| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Volkswagen Passat B7 (2010-2014)

Volkswagen Passat B7 (2010-2014)

Volkswagen Passat B7, to tak naprawdę dogłębnie zmodernizowana szósta generacja modelu. I choć na rynku jest już w sprzedaży Passat B8, B7 wciąż jest drogi. Czy w tym przypadku cena odzwierciedla jakość?

Volkswagen Passat B7  (2010-2014)

Volkswagen Passat B7, to tak naprawdę dogłębnie zmodernizowana szósta generacja modelu. I choć na rynku jest już w sprzedaży Passat B8, B7 wciąż jest drogi. Czy w tym przypadku cena odzwierciedla jakość?

Wprowadzenie do sprzedaży Passata oznaczonego w nomenklaturze Volkswagena symbolem B7 wywołało trochę kontrowersji. Wszystko przez to, że model B7 to tak naprawdę znacznie zmodernizowany B6, a nie nowa generacja modelu, jak obecny już na rynku B8.

Wprawne oko zapewne bez trudu dojrzy podobieństwa w modelach B6 i B7. Choć nowsza wersja ma zmienione m.in. reflektory i tylne lampy, wyraźnie widać taką samą, jak w B6 linię nadwozia, czy kształt drzwi.

Nie zmienia to jednak faktu, że wersja B7 mimo wizualnych podobieństw do poprzednika, przeszła znaczną modernizację, w wyniku której udało się wyeliminować wiele niedoskonałości.

Co prawda jeszcze zbyt wcześnie, żeby jednoznacznie stwierdzić, czy opisywany model jest np. lepiej zabezpieczony przed korozją niż model B6, ale wstępne opinie powracające od użytkowników najstarszych egzemplarzy dają nadzieję, że w Passacie B7 nie będą się pojawiać punktowe ogniska korozji w okolicach listew i uszczelek.

Zobacz też: Używany Volkswagen Touareg (2002 – 2010) – usterki

Volkswagen Passat B7  (2010-2014) – wnętrze

Przedział pasażerski Volkswagena Passata B7 jest bardzo przestronny i został wykończony materiałami wysokiej jakości. Design kokpitu jest podobny, do zastosowanego w Passacie B6, ale w B7 zastosowano lepsze tworzywa i całość zmontowano z większą precyzją.

Nawet w egzemplarzach pięcioletnich, intensywnie eksploatowanych, z dużym przebiegiem nie widać wyraźnych oznak zużycia, przetarć kierownicy, przycisków, czy tapicerki.

Bagażnik Passata B7 ma taką samą pojemność, jak w modelu B6 – 565 l w wersji sedan oraz 605l w wersji kombi.

Zobacz też: Używany Volkswagen Phaeton (2002 - ) – wady i zalety

W ofercie rynkowej, tradycyjnie dla Volkswagena znalazły się trzy wersje wyposażeniowe, które na polskim rynku były skonfigurowane w następujący sposób:

Trendline – podstawowa wersja, wyposażona m.in. w ABS z ASR i ESP, dwustrefową klimatyzację, komputer pokładowy, radioodtwarzacz z ośmioma głośnikami, sześć poduszek powietrznych, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, światła do jazdy dziennej oraz szesnastocalowe stalowe obręcze kół.

Comfortline – wersja pośrednia, droższa od Trendline zawierała dodatkowo m.in. fotele z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, kierownicę obszytą skórą, oparcie tylnej kanapy z podłokietnikiem, sygnalizator zmęczenia kierowcy, czujnik deszczu, lusterko wsteczne automatycznie przyciemniane szesnastocalowe obręcze kół ze stopów lekkich.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

tanie-ubezpieczenie.eu

Porównywarka ubezpieczeń

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK