| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 301 1.6 LPG: jazda za grosze?

Test Peugeot 301 1.6 LPG: jazda za grosze?

Peugeot 301 1.6 VTi LPG na papierze wydaję się być idealnym autem dla polskiego kierowcy. Ma duży bagażnik, bardzo przestronne wnętrze, mocny motor z instalacją LPG i kosztuje ok. 50 tys. zł. Czy faktycznie jest tak dobry jak reklamuje go producent?

Zobacz też: Test Dacia Logan MCV 1.2 16V 75 KM LPG

Peugeot 301 1.6 LPG: opinia

Peugeot 301 wyposażony w instalację gazową to dobra propozycja dla kogoś kto poszukuje bardzo przestronnego auta z dużym bagażnikiem, relatywnie niski kosztami eksploatacji oraz zakupu. Choć o trwałości motoru 1.6 VTi zasilanego gazem LPG trudno coś więcej na tę chwilę napisać, to jednak sposób w jaki współpracuje on z instalacją i jakość pracy na alternatywnym paliwie nie dają najmniejszych powodów do zmartwień czy obaw. Jeśli uwzględnić do tego komfortowe zawieszenie, przyzwoite wyposażenie i niezłą cenę, to może się okazać, że spartańsko wykończone wnętrze nie będzie stanowić wyraźnego problemu dla nabywcy 301. Tym bardziej, że ten spory sedan kosztuje tyle, ile dobrze wyposażone auto miejskie.

Dane techniczne: Peugeot 301 1.6 VTi LPG:

Samochód Peugeot 301 1.6 VTi 115 KM sedan
Rodzaj silnika benzynowy, wolnossący
Kod silnika NFP
Położenie silnika z przodu, poprzecznie, przed osią 
Wtrysk paliwa wtrysk pośredni
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1587 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 85/115 kW/KM przy 6050 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 150 Nm przy 4000 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,32
Napęd  przedni
Skrzynia biegów Manualna, 5 -biegowa
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 9,4 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 8,7/5,1/6,4 l
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPherson
Zawieszenie kół tylnych: belka odkształcalna
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane, 266 mm
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) bębnowe, 8”
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 442 /1 748/1 466 mm
Rozstaw osi 2652 mm
Masa własna 1090 kg 
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 506 l
Ładowność 434 kg
Liczba obrotów kierownicy b.d.
Średnica zawracania 10,7/10,9 m
Pojemność baku 50 l
Cena  52 900 zł + instalacja 3100 zł

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 tylna kanapa
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 tylna kanapa

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 komputer pokładowy radio
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 komputer pokładowy radio

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 zegary
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 zegary

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 sterowanie bagażnik lusterka boczne
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 sterowanie bagażnik lusterka boczne

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 elektryczne szyby sterowanie
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 elektryczne szyby sterowanie

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 bagażnik koło zapasowe
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 bagażnik koło zapasowe

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 kufer bagażnik
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 kufer bagażnik

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014
Peugeot 301 1.6 LPG 2014

Peugeot 301 1.6 LPG 2014 wlew paliwa LPG paliwo
Peugeot 301 1.6 LPG 2014 wlew paliwa LPG paliwo

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Effect Group

firma szkoleniowo-doradcza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »