| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D 175 KM: wygląd to nie wszystko!

Test Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D 175 KM: wygląd to nie wszystko!

Mazda CX-5 lada moment doczeka się wersji po modernizacji, ale rzutem na taśmę, postawiliśmy jeszcze sprawdzić jej ostatnią, przed liftingową wersję, napędzaną najmocniejszym, 175-konnym dieslem. W końcu do tej pory Mazda wyprodukowała ponad 1 milion egzemplarzy tego modelu. Co ma w sobie ten japoński SUV, że osiąga tak dobre wyniki sprzedażowe?

Test Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D 175 KM: cena i wyposażenie

Jak na dużego na przestronnego SUV-a z mocnym silnikiem Diesla, automatyczną skrzynia biegów i porządnym wyposażeniem, cena Mazdy CX-5 nie odbiega od konkurencji. Testowana, najbogatsza wersja SkyPASSION kosztuje 154 900 zł i ma ona pełne wyposażenie poza skórzaną tapicerką OFF-WHITE (600 zł), elektr. sterowanym szyberdachem (3000 zł) i lakierem metalicznym (2500-3100 zł).

Test Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D 175 KM: opinia

Mazda CX-5 to jeden z najciekawszych pod względem wyglądu SUV-ów na rynku. Oferuje przy tym przestronną kabinę, mocny silnik Diesla, bardzo sprawnie funkcjonującą automatyczną skrzynię biegów i bogate wyposażenie. Kabina jest co prawda za słabo wyciszona, co przeszkadza w trakcie jazdy autostradą, ale za to auto może poszczycić się komfortowym zawieszeniem oraz wygodnymi fotelami. W zakrętach CX-5 zachowuje się pewnie i przewidywalnie, a napęd 4x4 poprawia bezpieczeństwo w trakcie jazdy autostradą. Mazda CX-5 to dobre auto, dlatego jesteśmy bardzo ciekawi jak spiszę się jej udoskonalona wersja poddana niedawno liftingowi.

Zobacz też: Dane techniczne: Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT6 2014

reklama

Polecamy artykuły

Aktualizacja: 27.05.2015

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM
Mazda CX-5 2014 2.2 175 KM

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Jarosław Oworuszko

Dyrektor Finansowy LeasePlan

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »