reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Budowa i remont

Materiały budowlane - uwaga na nierzetelne informacje sprzedawców i producentów

Aktualizacja: 20.11.2020

Jedynym wiarygodnym i wymaganym prawem źródłem wiedzy o właściwościach danego wyrobu budowlanego jest dokument o nazwie Deklaracja Właściwości Użytkowych, w którym producent wiążąco potwierdza właściwości wyrobu i bierze za niego odpowiedzialność. Jeżeli wyrób nie jest opatrzony jasną i czytelną etykietą oraz wymaganą przepisami deklaracją, klient nie może być pewny, co kupuje i jakie właściwości, np. izolacyjne czy przeciwpożarowe, ma dany produkt. Ma wówczas także utrudnione prawo do składania reklamacji, a w przypadku pożaru trzeba się liczyć z problemami związanymi z wypłatą odszkodowania. Co trzeba wiedzieć kupując materiały budowlane? »

Taras wentylowany - jak wykonać na różnych powierzchniach?

Aktualizacja: 19.11.2020

Trudno sobie wyobrazić układ prostszy niż ułożona na kilku wspornikach płyta. Tym prostszy, jeśli wsporniki mają regulowaną wysokość i można w pewnym zakresie niwelować za ich pomocą nierówności gruntu. To jest właśnie taras wentylowany. Efekt - łatwe wykonanie nawierzchni na różnych podłożach. A konsekwencje w przyszłości - umożliwienie łatwych i w zasadzie bezinwazyjnych napraw starych tarasów o nieszczelnej izolacji przeciwwilgociowej. O ile bowiem w pierwszym przypadku największym plusem jest właśnie wymieniana już prostota, o tyle w drugim taras wentylowany ujawnia najszerszą grupę swoich zalet. »

Zmieniają się sposoby prezentacji i sprzedawania mieszkań [VIDEO]

Aktualizacja: 30.10.2020

Mocno zmienia się sposób prezentacji nieruchomości. Dostępność dronów czy kamer 360 stopni pozwala pokazać nieruchomość z zupełnie nowej strony. Zapraszamy do obejrzenia komentarza video w tym temacie. »

Materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupujemy przez internet

Aktualizacja: 27.10.2020

Dekoracje, oświetlenie i farby to najczęściej kupowane przez Polaków kategorie produktów remontowo-wykończeniowych w Internecie – wynika z badania „Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz kupujemy online?” zleconego przez sieć supermarketów Bricomarché. Na te artykuły nabywane za pośrednictwem Internetu Polacy wydają średnio 465,35 zł miesięcznie, a nieco ponad 20 proc. ankietowanych więcej niż 500 zł miesięcznie. Badanie potwierdza, że e-commerce już teraz jest ważnym kanałem sprzedaży produktów do remontu, wykończenia lub wyposażenia domu, a zdaniem sieci Bricomarché jego znaczenie będzie regularnie wzrastać. Niewątpliwy wpływ na bardziej dynamiczny rozwój zakupów w Internecie ma pandemia COVID-19. »

Mieszkania z prefabrykatów znajdują coraz więcej zwolenników

Aktualizacja: 10.07.2020

Dom z prefabrykatów drewnianych powstaje w 1 dzień. To znacznie ogranicza czas i koszty, bo już kolejnego dnia można rozpocząć prace wykończeniowe. »

Już ponad 6 tyś, wniosków złożono w ramach programu "Oczko plus". Nadal można złożyć wniosek

Aktualizacja: 10.07.2020

Program ruszył 1 lipca. Jego realizacja ma przyczynić się do łagodzenia skutków suszy poprzez budowę przydomowych instalacji zatrzymujących deszczówkę. »

Basen w ogrodzie. Ile kosztuje taka inwestycja?

Aktualizacja: 02.07.2020

Koronawirus spowodował zmiany urlopowe Polaków, którzy zrezygnowali z wyjazdów, a wypoczynek postanowili spędzić w domu. W stworzeniu wakacyjnego klimatu z pewnością pomoże basen ogrodowy. »

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Samorządowy Serwis Prawny

Serwis Kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy dla jednostek samorządu terytorialnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama