| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Top 9: Premiery targów motoryzacyjnych we Frankfurcie 2019

Top 9: Premiery targów motoryzacyjnych we Frankfurcie 2019

Targi motoryzacyjne we Frankfurcie stały się w tym roku okazją do prezentacji serii kolejnych nowości z rynku samochodowego. W halach wystawowych pojawił się pierwszy elektryk Porsche, nowy samochód miejski Hyundaia czy bardzo długo wyczekiwany Defender.

Zobacz również: Fabryka Hondy w Swindon zostanie zamknięta!

Renault Captur

Renault Captur

Niemieckie targi motoryzacyjne stały się dla Francuzów okazją do zaprezentowania drugiej generacji swojego hitu sprzedaży. Niewielki, miejski crossover o nazwie Renault Captur choć zachował swój ogólny zarys, zyskał dużo bardziej agresywną twarz o wyrazisty tył. Bardzo mocna zmiana dotyczy też kabiny pasażerskiej. We wnętrzu pojawił się nowy kokpit, który za sprawą nowoczesnych zegarów czy pulpitu przypominającego tablet sprawia wrażenie dużo bardziej dorosłego i dojrzałego.

Zobacz również: Test: Renault Captur TCe 130 FAP Red Edition - pewny siebie Francuz

Skoda CITIGO-e iV

Skoda CITIGO-e iV

Czesi podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie zaprezentowali pierwszy samochód w pełni elektryczny w swojej historii. Za bazę do prac wybrane zostało Citigo. Auto jest napędzane 82-konnym agregatem elektrycznym oferującym moment obrotowy o wartości 210 Nm. To gwarantuje mu przyspieszenie do pierwszej setki w 12,5 sekundy. Zasięg? Bateria o pojemności 36,8 kWh sprawia, że według cyklu WLTP Skoda jest w stanie pokonać na jednym ładowaniu nawet 265 kilometrów. Przy użyciu ładowarki o mocy 40 kW zapasy energii można uzupełnić w 80 proc. już w godzinę.

Zobacz również: Test Skoda Citigo 1.0 75 KM LPG

Audi RS6 Avant

Audi RS6 Avant

Audi RS6 Avant to niesamowicie dopracowana stylizacja. Zderzaki stały się dużo szersze niż w modelu bazowym, a do tego otrzymały efektowne, srebrne wykończenia. Obręcze? Felgi mogą mieć nawet 22 cale! A to dopiero początek. Bo największą siłą tego modelu jest fakt, że przy zachowaniu typowo rodzinnego charakteru ma... potężną moc! Silnik V8 TFSI generuje aż 600 koni mechanicznych i 800 Nm momentu obrotowego. Sprint do pierwszej setki zajmuje autu tylko 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna może być ograniczona nawet do 305 km/h.

Zobacz również: Test Audi RS6 Performance

Ford Explorer

Ford Explorer

Amerykańska legenda wreszcie postanowiła oficjalnie przeprawić się przez ocean! Tak, Ford Explorer wchodzi do sprzedaży na Starym Kontynencie. Przeszło 5-metrowy SUV wygląda majestatycznie i ma stosunkowo klasyczną linię nadwozia. Flagowiec europejskiej sprzedaży będzie oferowany w wersji hybrydowej plug-in. Po naładowaniu Forda z gniazdka, kierowca będzie w stanie pokonać na 100-konnym silniki elektrycznym nawet 40 kilometrów. Potem do akcji wkroczy benzyniak. 3-litrowa V-szóstka wykonana w technologii EcoBoost oferuje 350 koni mechanicznych.

Zobacz również: Używany Ford Explorer II (1995 – 2001) – stara szkoła

Porsche Taycan

Porsche Taycan

Niemcy oficjalnie zaprezentowali pierwszy w pełni elektryczny samochód w swojej gamie. Taycan w wersji Turbo S ma 761 koni mechanicznych mocy i rozpędza się do pierwszej setki w 2,8 sekundy. Bazowy model Turbo dysponuje mocą 680 koni mechanicznych i osiąga pierwszą setkę w 3,2 sekundy. Zasięg na jednym ładowaniu wynosi 412 kilometrów. W sytuacji, w której kierowca podłączy auto do ładowarki o napięciu 800 V, już w po 5 minutach zasięg wydłuży się o kolejne 100 kilometrów. Porsche Taycan Turbo kosztuje co najmniej 650 tysięcy złotych. Model Turbo S zostanie wyceniony na minimum 790 tysięcy złotych.

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marzena Łabędź

ekspertka BCC ds. prawa pracy w zakresie zatrudniania cudzoziemców oraz własności intelektualnej

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »