Kategorie

Nowe

30 sie 2021
26 wrz 2021
Zakres dat:
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test: Mercedes B 200 d - ma potężną zaletę. Jeździ na kropelce!

Wygląda dość dynamicznie, ale jest rodzinny. Posiada pakiet AMG, ale jego zawieszenie stawia głównie na komfort. Czy warto blisko 170 tysięcy złotych minivan z gwiazdą na masce to dobry wybór?

Test: Renault Talisman Grandtour Intens Blue dCi 150 - po prostu go polubisz!

Jest duży, francuski i… ostentacyjny. Bo choć Renault Talisman Grandtour Intens Blue dCi 150 jest dość tanim autem w segmencie D, robi wrażenie drogiego, a momentami wręcz ekskluzywnego.

Test: Ford Mondeo ST-Line X 2.0 EcoBlue 190 KM - flotowy James Bond

Ma przymrużone spojrzenie, rozwrzeszczany grill i nienagannie skrojone nadwozie. Do tego jest napędzany 190-konnym dieslem i ma długą listę wyposażenia. Oto Mondeo, Ford Mondeo ST-Line X.

Test: Renault Megane GrandCoupe Intens TCe 140 FAP - wart swojej ceny

To prawdziwa limuzyna z Francji! Renault Megane GrandCoupe Intens ma przestronną kabinę, mięsiste fotele, 550-litrowy bagażnik i naprawdę dynamiczny silnik. Czy znaleźliśmy jakieś wady?

Test: Mazda 3 Hikari 2.0 Skyactiv-G - jest stylowa, ale nie… szybka

Tym razem przed naszą redakcją pojawiła się japońska nowość w segmencie C. Mazda 3 Hikari 2.0 Skyactiv-G wygląda świetnie, ma 122 konie, automatyczną skrzynię i prawie pełne wyposażenie. Jak się nią jeździ?

Test: Skoda Kodiaq RS 2.0 Bi-TDI SCR 4x4 - rzeczywiście taka sportowa?

Jest czeski, wielki, czerwony, 7-osobowy i… sportowy! Skoda Kodiaq RS 2.0 Bi-TDI SCR 4x4 to rodzinny sprinter z pięknym i gardłowym głosem w stylu Barry`ego White`a.

Test: Volvo 2.0 S90 T8 Inscription - 390 KM

Czego spodziewać się po flagowej limuzynie producenta aspirującego (jeśli już w niej nie zadomowionego) do klasy premium, do tego wyposażonego w najmocniejszą jednostkę benzynową wspartą silnikiem elektrycznym? Jakości wykonania, komfortu oraz mocy. I dokładnie to dostajemy… dokładnie w tej kolejności.

Test: Mazda 6 2.2 180 KM - Sky Dream

Najważniejszy model z oferty Mazdy z każdym kolejnym liftem staje się coraz lepszy. Teraz jest już poważnym pretendentem do korony klasy średniej. Na przeszkodzie może jednak stanąć cena, windowana przez politykę cenową Mazdy w zakresie silników wysokoprężnych.

Test: Seat Ibiza FR 1.0 TSI DSG - spokojniejsza siostra Cupry

Wygląda jak milion dolarów, prowadzi się jak po sznurku, a do tego jest wygodny i… oszczędny. Oto rozsądniejsza siostra Cupry, czyli Seat Ibiza FR 1.0 TSI DSG!

Test: Renault Grand Scenic Intens TCe 160 EDC - wiek nie zawsze oznacza doświadczenie!

Renault Scenic kiedyś był synonimem rewolucji. Teraz dojrzał i wydoroślał. Tylko czy to wyszło mu akurat na dobre? Sprawdziliśmy to na przykładzie Renault Grand Scenic Intens TCe 160 EDC.

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - jeżeli pytasz ile kosztuje…

Ma nieco uroku A-szóstki, na drodze jest stabilne zupełnie jak A-czwórka, podczas gdy elementami wyposażenia dościga nawet A-ósemkę. Sprawdźcie test Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI i zobaczcie jak brzmi dokończenie zdania z tytułu.

Test: Volvo XC40 T4 FWD Inscription - dobrze się w nim poczujesz. Po prostu!

Volvo XC40 to jeden z ważniejszych modeli w gamie marki. A ja miałem okazję sprawdzić czy popularny crossover zasłużył na rynkowy sukces, który udało mu się osiągnąć. Sprawdźcie relację z jazdy.

Test: Renault Captur TCe 130 FAP Red Edition - pewny siebie Francuz

Francuski crossover zbliża się do końca rynkowego życia. Przed tym testem stawiamy zatem dość ważne pytanie. Czy Renault Captur TCe 130 FAP Red Edition jest nadal godny uwagi?

Test: Volkswagen Up GTI - stylistycznie Golf, dźwiękowo Mustang junior!

Jest tani, umiarkowanie mocny, niezwykle lekki i piekielnie szybki. To jednak tak właściwie dopiero początek zalet tego auta. Zobaczcie test Volkswagena Up GTI.

Test: Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive - po prostu rodzinna!

Jest duża, rodzinna i… hybrydowa. A napęd spalinowo-elektryczny oznacza cichą jazdę w mieście, spory zapas mocy i oszczędność. Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive spaliła w teście średnio 5,6 litra benzyny! A to nie koniec jej zalet.

Test: Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G SkyPassion w pełnej krasie

Najładniejszy kolor rynku motoryzacyjnego - tym od razu wyróżnia się testowana przez nas Mazda CX-5 w tłumie samochodów na ulicach miast całej Europy. Czy ten japoński SUV, będący hitem sprzedaży Mazdy w Europie (25% sprzedanych Mazd ogółem), jest nam w stanie zaoferować coś ciekawego poza doznaniami estetycznymi?

Test: Volkswagen Touran Highline R-Line 2.0 TDI DSG - rodzinny krążownik

Niemcy dość późno weszli do segmentu minivanów. Dość szybko nauczyli się jednak budować tego typu auta. A świadectwem ich kunsztu może się stać Volkswagen Touran Highline R-Line 2.0 TDI DSG.

Test: Fiat 500X Cross FireFly Turbo 1.0 - urok z pewnością ma…

Na ten samochód aż chce się patrzeć! Fiat 500X Cross przenosi wszystko to co stylistycznie najlepsze w klasycznej Pięćsetce i uzupełnia design… No właśnie tu zaczyna się problem.

Test: Seat Ateca Xcellence 2.0 TSI DSG 4Drive - świetny towarzysz podróży

To technologiczny bliźniak Tiguana, jednak ma dużo większą dozę uroku i sportowego charakteru. Jak prowadzi się Seat Ateca Xcellence 2.0 TSI DSG 4Drive? Jest zaskakujący. A to trochę dobrze, a trochę źle.

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Wygląda jakby zaprojektowała go Coco Chanel, a do tego ma w miarę rozsądną cenę. Czy to jednak oznacza, że francuski hit sprzedaży można kupić niemalże w ciemno? Chyba nie do końca…

Test: Skoda Fabia Style 1.0 MPi - czy to auto ma sens?

Skoda Fabia nie jest autem, które powstało z myślą o poruszaniu serc motomaniaków. Mimo wszystko wersję Style z litrowym, 75-konnym silnikiem benzynowym naprawdę można polubić. Tylko czy tak naprawdę warto ją kupić?

Test: Audi Q8 50 TDI - przystojny osiłek z Niemiec

Audi Q8 50 TDI to moc 286-konne diesla, gładko pracująca przekładnia automatyczna i oczywiście napęd na cztery koła. SUV coupe z Niemiec to jednak też... zaporowa cena!

Fiat Tipo 1.4 T-Jet - 120 KM - S-design

Fiat Tipo to  pretendent do korony aut budżetowych. Jego głównym atutem jest oczywiście cena - ale czy jest w stanie się obronić, kiedy wyposażenie dodatkowe winduje wartość do prawie dwukrotnie ?

Renault Megane GT Line Grand Tour 1.2 130 KM

Jeśli testowaną wersję Renault Megane można do czegoś porównać to do owcy w wilczej skórze. Pakiet GT Line sprawia, że auto zapowiada się ciekawie, ale przy bliższych oględzinach widać, że to fasada, a część zastosowanych rozwiązań wręcz psuje samochód.

Test: Ford Turneo Custom Sport - 2.0 - 170KM

Oferta aut dla rodziny przeciętnej wielkości jest bardzo bogata. Jest z czego wybierać. Sytuacja zmienia się w przypadku rodzin posiadających trójkę, czwórkę lub większą liczbę dzieci. Jakie auto może wybrać rodzina 2 + 4 lub 2 + 5? W tym przypadku wybór zawęża się znacznie. W polskiej ofercie dealerów mamy dwie możliwości. Możemy wybrać auto z tzw. kategorii 5 + 2, czyli z dwoma dodatkowymi, niepełnowymiarowymi siedzeniami. Auto takie niestety wymaga wielu kompromisów, szczególnie w przypadku posiadania rosłych pociech. Na drugim biegunie są pełnowymiarowe VANy, które w komfortowych warunkach przetransportują czwórkę, piątkę, a w razie potrzeby nawet szóstkę dzieci z rodzicami i całym niezbędnym bagażem. W tym artykule postaram się przybliżyć Wam auto tego rodzaju. Śliczny Ford Turneo Custom Sport idealnie spełni oczekiwania rodzin nawet z szóstką dzieci. Jest również autem doskonale nadającym się do biznesowego transportu osób, np. z/do lotniska lub hotelu.

Test: Mercedes-Benz G 500

Mercedes Klasy G to jeżdżąca legenda. Auto od dziesięcioleci jest wierne swoim kształtom i bardzo dobrym właściwościom terenowym, a jednocześnie z każdą kolejną generacją "Gelandawagen" staje się pojazdem coraz bardziej luksusowym. Czy nowe wcielenie Klasy G godnie kontynuuje tradycje poprzedników?

Test: Mercedes-Benz S 560 Coupe 4Matic

Mercedes Klasy S 560 Coupe to synonim luksusu, elegancji i pieniędzy. Czy w takim razie ma jakieś wady?

Test Renault Megane R.S. 1.8 TCe 280 KM

Renault konsekwentnie każdą generację Megane, wydaje w wersji RS. Na tyle ile to możliwe, systematycznie podnosząc moc silnika. Czy Megane R.S. o mocy 280 KM i 5,8 s. do 100 km/h odniesie sukces na naszym ryku? Sprawdziliśmy jego możliwości!

Test: Ford EcoSport ST-Line 1.0 EcoBoost 140 KM

Ford EcoSport jest kolejnym w gamie Forda crossoverem debiutującym na rynku europejskim. Choć w polskich salonach sprzedaży Ecosport pojawił się po raz pierwszy, to jest on drugą generacją tego modelu, która w 2016 roku przeszła gruntowny facelifting.

Test: Mercedes-AMG E53 Coupe

Mercedes-AMG E53 Coupe to obecnie najmocniejszy wariant Klasy E w wydaniu dwudrzwiowym. Coupe oznaczone logiem AMG może i nie ma silnika V8, do którego przyzwyczaił nas nadworny tuner Mercedesa, ale i tak nie brak mu różnorakich zalet. Niemiecki sprzęt wzięliśmy na kilka dni do testu, dzięki czemu mogliśmy wyrobić sobie opinię o tym aucie.

Test: Renault Twizy

Renault Twizy to jedno z tych aut, obok których nie da się przejść obojętnie. Elektryczny maluch budzi zdziwienie i pozytywne emocje u pozostałych uczestników ruchu drogowego i jest tak nietuzinkowy, że zwraca na siebie większą uwagę niż przykładowo Lamborghini lub Ferrari. Na warszawskich ulicach sprawdziliśmy jakie wady i zalety ma Renault Twizy.

Test: Infiniti Q30 Sport 2.0t AWD 211 KM

Infiniti Q30 to najmniejsze auto oferowane przez japońskiego producenta. Nie sposób odmówić mu wyróżniającego się wyglądu i wyjątkowego charakteru. Czy niewielki kompakt, który jest wynikiem pracy kilku producentów jest w stanie zawojować rynek?

Test: Renault Zoe

Renault Zoe to kolejny krok w drodze do powszechności aut elektrycznych. Dzięki powiększonemu akumulatorowi poprawione Zoe dysponuje większym zasięgiem i jest sensowniejszym samochodem niż dotychczas. Jak Renault Zoe wypadło w naszym teście?

Test: Ford Fiesta ST-Line 1.0 EcoBoost 140 KM

Wersja ST-Line Forda Fiesty jest pomostem pomiędzy standardowym modelem, a prawdziwie sportową odmianą ST. Posiada niższe zawieszenie, lekko zmienione wnętrze, kilka sportowych dodatków zewnętrznych, a wszystko połączono z trzycylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 1.0 l o mocy 140 KM. Czy taki zestaw ma sens? Sprawdzamy to w naszym teście.

Test: Nissan Navara King Cab Visia 2.3 dCi 160 KM

Wersja King Cab Visia to podstawowy wariant Nissana Navary, przeznaczona głównie do ciężkiej pracy w trudnych warunkach. Jak sprawuje się japoński pick-up w tej konfiguracji oraz jakie są słabe i mocne strony tego pojazdu? Sprawdziliśmy to w naszym teście.

Pierwsza jazda: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 160 KM DCT

Do Nissana Qashqaia niedawno trafił nowy silnik. To turbodoładowana jednostka benzynowa o pojemności 1.3 litra DIG-T. Podczas tzw. pierwszej jazdy miałem okazję sprawdzić jak sprawuje się nowy motor w japońskim crossoverze.

Test: Suzuki Swift Sport 1.0 BoosterJet 140 KM

Nowy zawodnik w wadze piórkowej wkroczył na polskie areny pod koniec lipca br. Trzecia generacja Suzuki Swift Sport to najwaleczniejsza i najagresywniejsza odmiana japońskiego mieszczucha. Choć odchudzony Japończyk w dalszym ciągu nie dysponuje zbyt mocnym uderzeniem to jednak nowy Swift Sport znalazł sposób na swoich rywali. Niestety to jednak za mało by wywalczyć mistrzowski pas w rankingu hot-hatchy.

Test: Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 KM

Najdostojniejszy model w gamie Renault, w najwyższej wersji wyposażenia Initiale Paris z najmocniejszym 200-konnym silnikiem benzynowym - czy wszystko działa na miarę potencjału? Nie do końca, ale jest blisko. Oto test Renault Talismana w wersji Initiale Paris z benzynowym silnikiem 1.6 TCE.

Test: Volkswagen Golf Sportsvan Comfortline 1.0 115 KM

Ktokolwiek wpadł na pomysł, żeby ta odmiana Golfa miała w nazwie “sport” zasługuje na specjalną nagrodę w kategorii twórczego marketingu. Za to bez dwóch zdań jest wygodnym mini “mini” Vanem - co jednak stawia pod znakiem zapytania jego praktyczność jako taką. Oto test Volkswagena Golfa Sportsvan w wersji Comfortline.

Test Skoda Octavia RS 245 2.0 TSI DSG

Obecnie produkowana Skoda Octavia RS to najmocniejsza wersja Octavii, jaką kiedykolwiek wyprodukował czeski koncern. Niby to kompaktowe rodzinne auto, jednak z bardzo wyraźnym zacięciem sportowym, które na co dzień z jazdy daje wiele frajdy. Komu Skoda Octavia RS z 245-konnym silnikiem przypadnie do gustu?

Test drugiej generacji Dacii Duster 1.5 dCi

Dacia Duster to jeden z najtańszych SUV-ów dostępnych na rynku. Ma chyba tyle samo zwolenników jak i przeciwników. Warto jednak zaznaczyć, że to hit sprzedaży na polskim rynku. Sprawdziliśmy co stoi za sukcesem budżetowego Dustera z 2018 r.

Test: Volkswagen Tiguan Allspace Highline 2.0 TDI 240 KM

SUV-y i crossovery wciąż są na topie, dlatego wielu producentów aut stara się tworzyć kolejne modele z tego segmentu. Volkswagen Tiguan Allspace to powiększony wariant Tiguana, który ma za zadanie trafić w gusta większej rodziny. Jak się sprawdza SUV z Wolfsburga?

Test: Skoda Superb Combi Sportline 2.0 TDI DSG 190 KM

Komfort, przyzwoita cena, niezłe osiągi, interesujący wygląd… to tylko niektóre cechy Skody Superb Combi. Czym charakteryzuje się wersja Sportline i czy warto do niej dopłacać? Sprawdziliśmy!

Test Mercedes-Benz A 200

To nie jest auto dla ,,starych'' ludzi - tak nowego Mercedesa klasy A podsumowaliby bracia Coen. Czwarta generacja klasy A naszpikowana jest nowościami, począwszy od nowego, bardziej sportowego designu do nowoczesnego wyposażenia uwzględniającego system głosowy Linguatronic oraz szereg systemów bezpieczeństwa.

Test Smart ForFour EQ

Elektryczny Smart ForFour wydaje się być idealnym autem do miasta - nie zatruwa powietrza, jest zwinny i zmieści się niemal wszędzie. Jakie wady i zalety ma mały mieszczuch? Sprawdziliśmy w naszym teście.

Test Volkswagena Golfa R

Volkswagen Golf w "cywilnej" wersji w żadnej mierze nie jest kojarzony ze sportowymi doznaniami i frajdą za kierownicą. To wóz, który po prostu ma być uniwersalnym pojazdem w codziennej eksploatacji, mającym nas przewieźć z punktu A do B. Na szczęście Golf w wydaniu R jest w stanie przyspieszyć tętno krwi u kierowcy.

Test Forda Fiesta 1.0 125 KM Titanium 3d

Siódma generacja popularnego kompaktu Forda przyniosła zmiany w wyposażeniu, wnętrzu i detalach karoserii, ale to co najważniejsze pozostało bez zmian. Samochód nadal świetnie się prowadzi, a trzycylindrowy, litrowy “silniczek” potrafi dać rzeczywistą frajdę. Najnowsze wcielenie Forda Fiesty wpadło do nas na test.

Test Suzuki Ignis 1.2 90 KM Elegance

Suzuki Ignis to crossover, przeznaczony dla osób, które chcą wyróżnić się na drogach i szukają idealnego samochodu do miasta. Nietuzinkowe Suzuki trafiło do nas na test, dzięki czemu mogliśmy wyrobić sobie opinię o tym modelu.

Ford Mustang po faceliftingu: pierwsza jazda

Jakiś czas temu jeden z najbardziej kultowych modeli aut na świecie, Ford Mustang, przeszedł tzw. facelifting. Niedawno mieliśmy okazję zasiąść za kierownicą zmodernizowanego Mustanga, dzięki czemu mogliśmy dowiedzieć się tego i owego o tej maszynie. Co nowego pojawiło się w słynnym Fordzie i czym różni się od poprzednika?

Test Volkswagen Polo 1.0 TSI DSG

Szósta generacja Volkswagena Polo bardzo urosła i zmężniała. Komfortem prowadzenia czy wielkością bagażnika zbliżyła się niebezpiecznie blisko segmentu kompaktów. Testujemy trzycylindrową, turbodoładowaną odmianę 1.0 o mocy 115 KM z 7-biegowym „automatem” DSG.