dla kobiet, które odbędą się 28 czerwca br., na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Założenie i prowadzenie własnej firmy nie jest łatwym zadaniem. Zwłaszcza, gdy jest się mamą na pełnym etacie, a czas na spokojną pracę pojawia się dopiero wieczorami — jak dzieci pójdą spać.

REKLAMA

Warsztaty skierowane są więc do wszystkich przedsiębiorczych kobiet i mam. Zarówno do tych, które prowadzą już własny biznes jak i tych, które szukają pomysłu na siebie. Spotkanie poprowadzą kobiety, które najlepiej, bo z doświadczenia, wiedzą jak łączyć życie prywatne, macierzyństwo z prowadzeniem własnej firmy.

Program spotkania:

9.15 – rejestracja uczestników, networking

9.30 – rozpoczęcie warsztatów. Własna firma na próbę – jak ją założyć? Fundacja Twój StartUP

Dalszy ciąg materiału pod wideo

10.00 – Content marketing, czyli jak zaistnieć w sieci z małym budżetem? Katarzyna Biernacka, iMedia Solutions. Podczas tego spotkania dowiesz się m.in.:

  • Czy można skutecznie reklamować się z małym budżetem?
  • Czym jest content marketing, dlaczego i jak wykorzystać go do promocji swojej firmy?
  • Jakie darmowe narzędzia będą ci pomocne w content marketingu?
  • Co robić, żeby za pomocą content marketingu dowiedziało się o nas więcej osób i za darmo docierać do potencjalnych klientów?
  • I na koniec — jak sprawić, żeby klient sam do Ciebie trafił.

11.00 – pytania i odpowiedzi

11.00 – Projekt Matka Nomadka - czyli jak pogodziłam prowadzenie firmy z macierzyństwem. Ewelina Smereczyńska, matkanomadka.pl

11.30 – pytania i odpowiedzi; networking

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Rejestracja udziału w wydarzeniu: https://twojstartup-przedsiebiorcze-mamy.evenea.pl/

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA