reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Pierwsza jazda: Opel Zafira po faceliftngu

Pierwsza jazda: Opel Zafira po faceliftngu

Odświeżona Zafira przeszła wyraźną metamorfozę. Zmieniono wygląd pojazdu, jego oświetlenia oraz wnętrze. Lekko zmodyfikowano także gamę jednostek napędowych. Jak spisuje się nowa Zafira na drodze? Sprawdziliśmy to w trakcie polskiej prezentacji tego modelu.

Opel Zafira C - zawieszenie i układ kierowniczy

Świetnie spisuje się za to adaptacyjne zawieszenie Zafiry FlexRide. Mechatroniczny system podwozia z ciągłą, elektroniczną kontrolą amortyzacji rozpoznaje jedenaście sytuacji drogowych, a kierowca może wybrać jeden z trzech trybów jazdy: standardowy, sportowy lub turystyczny. W trybie komfortowym auto świetnie wybiera drobne poprzeczne nierówności, z kolei z trybie sportowym wyraźnie ogranicza przechyły nadwozia w zakrętach.

Opel Zafira II facelifting 2017

Autor: Kamil Fraszkiewicz

Źródło: nieznane

Zobacz też: Test Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo 140 KM LPGTEC

Dzięki temu Zafira potrafi zaskoczyć pewnością z jaką pokonuje nawet ciasne zakręty, a z drugiej wysokim komfortem jazdy jakiego oczekuje się od auta rodzinnego. Optymalnym wyborem jest jednak tryb standardowy, w którym z jednej strony amortyzatory nie dobijają na głębszym studzienkach, a z drugiej zachowanie auta w zakrętach jest nadal bardzo przewidywalne.

Podsumowanie

Wyraźnie zmodernizowana Zafira zyskała wiele świetnych rozwiązań, nie tracąc nic ze swoich dotychczasowych zalet. Przestronna kabina, spore możliwości jej aranżacji oraz uproszczona deska rozdzielcza to jej niewątpliwe zalety. Podobnie jak dobrze zestrojone, adaptacyjne zawieszenie i nowoczesne reflektory LED. Wśród atutów rodzinnego Opla wymienić na pewno trzeba także mocne silniki i przyjemnie pracujące automaty, idealnie wpasowujące się w koncepcję rodzinnego auta. Szkoda tylko, że dwulitrowy motor Diesla jest tak mocno słyszalny w kabinie w trakcie dynamicznego rozpędzania. Mimo to, Zafira wydaje się być naprawdę udanym autem. Zwłaszcza, że 5-osobową wersję można kupić już 76 950 zł, a dobrze wyposażony egzemplarz z silnikiem 2.0 CDTI to koszt ok. 115 tys. zł. To całkiem rozsądna propozycja.

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Aktualizacja: 02.11.2016

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Opel Zafira II facelifting 2017
Opel Zafira II facelifting 2017

Uprawnienia rodziców w pracy. Poradnik pracodawcy59.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Adrianna Michałowicz

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama